Poreč
6°C
Petak
10°C
14°C
Subota
13°C
15°C
Nedjelja
11°C
16°C
Sljedećih 90 dana
Uključite firmu/obrt
Pokreni svoj webshop
Video produkcija
Tražilica
Prijava korisnika
Prijava korisnika
Prijavi se kroz Facebook
Prijavi se kroz Google
Zapamti me
Prijavi me
Zaboravili ste lozinku?
Registriraj me
Košarica
Košarica je prazna
Pretražite mojkvart:
Pretraži
Uključite firmu/obrt
Pokreni svoj webshop
Početna stranica
Pravo i intelektualne usluge
Povratak na listu kategorija
Detektivska agencija
Javni bilježnik
Odvjetnik
Prevođenje, Lektura
Sudski tumač
Sudski vještak
Poreč
Odaberi lokaciju ili klikni na gumb za geolociranje
Pronađi me
Cijela država
Osijek
Rijeka
Split
Zagreb
Bakar
Benkovac
Biograd n/m
Bjelovar
Buzet
Čakovec / Međimurje
Čazma
Đakovo
Daruvar
Donja Stubica
Drniš
Dubrovnik
Dugo Selo
Gospić
Imotski
Ivanić Grad
Jastrebarsko
Karlovac
Kaštela
Knin
Koprivnica
Kraljevica
Krapina
Križevci
Kutina
Labin
Makarska
Marija Bistrica
Metković
Nin
Nova Gradiška
Novalja
Novigrad
Omiš
Opatija
Oroslavje
Osijek
otok Brač
otok Hvar
otok Korčula
otok Krk
otok Pag
Pazin
Petrinja
Podstrana
Poreč
Požega
Pula
Rijeka
Rovinj
Samobor
Šibenik
Sinj
Sisak
Skradin
Slatina
Slavonski Brod
Solin
Split
Sukošan
Trogir
Umag
Varaždin
Velika Gorica
Vinkovci
Virovitica
Vodice
Vrbovec
Vukovar
Zabok
Zadar
Zagreb
Zaprešić
Županja
Pravo i intelektualne usluge - Poreč
Nema subjekata
Prikaži cijelu Hrvatsku
Zanimljivo
ODVJETNIK DAMIR MIKIĆ
Savjeti za uspješno vođenje parnica: Što svaki klijent treba znati
Vođenje parnica može biti složen i izazovan proces, koji zahtijeva temeljitu pripremu i razumijevanje pravnog sustava. Odvjetnik Damir Mikić iz Zagreba donosi vam nekoliko ključnih savjeta kako bi vam pomogao da uspješno prođete kroz postupak parnice i osigurate najbolji mogući ishod.1. Priprema je ključnaa. Dokumentacija: Prikupite sve relevantne dokumente i dokaze koji će vam pomoći u vašem slučaju. To uključuje ugovore, račune, korespondenciju, fotografije i bilo koji drugi materijal koji može biti važan za vašu parnicu.b. Organizacija: Organizirajte svoje dokumente i informacije tako da budu lako dostupni tijekom cijelog postupka. Redoslijed i jasnoća mogu značajno doprinijeti uspjehu vašeg slučaja.2. Iskrenost s odvjetnikoma. Povjerljivost: Važno je biti potpuno iskren sa svojim odvjetnikom. Svi podaci koje podijelite ostaju povjerljivi, a vaša iskrenost omogućuje odvjetniku da bolje razumije vaš slučaj i pruži najbolju moguću pravnu pomoć.b. Konzistentnost: Održavajte dosljednost u svojim izjavama i informacijama koje pružate. Bilo kakva kontradiktornost može štetiti vašem slučaju.3. Razumijevanje pravnog postupkaa. Faze parnice: Upoznajte se s različitim fazama pravnog postupka, uključujući predraspravni postupak, raspravu i moguće žalbene postupke. Razumijevanje svakog koraka pomaže vam da budete bolje pripremljeni i manje anksiozni.b. Prava i obveze: Upoznajte se sa svojim pravima i obvezama tijekom parnice. Vaš odvjetnik će vam objasniti što se od vas očekuje u svakoj fazi postupka.4. Komunikacija s odvjetnikoma. Redoviti sastanci: Održavajte redovite sastanke i konzultacije sa svojim odvjetnikom. Ažuriranja i povratne informacije ključni su za uspješno vođenje parnice.b. Jasna pitanja: Ne ustručavajte se postavljati pitanja ako nešto nije jasno. Bolje je biti dobro informiran nego imati nesigurnosti koje mogu utjecati na vaš slučaj.5. Realistična očekivanjaa. Procjena ishoda: Svaka parnica nosi određene rizike i neizvjesnosti. Vaš odvjetnik će vam pomoći da realno procijenite moguće ishode i pripremi vas za različite scenarije.b. Troškovi: Budite svjesni potencijalnih troškova parnice, uključujući sudske troškove, odvjetničke naknade i druge povezane troškove. Jasno razumijevanje financijskih aspekata pomoći će vam u planiranju i izbjegavanju neugodnih iznenađenja.6. Strategija i taktikaa. Pravna strategija: Vaš odvjetnik će razviti pravnu strategiju temeljenu na specifičnostima vašeg slučaja. Sudjelujte u ovom procesu i dajte svoje uvide kako bi strategija bila što učinkovitija.b. Fleksibilnost: Budite spremni prilagoditi se i mijenjati pristup prema razvoju situacije. Pravna strategija može zahtijevati prilagodbe ovisno o reakcijama suprotne strane i sudskih odluka.Uspješno vođenje parnica zahtijeva temeljitu pripremu, učinkovitu komunikaciju i realističan pristup. Odvjetnik Damir Mikić iz Zagreba pruža stručnu pravnu pomoć i savjete kako bi vam pomogao da postignete najbolji mogući ishod u vašem pravnom postupku. Kontaktirajte nas za profesionalnu podršku i vođenje kroz svaki korak vaše parnice. Osigurajte pravnu sigurnost i uspjeh uz našu stručnu pomoć.
Saznaj više
Odvjetnički ured Ivan Močić
Što trebate znati prije kupnje ili prodaje nekretnine?
Kupnja ili prodaja nekretnine jedan je od najvažnijih financijskih poteza u životu. Bez obzira na to jeste li kupac koji traži svoj idealni dom ili investitor koji želi pametno plasirati kapital, svaki korak u tom procesu nosi pravne, financijske i administrativne izazove. Kako biste izbjegli potencijalne probleme i osigurali sigurnu i zakonitu transakciju, ključno je pravovremeno se informirati i angažirati stručnjake koji će vas voditi kroz cijeli proces.Provjera pravnog stanja nekretninePrije nego što se odlučite na kupnju, važno je provjeriti pravni status nekretnine. To podrazumijeva uvid u vlasnički list (Zemljišnoknjižni izvadak) kako biste bili sigurni da je prodavatelj zakonski vlasnik nekretnine i da nema tereta, hipoteka ili sudskih sporova koji bi mogli otežati prijenos vlasništva.Jednako tako, treba provjeriti katastarski izvadak i posjedovni list, kako biste osigurali da su svi podaci o nekretnini ispravno upisani i da ne postoje nesuglasja između zemljišnih knjiga i katastra.Ako se radi o stanu u zgradi, važno je saznati i je li zgrada etažirana te postoji li zajednički suvlasnički ugovor, što može utjecati na vaša prava i obveze kao vlasnika.Kupoprodajni ugovor i važne klauzuleNakon što ste se uvjerili da nekretnina nema pravnih prepreka za kupnju, sljedeći korak je sastavljanje kupoprodajnog ugovora. Ugovor mora biti jasno i precizno definiran te sadržavati sve važne odredbe, poput:Podataka o prodavatelju i kupcuOpisa nekretnine (adresa, broj čestice, površina)Kupoprodajne cijene i uvjeta plaćanjaRokova za primopredaju nekretnineOdgovornosti za eventualne pravne nedostatke ili dugove vezane uz nekretninuKako biste bili sigurni da su sve odredbe ugovora u vašem najboljem interesu, preporučljivo je da ga sastavi ili pregleda odvjetnik specijaliziran za nekretninsko pravo.Porezi i troškovi pri kupoprodaji nekretnineKupnja nekretnine sa sobom nosi i određene porezne obveze. U Hrvatskoj kupci koji kupuju prvu nekretninu za rješavanje stambenog pitanja mogu biti oslobođeni poreza na promet nekretnina, dok svi ostali plaćaju porez u visini od 3% kupoprodajne cijene.Ako kupujete stan u novogradnji od investitora, u cijenu je već uključen PDV, pa u tom slučaju ne plaćate dodatni porez na promet nekretnina.S druge strane, ako prodajete nekretninu, trebali biste znati da se na ostvareni prihod može obračunati porez na kapitalnu dobit ako nekretninu prodajete unutar dvije godine od kupnje.Upis u zemljišne knjige i prijenos vlasništvaNakon potpisivanja kupoprodajnog ugovora i plaćanja kupoprodajne cijene, potrebno je izvršiti prijenos vlasništva u zemljišnim knjigama. To se obavlja podnošenjem prijedloga za upis (tabularna izjava) nadležnom sudu, uz priložene potrebne dokumente poput ugovora i dokaza o plaćenom porezu.Važno je napomenuti da se prijenos vlasništva ne smatra završenim sve dok kupac nije službeno upisan kao novi vlasnik u zemljišne knjige. Stoga je ovaj korak ključan za pravno osiguranje vlasničkih prava.Kako osigurati siguran i zakonit postupak?Bilo da kupujete ili prodajete nekretninu, važno je imati pravno stručno vodstvo kako biste izbjegli moguće probleme i osigurali da je transakcija provedena u skladu sa zakonima. Pravne nesigurnosti, pogreške u ugovorima, skrivene obveze i nejasni vlasnički odnosi mogu uzrokovati dugotrajne sudske sporove i financijske gubitke.Angažiranjem iskusnog odvjetnika za nekretninsko pravo, možete biti sigurni da će svi aspekti kupoprodaje biti pravilno regulirani i da će vaša prava biti u potpunosti zaštićena.Ako trebate pravni savjet ili pomoć u postupku kupnje ili prodaje nekretnine, obratite se odvjetniku Ivanu Močiću iz Splita, koji svojim dugogodišnjim iskustvom osigurava sigurne i zakonite nekretninske transakcije.
Saznaj više
Ured ovlaštene arhitektice Lea Lončarević Žibret
Građevinska dozvola: Što sve trebate znati o postupku dobivanja
Građevinska dozvola ključan je dokument koji je potreban za započinjanje gradnje bilo kojeg objekta, bilo da se radi o kući, poslovnoj zgradi ili industrijskom objektu. Dobivanje građevinske dozvole može biti složen postupak, ali pravilno vođenje kroz sve korake može ga znatno olakšati. U Uredu ovlaštene arhitektice Lea Lončarević Žibret iz Zagreba, pružamo stručnu pomoć kroz cijeli proces dobivanja građevinske dozvole, osiguravajući da vaš projekt bude realiziran bez zastoja.Građevinska dozvola je službeni dokument koji izdaje nadležno tijelo i kojim se odobrava izvođenje građevinskih radova. Bez ovog dokumenta, gradnja ne može legalno započeti. Dozvola se izdaje na temelju projektne dokumentacije koju mora izraditi ovlašteni arhitekt ili inženjer, a njome se potvrđuje da projekt udovoljava svim zakonskim propisima i uvjetima gradnje.Postupak dobivanja građevinske dozvole započinje izradom glavnog projekta, koji mora sadržavati sve tehničke podatke i nacrte potrebne za gradnju. U ovom koraku ključna je suradnja s ovlaštenim arhitektom kako bi projekt bio u skladu s propisima i urbanističkim planovima. Nakon što je projekt gotov, potrebno ga je predati nadležnom upravnom tijelu koje izdaje dozvolu.Tijekom postupka, nadležno tijelo provjerava da li projekt udovoljava svim zakonskim i tehničkim uvjetima, uključujući prostorne planove, tehničke norme, sigurnosne standarde i zaštitu okoliša. Ovisno o složenosti projekta, postupak može potrajati, a ponekad je potrebno prikupiti i dodatne suglasnosti drugih institucija (npr. vodovod, elektrodistribucija).Za dobivanje građevinske dozvole, potrebno je predati niz dokumenata, uključujući:Glavni projekt izradila ovlaštena osoba,Lokacijsku informaciju ili urbanistički plan za područje gradnje,Dokaz o vlasništvu zemljišta,Suglasnosti i uvjete nadležnih tijela (npr. komunalne usluge, promet),Izjavu projektanta o usklađenosti projekta s propisima.U Uredu ovlaštene arhitektice Lea Lončarević Žibret, naši stručnjaci pomažu vam u prikupljanju i predaji svih potrebnih dokumenata te vas vode kroz cijeli proces kako biste što prije dobili građevinsku dozvolu.Vrijeme potrebno za dobivanje građevinske dozvole varira ovisno o složenosti projekta i brzini prikupljanja suglasnosti. U prosjeku, postupak može trajati nekoliko mjeseci, ali uz pravovremeno pripremljenu dokumentaciju i stručnu podršku, proces se može znatno ubrzati.Ako planirate gradnju i trebate stručnu pomoć pri dobivanju građevinske dozvole, obratite se Uredu ovlaštene arhitektice Lea Lončarević Žibret iz Zagreba. Naš tim pružit će vam potrebnu podršku i osigurati da vaš projekt bude realiziran u skladu s propisima i u najkraćem mogućem roku. Posjetite našu web stranicu.
