Moji Poticaji
Vrgadski put 5, 10000 Zagreb
Razvoj i unaprjeđenje poslovanja
Razvoj i unaprjeđenje poslovanja
Objavljeno: 30.12.2024. 12:41
Usluge koje nudimo kako biste osigurali uspjeh vašeg biznisa:
Marketing strategija
Za uspješnu primjenu marketing strategije i marketinških alata prva stvar koju morate napraviti je odrediti koji je CILJ vašeg poslovanja. Većina poduzeća ima za cilj rast i razvoj poslovanja kroz povećanje prodaje, dosezanje novih potencijalnih kupaca, podizanje razine kvalitete usluge, širenje na nova tržišta, uvođenje novih ili brendiranje postojećih proizvoda i sl. Nakon što odredite vaš primarni cilj možete krenuti u izradu prilagođene marketinške strategije. Marketing strategija i njen razvoj je od velike važnosti za svako poduzeće. Bez nje, svi vaši napori za privlačenje kupaca vjerojatno će biti slučajni i neučinkoviti. Za dodatne upite, savjete ili izradu marketing strategije slobodno nas kontaktirajte.
Internet oglašavanje
Online oglašavanje alatima Google Ads i Facebook/Instagram Ads jedan je od najučinkovitijih i najbržih načina za dosezanje novih klijenata i razvoja poduzeća. Od tekstualnih oglasa ciljanih na pretraživačku mrežu, grafičkih prikaznih oglasa, videooglasa na YouTube-u do mobilnih oglasa u aplikaciji, ovi alati vam pružaju mnoštvo načina za dosezanje ciljanih korisnika. Google Ads i Facebook Ads su neizmjerno vrijedni marketinški alati. Oni nam pomažu da se stekne kvalitetan uvid za optimizaciju svojih mrežnih marketinških napora. Za detaljnije informacije o uslugama Google Ads i Analytics slobodno nas kontaktirajte.
Internet stranica
Vaša internet stranica je srce vašeg digitalnog marketinškog svijeta, mjesto gdje se spajaju svi digitalni kanali. Naravno, najveći izvor prometa obično je organsko pretraživanje. Web je prvo mjesto na kojem ljudi traže proizvode i usluge, a obično posljednje mjesto koje provjeravaju prije donošenja odluke o kupnji. Vaš cilj bi trebao biti stvaranje optimizirane ulazne marketinške platforme za privlačenje i pretvaranje posjeta u prodaju.
Društvene mreže
Marketing društvenih medija zahtijeva i određenu strategiju i kreativnost. S društvenim medijskim platformama kao što su Facebook, Instagram, Twitter ili YouTube, a uz pomoć drugih alata kao što je Google Analytics, u stvarnom vremenu znate kako se kampanja izvodi, koji je točan broj ciljanih korisnika do kojih ste uspjeli doprijeti, kakav učinak je kampanja imala na prodaju, koji su možebitni nedostatci vašeg proizvoda ili usluge i još mnogo toga. Trenutno postoji više od 50 milijuna malih poduzeća koja koriste Facebook stranice za povezivanje s klijentima. 4 milijuna tih tvrtki plaćaju za oglašavanje na Facebooku.