Design Up - studio za grafički dizajn
Ozaljska 23, 10000 Zagreb
Razmišljamo strateški, realiziramo zavodljivo
Razmišljamo strateški, realiziramo zavodljivo
Objavljeno: 12.9.2022. 11:08
Tvrtke koriste promotivne proizvode kao učinkovito sredstvo kojim dolaze do velikog broja potencijalnih kupaca. Ovo je jedna od jeftinijih, ali vrlo efikasnih marketinških metoda koja se već dugo vremena koristi. Stoga, ne čudi da gotovo sve tvrtke, neovisno o svojoj veličini, koriste promotivne materijale u svom poslovanju. Upravo zato u nastavku izdvajamo 5 razloga zašto su promotivni materijali ključni za razvoj poslovanja:
Povoljni materijali
Promotivni materijali jedni su od povoljnijih načina na koji tvrtka može osvijestiti kupca ili ga pak obavijestiti o novostima vezanim uz svoje poslovanje. Upravo zbog niskih troškova, ali velikog učinka ne čudi da čak i etablirani globalni igrači pribjegavaju ovoj marketinškoj strategiji pogotovo kada je riječ o malim tvrtkama koje promotivnim proizvodima mogu smanjiti svoj marketinški proračun.
2. Trenutno prepoznavanje vaše tvrtke
Prepoznavanje tvrtke ili brenda podrazumijeva da potrošači odmah identificiraju vašu tvrtku i njene proizvode ili usluge čim uoče vaš logo. Upravo zato, promotivni materijali vrlo su bitni u poslovanju svake tvrtke jer pomažu vašim kupcima, ali i onima koji će to tek postati, da zapamte i prepoznaju vašu tvrtku. Ovo je jedan od ključnih razloga za distribuciju promotivnih artikala.
3.Veća vidljivost vašeg brenda
Klasične reklame na televiziji, radiju ili u novinama ljudi vrlo brzo zaborave. No kada je riječ o promotivnim materijalima kao što su šalice, majice, kemijske olovke i sl. takve predmete ljudi vrlo dugo rabe. Na primjer, potrošači će nositi majicu koju ste im poklonili mnogo dana, ili će često pijuckati čaj ili kavu iz vaše šalice. Takvi pokloni izvrstan su način za povećanje vaše poslovne izloženosti na dnevnoj bazi.
4. Djeluju kao vaša posjetnica
Posjetnice predstavljaju vašu tvrtku i njene proizvode potrošačima. Vaši promotivni proizvodi također funkcioniraju više-manje na isti način, ali s boljim rezultatima. Kada poklanjate darove koji su ujedno i promotivni materijali, zapravo predstavljate svoje poslovanje potencijalnim potrošačima.
5. Odanost kupaca
Glavna tendencija svake tvrtke je stvoriti odanog kupca koji će kupovati proizvode njihove tvrtke svaki put kada mu zatrebaju. Marketinški stručnjaci nastoje uložiti dodatne resurse kako bi izgradili čvrstu bazu lojalnih kupaca. Jedan od najuspješnijih načina stvaranja lojalnih kupaca je korištenje promotivnih proizvoda. Međutim, valja imati na umu da i promotivni proizvodi moraju biti visoke kvalitete jer će tako ljudi asocirati kvalitetu i pouzdanost vašeg poklona s vašom tvrtkom tj. vašim poslovanjem.
Ako vam je potrebna pomoć u osmišljavanju promotivnih materijala ili ste ih već osmislili pa vam je samo potrebna realizacija, obratite se za pomoć tvrtki koja izradu promotivnih materijala ima u malom prstu. Dakako, riječ je o Design Up, studiu za grafički dizajn koji će vam, osim izrade promotivnih materijala, rado dati stručni savjet kako bi vaši promotivni materijali bili što kvalitetniji. Više o izradi promotivnih materijala i drugim uslugama koje nude možete potražiti na: https://designup.hr/