Saznaj više
Zajednički odvjetnički ured Damir Rudeš, Marijo Rođak i Hrvoje Kalauz
Ostavinske rasprave: Kako se pripremiti i što očekivati
Ostavinska rasprava važan je pravni postupak kojim se raspodjeljuje imovina preminule osobe među njezinim nasljednicima. Zajednički odvjetnički ured Damir Rudeš, Marijo Rođak i Hrvoje Kalauz iz Zagreba donosi vam savjete kako se pripremiti za ostavinsku raspravu i što možete očekivati tijekom ovog procesa.Prvi korak u pripremi za ostavinsku raspravu je prikupljanje potrebne dokumentacije. To uključuje smrtni list preminule osobe, popis njezine imovine (pokretne i nepokretne), dugovanja i drugih obveza, kao i moguće oporuke. Pravilno prikupljena dokumentacija olakšat će postupak i omogućiti pravodobno donošenje odluka.Upoznavanje s oporukom, ako ona postoji, ključno je za razumijevanje namjera preminule osobe u vezi s raspodjelom imovine. Oporuka je pravno obvezujući dokument koji određuje tko će naslijediti imovinu i pod kojim uvjetima. U slučaju da oporuka ne postoji, imovina se raspodjeljuje prema zakonskim pravilima o nasljeđivanju. Važno je napomenuti da, iako oporuka ima veliku težinu, ona može biti osporena ako postoje sumnje u njezinu valjanost.Tijekom ostavinske rasprave, nasljednici imaju priliku izjasniti se o prihvaćanju ili odbijanju nasljedstva. Prihvaćanje nasljedstva znači da nasljednik preuzima sve obveze i prava vezana uz naslijeđenu imovinu, uključujući dugove preminule osobe. Odbijanje nasljedstva oslobađa nasljednika tih obveza, ali i prava na imovinu. Nasljednici također mogu tražiti podjelu nasljedstva u skladu s dogovorom, ako su svi suglasni.Važno je biti svjestan da ostavinska rasprava može uključivati sporove među nasljednicima, osobito ako postoji neslaganje oko raspodjele imovine ili valjanosti oporuke. U takvim slučajevima, najbolje je angažirati pravnog stručnjaka koji će vas zastupati i savjetovati tijekom postupka. Zajednički odvjetnički ured pruža pravnu podršku u pregovorima i sudskim postupcima koji se mogu pojaviti u okviru ostavinske rasprave.Troškovi ostavinske rasprave također su važan aspekt pripreme. Troškovi uključuju sudske pristojbe, javnobilježničke naknade te moguće troškove odvjetnika. Dobro je unaprijed se informirati o svim mogućim troškovima kako biste izbjegli neugodna iznenađenja.Nakon završetka rasprave, nasljednici dobivaju rješenje o nasljeđivanju koje služi kao pravni temelj za upis imovine u zemljišne knjige ili druge registre. Ovo rješenje je ključno za formalizaciju nasljedstva i stjecanje vlasničkih prava nad naslijeđenom imovinom.Zaključno, ostavinska rasprava važan je postupak koji zahtijeva pažljivu pripremu i razumijevanje pravnih aspekata nasljeđivanja. Zajednički odvjetnički ured Damir Rudeš, Marijo Rođak i Hrvoje Kalauz iz Zagreba pruža stručnu pravnu pomoć i savjetovanje tijekom cijelog procesa, osiguravajući da postupak bude što jednostavniji i pravedniji za sve nasljednike. Pravovremena priprema i stručna podrška ključni su za uspješno rješavanje ostavinskih pitanja.
Saznaj više
LINGO LAB, vl. Christina Sekereš
Važnost prilagođenog pristupa u učenju engleskog jezika kroz "English for Success"
U današnjem poslovnom svijetu, sposobnost efikasne komunikacije na engleskom jeziku često je ključ tvog uspjeha. No, klasični pristupi učenju jezika ponekad ne odgovaraju tvojim specifičnim potrebama, posebno ako želiš unaprijediti poslovni engleski i samopouzdanje u poslovnim situacijama. Zbog toga programi poput English for Success, kojeg vodi mentorica Christina Sekereš, postaju sve važniji.Zašto ti treba prilagođeni pristup?English for Success nije samo standardni tečaj engleskog jezika, već mentorski program koji nudi personalizirani pristup učenju. Ovaj grupni online program poslovnog engleskog i mindseta obilja osmišljen je da ti pomogne da usavršiš svoje jezične vještine i da se izražavaš prirodnije i opuštenije u poslovnim razgovorima. Poseban fokus stavljen je na prilagodbu metode učenju tvojim specifičnim potrebama – želiš napredovati, rasti i prihvaćati nove poslovne izazove.Prilagođeni pristup znači da ovaj program nije samo šablonski postavljen. Naprotiv, Christina Sekereš kroz mentorski rad prilagođava sadržaj tvom trenutnom znanju, poslovnim izazovima i ciljevima. Cilj je da dobiješ podršku koja ti je potrebna kako bi napredovala u skladu s vlastitim tempom i specifičnostima.Grupni rad uz individualnu podrškuJedna od najvećih prednosti programa English for Success je mogućnost sudjelovanja u grupnim sesijama, gdje možeš razmijeniti iskustva i učiti od drugih. Međutim, ključna komponenta je individualni rad s mentoricom. Kroz stalnu podršku, Christina Sekereš ti pomaže da prebrodiš jezične barijere i postigneš samopouzdanje na visokoj razini. Fokus je na stvarnim situacijama i svakodnevnoj poslovnoj komunikaciji, što znači da ćeš odmah moći primijeniti stečene vještine u praksi.Mindset uspjeha i financijska slobodaProgram English for Success ide korak dalje od običnih tečajeva jezika. Osim učenja engleskog, naučit ćeš i o financijskim strategijama koje primjenjuju uspješni i imućni ljudi. Christina Sekereš kroz ovaj program potiče te da usvojiš pozitivne navike koje će ti omogućiti da postigneš financijsku slobodu i dugoročni uspjeh. Ovaj dio programa dodatno te osnažuje da ne samo komuniciraš uspješno na engleskom, već i da razvijaš financijsku stabilnost.Prijave su otvorene do 23. rujna 2024. godineAko osjećaš da je sada vrijeme za promjenu, prijave za English for Success program su otvorene do 23. rujna 2024. godine, a program započinje 3. listopada 2024. godine. Rad je isključivo s ženama koje žele unaprijediti svoje poslovne vještine i samopouzdanje. Ovo je jedinstvena prilika za rast na više razina – od poslovne komunikacije do usvajanja mentalnih i financijskih strategija uspjeha.Više informacija i detalje o prijavi možeš pronaći na službenoj stranici programa, te na našem Facebook i Instagram profilu.Prilagođeni pristup koji nudi English for Success ključan je za postizanje dugoročnih rezultata u učenju poslovnog engleskog jezika. Kroz mentorstvo Christine Sekereš, dobit ćeš priliku da ne samo usvojiš jezične vještine, već i da rasteš u poslovnom i financijskom smislu. Ako tražiš program koji će ti pružiti alate za profesionalni napredak i osobni uspjeh, English for Success je pravi izbor za tebe.
Saznaj više
Odvjetnički ured Emil Šeparović
Ugovor o doživotnom uzdržavanju – osigurajte sigurnost za budućnost
Planiranje budućnosti ključno je za pravnu i financijsku sigurnost, posebno u starijoj dobi. Ugovor o doživotnom uzdržavanju omogućuje osobi da osigura skrb i potporu do kraja života, dok uzdržavatelj zauzvrat stječe pravo na imovinu primatelja uzdržavanja nakon njegove smrti. Ovaj ugovor često se koristi kada osoba nema bližnje koji bi se brinuli o njoj ili kada želi pravno regulirati brigu i uzdržavanje koje već prima.Što je ugovor o doživotnom uzdržavanju?Ugovor o doživotnom uzdržavanju pravni je sporazum između primatelja uzdržavanja, koji dobiva doživotnu skrb, i uzdržavatelja, koji se obvezuje osigurati potrebnu njegu, prehranu, zdravstvenu pomoć i druge oblike podrške. Nakon smrti primatelja, uzdržavatelj stječe pravo na imovinu koja je predmet ugovora, bilo da se radi o nekretnini, novčanim sredstvima ili drugim vrijednostima.Za razliku od ugovora o dosmrtnom uzdržavanju, kod kojeg uzdržavatelj može odmah raspolagati imovinom, kod ugovora o doživotnom uzdržavanju prijenos vlasništva nastupa tek nakon smrti primatelja uzdržavanja. Ova razlika ključna je u pravnom i financijskom smislu, jer osigurava da primatelj uzdržavanja zadrži punu kontrolu nad svojom imovinom sve do kraja života.Prednosti ugovora o doživotnom uzdržavanjuJedna od glavnih prednosti ovog ugovora je sigurnost koju pruža oboma stranama. Primatelj uzdržavanja dobiva pravno osiguranu skrb i brigu, čime se izbjegava neizvjesnost u starijoj dobi i osigurava dostojanstven život do kraja. Uzdržavatelj, s druge strane, ima jamstvo da će nakon ispunjavanja svojih obveza steći imovinu, što može biti značajna financijska sigurnost za budućnost.Ovaj ugovor također smanjuje mogućnost pravnih sporova među nasljednicima, jer jasno definira kome pripada imovina nakon smrti primatelja. Međutim, upravo zbog osjetljivosti teme i potencijalnih nesuglasica unutar obitelji, ključno je da ugovor bude sastavljen uz stručnu pravnu pomoć kako bi se osigurala njegova pravna valjanost.Na što treba paziti prilikom sklapanja ugovora?Prilikom sklapanja ugovora važno je precizno definirati sve obveze kako bi se izbjegle nejasnoće i kasniji pravni problemi. Ugovor mora jasno navesti što uključuje uzdržavanje – od smještaja i prehrane do medicinske skrbi i financijske potpore. Također je potrebno precizirati koja se imovina prenosi uzdržavatelju i pod kojim uvjetima.Loše definirani uvjeti mogu dovesti do pravnih nesuglasica, pa je stručna pomoć odvjetnika ključna kako bi ugovor bio valjan i obvezujući. Budući da ugovori o doživotnom uzdržavanju često postaju predmet sudskih sporova, važno je osigurati njihovu pravnu ispravnost.Kako izbjeći pravne probleme?Nasljednici primatelja uzdržavanja ponekad pokušavaju osporiti ugovor, tvrdeći da je sklopljen pod pritiskom ili da uzdržavatelj nije ispunio svoje obveze. No pravilno sastavljen Ugovor o doživotnom uzdržavanju i Ugovor o dosmrtnom uzdržavanju koji se savjesno izvršavaju od strane ugovornih stranaka sukladno ugovornim utanačenjima vrlo je teško osporiti.Razlog takve pravne sigurnosti kod Ugovora o doživotnom i Ugovora o dosmrtnom uzdržavanju je u činjenici da se isti prilikom potpisivanja mora potvrditi pred nadležnim sudom ili kod izabranog javnog bilježnika u obliku solemniziranog javnobilježničkog akta, pri čemu za valjanost ugovora uz odvjetnika koji sastavlja ugovor jamči i nadležni sud koji ovjereva ugovor odnosno izabrani javni bilježnik kod kojeg se ugovor solemnizira.Prilikom ovjere ugovora sudac izabranog suda ili javni bilježnik kod kojeg se solemnizira ugovor dužan je razumljivim riječima upozoriti stranke na prava i obveze koje proizlaze iz ugovora, te neposrednim pitanjima provjeriti da li su obje ugovorne strane razumjele prava i obveze koje proizlaze iz ugovora. Ako je predmet ugovora nekretnina, davatelj uzdržavanja može tražiti da se u zemljišnim knjigama provede upis zabilježbe postojanja Ugovora o doživotnom ili Ugovora o dosmrtnom uzdržavanju.Osigurajte pravnu sigurnost uz stručnu pomoćAko razmišljate o sklapanju ugovora o doživotnom uzdržavanju, važno je osigurati pravnu zaštitu i jasno definirane obveze obje strane. Pravilno sastavljen ugovor sprječava nesporazume i osigurava da obje strane dobiju ono što im je ugovorom zajamčeno.Za stručnu pravnu pomoć i savjetovanje, obratite se Odvjetničkom uredu Emil Šeparović u Splitu. Više informacija o pravnim uslugama pronađite na njihovoj web stranici.
Saznaj više
TRANSLATOR – AGENCIJA ZA PRIJEVODE, IZDAVAČKU DJELATNOST I ORGANIZACIJSKE USLUGE, VL. MARINA KURTZ
Kako optimizirati proces prevođenja za velike projekte
Prevođenje velikih projekata zahtijeva pažljivu organizaciju, dosljednost i efikasnost kako bi se postigli visoki standardi kvalitete unutar zadanih rokova. Upravljanje velikim količinama teksta, koordinacija prevoditeljskih timova i osiguranje dosljednosti u terminologiji samo su neki od izazova s kojima se prevoditeljske agencije suočavaju. TRANSLATOR iz Zagreba donosi nekoliko ključnih savjeta za optimizaciju procesa prevođenja velikih projekata i osiguranje uspješnih rezultata.Prvi korak u optimizaciji procesa prevođenja velikih projekata jest detaljno planiranje. Potrebno je napraviti jasan raspored rada, postaviti realne rokove i odrediti odgovorne osobe za svaki dio projekta. Planiranje uključuje podjelu projekta na manje segmente, što omogućava lakše praćenje napretka i kvalitetniju kontrolu. Raspodjela posla prema stručnostima prevoditelja također je ključna kako bi se osigurao kvalitetan prijevod u specifičnim područjima.Korištenje prevoditeljskih alata (CAT tools) značajno doprinosi optimizaciji procesa. Ovi alati omogućuju prevoditeljima stvaranje terminoloških baza i prevoditeljskih memorija, čime se olakšava dosljednost u terminologiji, ubrzava rad i smanjuje mogućnost pogrešaka. CAT alati automatski prepoznaju ponavljanja u tekstu, što ubrzava proces prevođenja i smanjuje količinu rada na identičnim ili sličnim segmentima.Ključni izazov u velikim projektima jest osiguranje terminološke dosljednosti, osobito kada na projektu radi više prevoditelja. Terminološke baze pomažu u održavanju dosljednosti i preciznosti kroz cijeli projekt. Uspostavljanje zajedničkih glosara i terminoloških baza na početku projekta osigurava da svi prevoditelji koriste iste termine, čime se izbjegavaju nesuglasice u prijevodu i omogućuje visoka razina kvalitete.Komunikacija među članovima tima presudna je za uspjeh velikih prevoditeljskih projekata. Redoviti sastanci, ažuriranja i jasna komunikacija o napretku projekta omogućuju brzo rješavanje problema i osiguravaju da se svi drže zadanih smjernica. Transparentna komunikacija između prevoditelja, lektora i klijenata osigurava pravovremene izmjene i prilagodbe u skladu s potrebama projekta.Lektura i kontrola kvalitete ključni su koraci u završnoj fazi prevođenja. Nakon što su svi segmenti projekta prevedeni, potrebno je osigurati kvalitetnu lekturu i provjeru svih dijelova prije nego što se konačni dokument preda klijentu. Uvođenje višestupanjskog procesa provjere, uključujući lekturu od strane više stručnjaka, osigurava da su svi dijelovi projekta dosljedni, točni i precizni.Zaključno, uspješna optimizacija procesa prevođenja za velike projekte zahtijeva pažljivo planiranje, upotrebu tehnologije, dosljednost u terminologiji i kvalitetnu komunikaciju. Korištenjem CAT alata, stvaranjem terminoloških baza i provođenjem višestupanjskih kontrola kvalitete, moguće je osigurati pravovremenu isporuku i visoku kvalitetu prijevoda. TRANSLATOR iz Zagreba preporučuje primjenu ovih metoda kako bi se osigurala uspješnost u svim fazama velikih prevoditeljskih projekata, od početka do kraja. Posjetite našu web stranicu.
