OCIJENI

DRUŠTVENE mreže - Živjeti od lajka samo je bajka! Facebook Vs. Google

Objavljeno: 27.11.2017. 11:39

Prije više od desetljeća, otkako je Facebook “preuzeo” internet često se koristi i kao sinonim za društvenu mrežu. S više od 1,94 billiona mjesečno aktivnih korisnika, među koje spada i svaki četvrti Hrvat, smatra se i ultimativnim rajem za oglašavanje brendova i predstavljanje istih publici. Slijepom vjerom u samo jedan medij mnogo gubite. Donosim Vam i zašto. 

Koliko morate uložiti u Facebook?

1. Za svaki lajk treba platiti                                                                                                                                      

Postoji još jedan problem kada govorimo konkretno o oglašavanju na Facebooku-u. Dok je besplatno i jednostavno napraviti stranicu, nije toliko jednostavno otvoriti ju prema novoj publici. Ako želite zaraditi ili doći do novih kupaca preko Facebook-a, to će ipak biti malo teže pošto trebate uložiti novac u promociju svakog objavljenog posta. Možda ste i primijetili, ali više se na news feedu ne pojavljuju postovi koji nisu plaćeni. Samo mali postotak možda 1% do 5% fanova vaše stranice vidi objavu. Da biste dobili širu publiku - trebate platiti. Od $5 do $300 da biste dohvatili 500 do 50, 000 ljudi - ne samo fanova. Plaćeni oglas će se pojaviti na nečijem news feedu, ali to ne znači nužno i klik ili novi lajk na vašu stranicu.

2. Bez sadržaja koji plijeni pažnju nema ni lajka

Možete tu i tamo objaviti neku fotku ili status, ali to baš neće impresionirati publiku. Najpopularniji content je video pošto se video uploadan na Facebook sam pokreće čim otvorite news feed i time svakako privlači oko gledatelja. Veliki brendovi često ulažu u ovakav način oglašavanja i rade više serija videa na različite teme. Možda se vlasnicima manjih i srednjih biznisa to čini nedostupno, ali nije tako - opcija ima, samo trebate krenuti.

3. Facebook se stalno mijenja

Ako imate profil ili stranicu na Facebook-u progres i promjena platforme su očigledni. Promijenio se i algoritam po kojem vam se pojavljuju novosti na news feedu. Promjena je stalno iza ugla i možda ono što danas naučite o ovoj mreži neće vrijediti za pola godine.

4. Statistike pokazuju kako ljudi manje koriste ovu društvenu mrežu

Iako ostaje najveća društvena mreža, u zadnjih nekoliko godina je u komparaciji s drugim mrežama zamijećen pad aktivnih korisnika.
 
  • 40% aktivnih korisnika kažu kako redovito surfaju Facebookom, ali rijetko ili nikada ne objavljuju sadržaj. 
  • 37,5% ih kaže kako na Facebooku provedu 1-5 sati tjedno,  a u 2015. to isto je reklo 50% korisnika.
  • Preko 80% korisnika kaže kako nikada ili rijetko kliknu na Facebook oglase, dok čak 32% kaže kako takvi oglasi ne bi niti trebali postojati.
Ako niste uočili rast ili vraćanje uloženog novca u ovakav način oglašavanja - nije li možda vrijeme da preispitate tu odluku? Ne morate prestati ulagati novac u oglašavanje na društvenim mrežama, potrebno je samo preispitati statistike i razmisliti o novim metodama jer konačni cilj je da Vas potencijalni kupci pronađu. U današnje vrijeme gotovo nema poduzetnika bez web stranice ili paketa oglašavanja na portalima koji su mnogo povoljniji od mjesečnih ulaganja u Facebook oglašavanje. S više sadržaja i medija preko kojih se oglašavate zajamčena je i bolja indeksacija na Google-u.

Veliki brendovi društvene mreže koriste da budu u trendu (a budimo realni, njima nije problem izdvojiti poveću svotu za oglašavanje), jedan manji ili srednji poduzetnik to ne radi zbog toga. Radi to zbog privlačenja novih kupaca i povećanja prodaje - a nakon prethodnih statistika pitanje je: "Ima li to smisla"?

Sami ste tu da odgovorite na ta pitanja i pronađete najbolju strategiju za Vašu tvrtku, ali ipak je ovo doba u kojem je važno biti prisutan na svakoj mreži i platformi. Što je važnije; skupljati lajkove koji ne dovode do profita ili imati odličnu indeksaciju na Googleu - to je ono o čemu morate razmisliti prije pokretanja nove strategije oglašavanja.

Kliknite ovdje i odmah dogovorite besplatno savjetovanje s MojKvart specijalistom za marketing

OCIJENI