Digitalno doba sa svakim danom donosi nove promjene u poslovnom, ali i privatnom svijetu. Možemo li pratiti sve trendove koje nam dolaze munjevitom brzinom? Moramo. Želite li danas opstati na tržištu barem jedan alat digitalnog marketinga mora biti prisutan u vašem marketinškom planu. Bez obzira jeste li mali poduzetnik ili srednji poduzetnik očekivanja za Vas su jednaka: Budite u tijeku s trendovima i tehnologijama.
Pratite želje korisnika
Danas marketing nije samo marketing već je i slušanje korisnika tj. klijenta, odnosno razvijanje empatije prema istom. Glavna promjena leži upravo u razvoju strategije kojoj je glavni cilj razumjeti i slušati svog korisnika.
Kako kreirati marketinški plan?
Svaka godina nosi nove ideje za kreiranje, a potom i realiziranje marketinških planova:
Prvi korak je svakako prikupiti podatke o postojećim korisnicima.
Definirajte personu odnosno univerzalnog korisnika, pogledajte njegove interese, potrebe i želje. Odredite mu rod kako bi što bolje mogli shvatiti što ponuditi korisniku. Prema Salesforceu, više od polovice marketingaša (57%) koji već koriste umjetnu inteligenciju kažu da je ona neophodna ako žele povećati dodirne točke s publikom. Chat box tako je idealan alat u kojem možete saznati što zanima Vaše korisnike tj. “Kako oni dišu”.
Personalizacija. Nemojte kreirati sadržaj jednak prema svakoj publici. Odredite publiku jer se korisnik mora osjećati važno. Niz pametnih algoritama omogućuju veću i bržu komunikaciju s korisnicama, a prema tome znamo kako korisnici više vore personalizirani sadržaj.
Native oglašavanje. Korisnici na ovu vrstu oglašavanja reagiraju puno bolje nego na bilo koji drugi oblik. Mobitel je glavni uređaj prilikom pregleda ovakvog oblika oglašavanja, a posebno ga vole društvene mreže. Upravo zbog toga važno je kreirati oglase sa sadržajem.
Društvene mreže. Učvrstiti brend nije lako. Kreiranje brenda proces je koji traje dugo i stalno treba biti prisutan. Društvene mreže odličan su alat gdje možete svojoj ciljanoj publici predstaviti nove proizvode te biti dostupni. Dvosmjerna komunikacije je važna želite li pridobiti povjerenje svog klijenta i izgraditi odnos s njim. A odnos između klijenta i poslodavca danas je ključan.
Influenceri. Zbog prevelikog broja online komunikacijskih kanala i promjene algoritma na Facebooku sve više i više jača uloga influencera tzv. “utjecajnih ljudi na društvenim mrežama” koji svojim objavama potiču na kupnju određenog proizvoda. Zapravo potrebni su Vam oni ljudi koji pišu specijalizirani sadržaj na svojim blogovima. Pišu o prednostima određenog proizvoda te kreiraju popratni sadržaj. Korisnici Facebooka i Instagrama posebno vole influencere, a važno je slušati svoje korisnike.
Video. Kvaliteta videa više nije najvažnija. Društvene mreže vole posebice videe koji su live i tzv. How to make video? Zašto? Nove generacije više ne obraćaju previše pozornost na kvalitetu videa. Puno je važnije da je aktualan. Također, promo video je dobar želite li predstaviti svoju tvrtku i zaposlenike koji su ključ uspjeha poslovanja.
Želite li da Vam kreiramo strategiju koja uključuje 6 koraka kao što je cilj, analiza sadržaja, definiranje korisnika, definiranje novih tema sadržaja, definiranje formata te objavljivanje izrađenog sadržaja obratite se našem marketinškom stručnjaku.