OCIJENI

Kojih 5 vještina stječemo obrazovanjem, a važne su za dobrog hotelijersko-turističkog tehničara?

Objavljeno: 30.1.2023. 10:18

Već je odavno poznato kako je titula hotelijersko-turističkog tehničara uspješan odabir u obrazovanju. Republika Hrvatska, kao svjetski poznata turistička destinacija, nudi velik broj različitih pozicija za zapošljavanje u turizmu, no kako biste došli do najboljih pozicija, ipak su potrebne određene vještine koje stječete odabirom smjera hotelijersko-turistički tehničar.

5 vještina koje stječemo kvalifikacijom za hotelijersko-turističkog tehničara

Za rad hotelijersko-turističkog tehničara u području planiranja, organiziranja turističkih aranžmana, službenih putovanja ili pak event managementa, odnosno, za rad u hotelu, turističkoj agenciji ili nekom drugom poduzeću u turizmu, potrebno je osvijestiti se dinamičnosti posla te važnosti uslužnosti, a ističemo važnost sljedećih vještina kojima se daje naglasak u obrazovanju:

1. Komunikacijske vještine

Bez komunikacijskih vještina teško je raditi u turizmu s obzirom da je komunikacija s klijentima, kolegama, nadređenima i ostalim pojedincima dio svakodnevice. Osmijeh, ljubaznost i spremnost na komuniciranje do rješenja problema, ključ su zadovoljstva svakog gosta, odnosno klijenta. Uče se u svakodnevnim situacijama, kroz dijaloge na stranim jezicima, ali i u sklopu predmeta Poslovna psihologija s komunikacijom.

2. Timski rad

U turizmu su pojedinci „kotačići” koji omogućavaju funkcioniranje stroja. Hotel nije uspješan na osnovi rada pojedinca, kao ni različite agencije. Kvalitetna komunikacija među kolegama i svijest o zajedničkom ostvarenju vizija olakšat će rad i kvalitetnog hotelijersko-turističkog tehničara i drugih djelatnika. Timski rad uči se kroz suradničko učenje, grupne aktivnosti i kroz inicijative svakog razreda sa svojim razrednikom.

3. Međuljudske vještine

Mnoge pozicije u uslužnim djelatnostima zahtijevaju svakodnevne interakcije te time i snažne međuljudske vještine, bilo s članovima tima ili preuzimanje narudžbe klijenta. Važno je komunicirati učinkovito te moći „čitati” i razumjeti potrebe klijenta. Tijekom školovanja dolazimo u kontakt s različitim tipovima ljudi, učimo prepoznavati njihove reakcije i emocije te nas sve to priprema za svijet rada.

4. Organizacijske vještine

Organizacijske vještine su prijeko potrebne kod bilo kojeg menadžerskog posla, a posebno kod organizacije u dinamičnom području poput turizma. Organizacija putnih aranžmana, službenih putovanja i događanja zahtijevaju brze i pravovremene reakcije, organizaciju vremena i predviđanje mogućih prepreka. Sve je to dio kvalitetnih organizacijskih vještina koje se jačaju u sklopu Praktične nastave i same prakse.

5. Prezentacijske vještine

Uz komunikacijske vještine, prezentacijske vještine i marketing osigurat će vrhunsku prodaju turističkih aranžmana, odnosno bilo kojeg aranžmana na kojem hotelijersko-turistički tehničar radi, i osigurati klijentima početak odličnog turističkog doživljaja. Predmet turizam i marketing u potpunosti priprema za svijet rada, a osobito za moderno poduzetništvo.

Navedene vještine ne stječu se same od sebe. Potrebno je puno usmjeravanja, kvalitetnog mentorstva i prakse. A sve to, srećom, nudi Privatna srednja škola s pravom javnosti LINIGRA. Njihova vizija je postati jedna od najuspješnijih škola koja priprema i za svijet rada, ali i za daljnje školovanje sve one srednjoškolce koji žele kvalitetniji obrazovni sustav te osposobiti vrhunske hotelijersko-turističke stručnjake u Republici Hrvatskoj.


Za više informacija posjetite našu web stranicu

OCIJENI