Imajte na umu da online korisnici ne žele čitati dugačke i zamorne tekstove, već imaju jako malo vremena. Zato je važno da im odmah jasno i precizno objasnite kako ćete im pomoći bez previše filozofiranja jer oni traže brza i jednostavna rješenja svojih problema.
Zapamtite da:
-
je na prvom mjestu korisnik
-
sadržaj ne smije biti čista reklama
-
sadržaj mora biti raznolik i zanimljiv
-
naslovi moraju biti zanimljivi
-
morate pratiti reakcije korisnika kako bi se mogli poboljšati
-
je važno pokazati zanimanje za želje i mišljenja kupaca
Sadržaj mora sadržavati slijedeće dijelove:
-
Identifikacija problema i rješenje problema
-
Dokazi kako je vaš proizvod pomogao drugima
-
Objašnjenje kako proizvod funkcionira
-
Objašnjenje zašto ste baš vi najbolji izbor
Tako ćete privući njihovu pažnju, dati im informacije koje traže te ih zadržati kako bi koristili vaše usluge i proizvode te dijelili vaš sadržaj s drugima. Donosimo vam nekoliko odličnih primjera oglasa integriranih u zanimljive i aktualne sadržaje:
Kako na vrijeme otkriti moguće bolesti zubiju
Kako pripremiti steak
Kako odabrati odgovarajući lak za nokte
7 razoga zašto posjetiti Zagreb
Mali vodič kroz svijet čaja