Design Up - studio za grafički dizajn
Ozaljska 23, 10000 Zagreb
Razmišljamo strateški, realiziramo zavodljivo
Razmišljamo strateški, realiziramo zavodljivo
Objavljeno: 9.2.2023. 16:02
Prilikom otvaranja nove firme vrlo je važno razmišljati
dugoročno odnosno strateški. Upravo zato je jedan od prvih koraka prilikom
otvaranja firme definiranje precizne brend strategije. Brend strategija pomoći
će vama postizanju vidljivosti i prepoznatljivosti vašeg brenda kod potrošača.
Što je to brend strategija?
Brend strategija je dugoročni plan za postizanje ciljeva
koji u konačnici rezultiraju identifikacijom i preferencijama vašeg brenda od
strane potrošača. Drugim riječima, ova strategija definira tko ste, što
obećajte kupcima te koju osobnost projicirate prema van. Uspješna
strategija brendiranja obuhvaća misiju i viziju brenda, obećanja kupcima
i način na koji se te vrijednosti komuniciraju prema potrošačima.
Često pogrešno shvaćena, brend strategija nije zbroj
logotipa, palete boja ili web stranice. Iako su ti kreativni elementi
sastavni dio uspješne brend strategije, ova strategija se zapravo odnosi na sve
nematerijalne elemente koji s vremenom čine svijest potrošača o brendu.
Koji je cilj uspješne brend strategiju?
Glavni cilj uspješne brend strategije je osvijestiti
javnost da vaš brend postoji, koja mu je svrha i što ga definira. Strategija
brendiranja je fluidna, dugoročna strategija koja često zahtijeva ponovno
razmatranje tijekom vremena na temelju njezinog uspjeha (ili neuspjeha).
Uspjeh ove strategije nije uvijek lako izmjeriti. Brend
strategije često uključuju nematerijalne elemente koje nije lako
kvantificirati, stoga je vrlo bitno prilikom planiranja ovakve strategije od
samog početka odlučiti kako će se mjeriti uspjeh.
Kako izraditi uspješnu brend strategiju?
Svaka će organizacija drugačije pristupiti mjerenju uspjeha,
ali sve će općenito uključiti iste elemente u svoje strategije. Odgovaranje na
sljedeća pitanja može biti prvi korak u izradi uspješne strategije marke:
1. Koji su ciljevi vašeg brenda i kako ih komunicirate?
- koje će probleme vaš brend riješiti i kako će koristiti kupcima kojima je
namijenjen?
2. Kako prepoznajete svoje idealne kupce? – tko će
imati koristi od brenda? Kako se ti kupci osjećaju i kako bi se željeli
osjećati?
3. Kako prepoznajete svoje konkurente? – tko i kako
već daje vašim potencijalnim kupcima ono što žele?
4. Kako privlačite potencijalne kupce?– kakvu će
osobnost i ton glasa imati vaš brend da postigne svoje ciljeve?
Ako ste u procesu otvaranja nove tvrtke i niste u potpunosti sigurni kako komunicirati prema potencijalnim potrošačima svakako izdvojite vrijeme, razmislite i pokušajte definirati brend strategiju. No ako niste u potpunosti sigurnu, zatražite pomoć od stručnjaka koji će objektivno sagledati vaš brend i sve mogućnosti koje postoje na tržištu.
Deign Up je tvrtka je koja se bavi uslugama brendinga,
stoga ako trebate pomoć pri izradi brend strategije, vizualnog identiteta i
loga, pripremi oglasa i kampanja, POS materijala odabirom ove tvrtke ne možete
pogriješiti. Više o brojnim uslugama koje nude možete pronaći na: linku.