MojKvart.hr - Idoneus d.o.o.
Vlaška 79, 10000 Zagreb
Više od 1.000.000 posjeta/mjesečno, više od 2.000 aktivnih klijenata.
Više od 1.000.000 posjeta/mjesečno, više od 2.000 aktivnih klijenata.
Objavljeno: 22.8.2017. 16:55
Zasto internet marketing?
Da bi se približio pojam Internet marketinga, potrebno je prije svega približiti pojam i važnost samog interneta. Internet je danas globalna računalna mreža koja predstavlja javan, kooperativan i samoodrživi prostor dostupan milijardama ljudi širom svijeta. U Hrvatskoj preko dvije trećine stanovništva koristi Internet, a koliku je važnost preuzeo u društvu dovoljno govori da se niti jedno dijete u hrvatskoj ne može upisati u srednju školu ili na fakultet ako nema pristup internetu. Internet već odavno nije poligon za informacije, zabavu i razonodu, već predstavlja jednu od okosnica suvremenog društva. U svijetu danas ne postoji tvrtka ili institucija koja nema odgovarajuću internetsku stranicu, iz tog slijedi kako je Internet marketing postao glavno sredstvo promocije poslovanja općenito.
No što je to Internet marketing? Kada bi se trebao definirati, bio bi to bilo kakav alat, metoda ili strategija kojom se izlazi s imenom određenog proizvoda ili tvrtke u javnost odnosno internet. Jednostavnije, internet marketing je svaki napor za širenjem informacija o proizvodu koji koristi Internet kako bi se prišlo potencijalnim kupcima. Internet marketing također je poznat pod nazivima online marketing, web marketing ili digitalni marketing.
Samo oglašavanje tvrtke može biti provedeno u raznim formama, dok se sve češće koriste suptilne metode oglašavanja u odnosu na konvencionalne sadržaje.
Širina spektra Internet marketinga ovisi o zahtjevima poslovanja odnosno poduzeća. Efektivan Internet marketing program osnažuje odnos s kupcima i poboljšava renome određenog brenda ili tvrtke, i to na puno višoj razini u odnosu na tradicionalno oglašavanje. Internet marketing sinergijski kombinira sve internetske kreativne i tehničke alate, uključujući dizajn, razvoj, prodaju i oglašavanje, prilikom čega se fokusira na sljedeće biznis modele: