Imate sve - sadržaj, video i mnoštvo tekstova, a sve to čuči samo na jednom mjestu ili još gore - nije niti pušteno s lanca. To Vam sigurno nije bila namjera, a opet ne znate kamo sada sa svim tim. Zvuči jednostavnije nego što jest - dijelite! Digitalni marketing moćno je oružje - naučite se igrati njime.
Kako i kamo “sherati”?
-
Ako nemate svoj YouTube kanal - teško ćete se probiti.
-
Imate bazu e-mailova - vrijeme je da napravite invaziju na svoje kontakte.
-
Newsletter je odličan medij - pokažite svojim suradnicima što i kako radite.
-
Iskoristite stranice na kojima se oglašavate.
-
Društvene mreže, ali razmišljajte korak dalje od onih klasičnih.
A kako sve to postići:
-
Dajte si vremena i napravite konkretnu strategiju.
-
Ne pretjerujte sa sadržajem - neka sve bude kratko i jasno za početak.
-
Kada se probijete na toliko željene prve stranice Google-a onda krenite s ozbiljnijim temama.
-
Platite onima koji marketing imaju u malom prstu za kreiranje contenta.
-
Ako nemate dobru strategiju dijeljenja sadržaja, onda ga nema smisla ni pisati - ovo Vam mora biti geslo.
-
Mislite da je samo jedan klik na “share” dovoljan - nije. Bilo novi, bilo stari - content se treba dijeliti više puta kako bi postigao željene rezultate.
-
Ohrabrite ljude da dijele sadržaj zanimljivim opisima i naglasite da dijele dalje ako im se svidjelo.