MojKvart.hr - Idoneus d.o.o.
Vlaška 79, 10000 Zagreb
Više od 1.000.000 posjeta/mjesečno, više od 2.000 aktivnih klijenata.
Više od 1.000.000 posjeta/mjesečno, više od 2.000 aktivnih klijenata.
Objavljeno: 30.10.2018. 9:19
Što razdvaja vrhunske prodavače od prosječnih? Odgovor je komunikacija. Svaka prodaja „priča svoju priču“ kao što je i svaki kupac jedinstven te samo najiskusniji i najbolji prodavači znaju kako se adaptirati svakom kupcu na individualnoj razini. U današnja moderna vremena velike (pre)zasićenosti ponudama na tržištu kupci su razvili svojevrstan otpor prema prodavačima kao profesiji u cjelini. Iz tog razloga, taktike klasičnih, asertivnih prodavača bez razvijenih prodajnih vještina ne mogu opstati.
Bilo da se bavite prodajom jedan dan, tjedan, mjesec ili ste pak iskusni prodavač s dugim nizom godina iskustva činjenica je da bez obzira na Vašu uvjerljivost uvijek postoje prepreke u prodaji.
Od svih temeljnih faza prodaje- priprema, otvaranje, prezentacija, prevladavanje primjedbi ili pregovaranje, sklapanje dogovora, postprodajne usluge upravo prevladavanje primjedbi ili pregovaranje predstavlja prijelomni dio prodaje koji određuje njezin krajnji ishod, te je shodno tome i najteži dio.
Što je prevladavanje primjedbi ili pregovaranje?
Sastavni dio gotovo svake prodaje sačinjavaju primjedbe kupaca. Primjedbe su signali koji nas upućuju da je neka osoba zainteresirana za kupovinu nekog proizvoda ili usluge, ali nije još spremna na kupovinu. Iz tog razloga, prigovore treba promatrati kao prilike, a ne prepreke. Oni nam otvaraju mogućnost za davanje više informacija, a samim time nam rastu šanse za prodaju. Ljudi posjeduju urođenu potrebu da se osjećaju dobro oko svoje kupovine, bilo da se radi o privatnim ili poslovnim kupovinama. Zadatak svakog vještog prodavača je na adekvatan način riješiti bilo kakve dileme ili nedoumice kupaca.
Neke od najčešćih primjedbi/ prigovora s kojima se prodavači susreću su: