OCIJENI

MICRO-MOMENT marketing - Što je Micro-moment marketing?

Objavljeno: 22.9.2017. 10:35

Što je micro-moment marketing?
Budućnost je u našim rukama!

Mobitel je apsolutno neizostavan uređaj života svakoga od nas. Iako si dosta puta to ne želimo priznati, svoje radno, ali i slobodno vrijeme provodimo gledajući u pametni telefon. Ako malo bolje razmislite shvatit ćete kako svaki put kada vas nešto zanima ili nešto trebate  posežete za svojim mobitelom i pretražujete.
Želite li kupiti cipele, pogledati novu liniju najdražeg auta ili jednostavno pogledati koja je cijena autobusne karte u ruci će Vam se naći pametni ljubimac, mobitel.

Digitalna tehnologija zamijenila je i korice knjiga, s elektroničkim stranicama.


Rezultati istraživanja pokazuju kako prosječno provodimo tri sata dnevno koristeći mobilne uređaje, a broj sati se povećava iz godine u godinu.
Pametni mobiteli su ubrzali način života tako da ono što nas zanima ili nam treba želimo saznati odmah sada jer nemamo vremena čekati. Razvoj tehnologije direktno, ali i indirektno utjecao je i na marketing tj. oglašavanje:
  • Direktno se sve premjestilo na pametne mobitele, kao vodeću platformu.
  • Indirektno potrošači zanemaruju oglase koji im se nameću na putu do posla ili kuće.

Sada su im zanimljiviji oglasi koje mogu vidjeti i iz udobnosti svoga doma. Zbog toga se razvila nova vrsta marketinga tzv. micro-moment marketing koji obilježava vrstu marketinga s obzirom na stotine mikro momenata, odnosno trenutaka koji su dio svakodnevnog života.
                                                       
Sekunda postaje mikro trenutak!

Koristeći pametne mobitele svaka sekunda pretraživanja postaje mikro trenutak:
  • želim znati
  • želim ići 
  • želim kupiti 
                                                      
Mikro-marketing predstavlja oglašavanje koje naglašava važnost indirektnog pristupa prema pažnji potrošača. Brend i proizvod više nisu u središtu. Sadržaj je ključan. Mora biti jasan i sažet kako bi potrošač u mikro trenucima dobio ono što traži. Za privlačenje njihove pažnje ostaje Vam tek nekoliko sekundi.

Micro moment i micro lokacija marketing smjer je u koji biste trebali krenuti još jučer - zatražite besplatno savjetovanje!
 
 

OCIJENI