MojKvart.hr - Idoneus d.o.o.
Vlaška 79, 10000 Zagreb
Više od 1.000.000 posjeta/mjesečno, više od 2.000 aktivnih klijenata.
Više od 1.000.000 posjeta/mjesečno, više od 2.000 aktivnih klijenata.
Objavljeno: 27.8.2018. 9:15
Poznata povijesna uzrečica kaže da osoba vrijedi onoliko koliko stranih jezika zna pa zašto onda i Vi ne biste već danas odabrali koji bi strani jezik željeli naučiti. Koliko je važno znanje stranih jezika prilikom ulaska na tržište rada nije potrebno detaljno objašnjavati. Rijetki su poslodavci kojima nije uvjet poznavanje barem jednog stranog jezika. Zbog potreba tržišta rada raste i važnost škola koje nude poduku iz raznovrsnih stranih jezika.
Odabir škole kojoj ćete dati povjerenje kako bi naučili određeni strani jezik nije jednostavan izbor. Prilikom odabira škole najčešći kriterij većine polaznika je blizina mjesta stanovanja, cijena, ali i kvaliteta predavača, dok je nekima bitno dobro usklađeno vrijeme sa obavezama koje već imaju. Za one koji do sada nisu uspjeli upisati tečaj jer im je teško bilo uskladiti privatne obaveze ili žele moderniji i jednostavniji pristup nastavi postoji novo rješenje u online nastavi. Kako bi Vam olakšali izbor koju školu stranih jezika upisati donosimo nekoliko savjeta koji će skratiti vrijeme izbora:
1. Posjetite nekoliko škola ili se detaljno informirajte telefonom. Osobni je dolazak bolji jer odmah možete vidjeti i prostorije za učenje. Raspitajte se ima li škola jasno objavljene programe, koliko nastavnih sati uključuje jedan stupanj i određena cijena, koliko ima stupnjeva do završetka cijelog programa, koliko je polaznika u grupi.
2. Raspitajte se polažete li prije upisa u određeni stupanj ispit provjere znanja usmeno ili pismeno kako bi Vam stručni predavači objasnili kojem stupnju trenutno pripadate. To naravno vrijedi samo za one koji znanje iz nekog stranog jezika žele dodatno usavršiti.
3. Pregledajte web stranice u potrazi za najboljom ponudom. Internetske stranice danas imaju gotovo sve škole za strane jezike. Ondje možete dobiti osnovne podatke o školi i njihovu programu, o vrstama tečajeva, a mnoge na svojim stranicama imaju i cjenike tečajeva.
4. Raspitajte se kod prijatelja ili poznanika. Dobra stara osobna preporuka još uvijek je element tradicionalnog marketinga, a osoba koja je polagala određenu školu zasigurno će s Vama podijeliti ugodno ili neugdono iskustvo. Zapamtite, dobar glas se daleko čuje, a loš još dalje.
5. Raspitajte se o predavačima. Jedan od ključnih faktora kvalitete nastave su nastavnici. Stoga se svakako raspitajte jesu li nastavnici profesori stranog jezika ili apsolventi/studenti stranog jezika. Upitajte i da li škola ulaže u stručno usavršavanje svojih profesora i šalje ih na seminare u zemlju čiji jezik podučavaju. Ako se radi o izvornim govornicima provjerite jesu li fakultetski obrazovani i jesu li stručno osposobljeni u podučavanju.
6. Raspitajte se dobijete li potvrdu o položenoj razini znanja stranog jezika te koliko škola prati rezultate svojih polaznika.