OCIJENI

Unaprjeđenje poslovanja

Objavljeno: 30.12.2024. 12:41

Želite li stvoriti uvjete za pravodobno identificiranje internih prijetnji, mogućnosti i pravaca djelovanja i time osigurati stabilnost i rast Vaše tvrtke? Ciljana pozicija na suvremenom tržištu osigurana je kroz izvrsnost i interaktivnost – sustavni pristup poslovanju temeljen optimalnim organizacijskim rješenjima i zadovoljnim djelatnicima na svim razinama. Takvim pristupom postiže se rentabilnost, stvara i njeguje „dobra klima“ koja djelatnicima razvija osjećaj pripadnosti, motiviranosti i sigurnosti kroz adaptivne kanale izražavanja i dvosmjerne komunikacije, čime se ohrabruje kreativno djelovanje svakog djelatnika te ostvaruje transparentna ravnoteža željenog i mogućeg u optimiziranju internih procesa, jačanja kompetentnosti djelatnika i unaprjeđuje organizacije poslovanja. Dakle, evaluacijom internih odnosa - ukupnog ambijenta („klime“) te primjenom preporuka osiguravaju se uvjeti za unaprjeđenje poslovanja.

Cilj evaluacije Vaše tvrtke

Evaluacijom se doprinosi kako pravovremenom identificiranju slabosti (prijetnji) postojećih rješenja, tako i mogućnosti za sazrijevanje potencijala i ostvarenje punih radnih kapaciteta, čime se osigurava motiviranost i zadovoljstvo djelatnika i njihov aktivni dugotrajni doprinos tvrtki u svima segmentima njihovog djelovanja.

Zašto evaluacija?

Pojave u poslovanju koji se tiču „loše klime“ i posljedično slabijih rezultata i odliva kadra utjecala su da Moji poticaji razviju i ponude uslugu evaluacije ambijenta u tvrtki (“screening”-a, „sondiranja“, procjene ili presjeka stanja), odnosno internih odnosa i/ili procesa - interne komunikacije, organizacije poslovanja i posljedične razine zadovoljstva djelatnika te temeljem uvida preporuči aktivnosti s ciljem učinkovitijeg organizacijskog pristupa i zadržavanja i razvoja kvalitetnog kadra.

Pokazalo se da primjena ovakvog pristupa višestruko doprinosi pravovremenoj identifikaciji prijetnji, mogućnosti i pravaca djelovanja i osigurava stabilnost, razvoj i jačanje konkurentske pozicije.

Naime, pokretanje poslovanja i napori za ostanak na poslovnoj mapi, a kasnije i za postizanje ciljane konkurentske pozicije vrlo često ostavljaju po strani odnose u sopstvenoj tvrtki. Istraživanja pokazuju da u većini slučajeva vlasnici zapravo nemaju realnu sliku „klime“ u svojoj tvrtki, ubjeđeni da je situacija bolja nego što se čini.

Neuravnoteženi odnosi, neadekvatni organizacioni i individualni pristupi postojećih rješenja, nedovoljno razvijeni kapaciteti srednje razine menadžmenta, kolebanja na tržištu stvaraju stresnu klimu i demotiviranost i nezadovoljstvo djelatnika.

Nezadovoljni djelatnik nije posvećen radu u svom punom kapacitetu te je time i nedovoljno učinkovit i traži priliku za kvalitetnije uređenim radnim okruženjem. Posljedični odljev kvalitetnog kadra u koga je uloženo vrijeme i novac urušava pozicija tvrtke i uzrok je dodatnim troškovima i rizicima u svakodnevnom poslovanju.

Uslijed često nesustavnog i nepravovremenog bavljenja ljudskim potencijalima, internim procesima, organiziranjem poslovanja, uravnoteženjem novonastalih poslovnih izazova i zahtjeva uprave/vlasnika za željeno pozicioniranje na tržištu, djelatnik vrlo rijetko ima priliku izraziti se, a ako to i sporadično čini, prioritet mu je osiguranje vlastite pozicije, što samo po sebi podrazumijeva nedovoljnu iskrenost u izražavanju. Time se djelatnicima ne pruža osjećaj pripadnosti, motiviranosti i sigurnosti, niti se osiguravaju uvjeti za njihov maksimalni dugotrajni doprinos postavljenim ciljevima i aktivno učešće u razvoju segmenata njihovog djelovanja.

Iskustva govore da je gotovo identična situacija i u odnosu srednje razine menadžmenta i vlasnika tvrtke, pri čemu je očuvanje pozicija srednjeg menadžmenta još izraženije (radi očuvanja primanja i privilegija).

Posljedično, odgovorni za procese/uprava/vlasnici ne dobivaju realnu sliku o objektivnom stanju i izazovima sa kojima se treba suočiti.

Nasuprot tome, željena pozicija na suvremenom tržištu osigurana je kroz izvrsnost i pristup poslovanju temeljen na optimalnim organizacijskim rješenjima i zadovoljnim djelatnicima na svim razinama, razvijenom timskom duhu i adaptivnim kanalima izražavanja i komunikacije. Sustavnim pristupom djelatnicima se razvija osjećaj pripadnosti, motiviranosti i sigurnosti kroz adaptivne kanale izražavanja i dvosmjerne komunikacije, čime se ohrabruje kreativno djelovanje svakog djelatnika te ostvaruje transparentna ravnoteža željenog i mogućeg u optimiziranju internih procesa, jačaju kompetentnosti djelatnika i unaprjeđuje organizacija poslovanja. Svaki drugi pristup vremenom lančano vodi do iscrpljenosti, demotiviranosti i nezadovoljstva djelatnika, s pogubnim posljedicama na život i poziciju tvrtke uslijed neuravnoteženih unutarnjih prilika.

Kako bi se dobio prikaz objektivnog stanja (i po potrebi primjenila prikladnija rješenja), evaluacija se po pravilu vrši od strane vanjskih faktora te se preporučuje pristup koji ne otkriva identitet pružaoca informacija prilikom identificiranja prilika. Na osnovu dobijenih podataka i analiziranja istih, predstavljaju se mišljenje i preporuke naručiocu usluge.

Primjenom preporuka nakon evaluacije osiguravaju se uvjeti za veću motiviranost i zadovoljstvo djelatnika i njihov izraženiji dugotrajni doprinos tvrtki kroz aktivno učešće u razvoju segmenata njihovog djelovanja te pospješuje primjena adekvatnih rješenja sukladno potrebama za unaprjeđenje upravljačkih vještina i kreiranje adekvatnih organizacijskih struktura kao odgovor na poslovne izazove i zahtjeve.

Uslugu evaluacije "Moji poticaji" pružaju mikro i malim poduzetnicima.

OCIJENI