Što je micro-moment marketing?
Budućnost je u našim rukama!
Mobitel je apsolutno neizostavan uređaj života svakoga od nas. Iako si dosta puta to ne želimo priznati, svoje radno, ali i slobodno vrijeme provodimo gledajući u pametni telefon. Ako malo bolje razmislite shvatit ćete kako svaki put kada vas nešto zanima ili nešto trebate posežete za svojim mobitelom i pretražujete.
Želite li kupiti cipele, pogledati novu liniju najdražeg auta ili jednostavno pogledati koja je cijena autobusne karte u ruci će Vam se naći pametni ljubimac, mobitel.
Digitalna tehnologija zamijenila je i korice knjiga, s elektroničkim stranicama.
Rezultati istraživanja pokazuju kako prosječno provodimo
tri sata dnevno koristeći mobilne uređaje, a broj sati se povećava iz godine u godinu.
Pametni mobiteli su ubrzali način života tako da ono što nas zanima ili nam treba želimo saznati odmah sada jer nemamo vremena čekati. Razvoj tehnologije direktno, ali i indirektno utjecao je i na marketing tj. oglašavanje:
-
Direktno se sve premjestilo na pametne mobitele, kao vodeću platformu.
-
Indirektno potrošači zanemaruju oglase koji im se nameću na putu do posla ili kuće.
Sada su im zanimljiviji oglasi koje mogu vidjeti i iz udobnosti svoga doma. Zbog toga se razvila nova vrsta marketinga tzv. micro-moment marketing koji obilježava vrstu marketinga s obzirom na stotine mikro momenata, odnosno trenutaka koji su dio svakodnevnog života.
Sekunda postaje mikro trenutak!
Koristeći pametne mobitele svaka sekunda pretraživanja postaje mikro trenutak:
-
želim znati
-
želim ići
-
želim kupiti