Saznaj više
UNIECO Sudski tumač
Prednosti korištenja sudskog tumača u prevođenju korporativnih dokumenata
U globaliziranom poslovnom okruženju, precizno i pouzdano prevođenje korporativnih dokumenata od ključne je važnosti za uspjeh poduzeća. Poduzeće UNIECO Sudski tumač iz Zagreba specijalizirano je za pružanje vrhunskih usluga prevođenja, osiguravajući da vaši poslovni dokumenti budu točno prevedeni i pravno valjani. Korištenje sudskog tumača za prevođenje korporativnih dokumenata donosi niz prednosti koje mogu značajno doprinijeti poslovanju.1. Točnost i preciznostSudski tumači su ovlašteni stručnjaci s dubokim poznavanjem jezika i pravne terminologije. Njihova stručnost osigurava da su svi korporativni dokumenti prevedeni točno i precizno, bez ikakvih pogrešaka koje bi mogle dovesti do nesporazuma ili pravnih problema. Ovo je posebno važno za dokumente poput ugovora, sporazuma o povjerljivosti, financijskih izvještaja i statuta tvrtke.2. Pravna valjanostPrevođenje važnih korporativnih dokumenata od strane ovlaštenog sudskog tumača osigurava njihovu pravnu valjanost. Sudski tumači ovjeravaju prijevode, što znači da su oni prihvaćeni kao službeni dokumenti u pravnim i administrativnim postupcima. Ova razina vjerodostojnosti ključna je za poslovanje s međunarodnim partnerima i sudjelovanje u globalnim tržištima.3. Povjerljivost i sigurnostKorporativni dokumenti često sadrže osjetljive informacije koje moraju ostati povjerljive. Sudski tumači obvezuju se na čuvanje povjerljivosti svih informacija s kojima dolaze u kontakt. Poduzeće UNIECO Sudski tumač iz Zagreba jamči visok stupanj povjerljivosti i sigurnosti u radu s vašim dokumentima, štiteći vaše poslovne interese.4. Ušteda vremena i resursaKorištenjem usluga sudskog tumača, poduzeća mogu značajno uštedjeti vrijeme i resurse. Umjesto da se suočavate s problemima zbog netočnih prijevoda ili pravnih komplikacija, možete se osloniti na stručnjake koji će brzo i učinkovito prevesti vaše dokumente. To vam omogućuje da se usredotočite na svoje osnovne poslovne aktivnosti.5. Profesionalni ugledKorištenje usluga sudskog tumača doprinosi profesionalnom ugledu vašeg poduzeća. Precizno prevedeni i pravno valjani dokumenti odražavaju profesionalnost i ozbiljnost vaše tvrtke, što može pozitivno utjecati na vaše poslovne partnere i klijente. Profesionalnost u komunikaciji i dokumentaciji ključna je za izgradnju povjerenja i uspješnih poslovnih odnosa.6. Prilagodba specifičnim potrebamaSudski tumači prilagođavaju svoje usluge specifičnim potrebama vašeg poduzeća. Bez obzira na industriju ili vrstu dokumenta, UNIECO Sudski tumač iz Zagreba nudi personalizirane usluge koje zadovoljavaju najviše standarde kvalitete. Naši stručnjaci imaju iskustvo u prevođenju širokog spektra korporativnih dokumenata, osiguravajući da svaki prijevod bude precizan i u skladu s vašim zahtjevima.Korištenje sudskog tumača za prevođenje korporativnih dokumenata pruža niz prednosti koje mogu značajno doprinijeti uspjehu vašeg poslovanja. Poduzeće UNIECO Sudski tumač iz Zagreba nudi vrhunske usluge prevođenja, osiguravajući točnost, pravnu valjanost i povjerljivost vaših dokumenata. Kontaktirajte nas danas kako biste saznali više o našim uslugama i kako vam možemo pomoći u postizanju vaših poslovnih ciljeva.
Saznaj više
Lingua Experts d.o.o.
Profesionalni prevoditelj za španjolski jezik u Splitu – Kada vam je potreban stručan prijevod?
Španjolski jezik jedan je od najraširenijih jezika na svijetu, a njegovo poznavanje ključno je za učinkovitu komunikaciju u mnogim poslovnim i osobnim situacijama. Bez obzira na to trebate li prijevod poslovnih dokumenata, pravnih tekstova ili osobnih isprava, profesionalni prevoditelj za španjolski jezik osigurava točnost, preciznost i razumljivost prijevoda. U LINGUA EXPERTS d.o.o. iz Splita, stručni prevoditelji pružaju visokokvalitetne usluge prilagođene vašim specifičnim potrebama.Stručan prijevod potreban je posebno kod pravnih i administrativnih dokumenata, gdje je svaki detalj važan. Ugovori, sudske presude, certifikati i druga službena dokumentacija zahtijevaju točno prenesenu terminologiju i kontekst kako bi se izbjegli nesporazumi ili pravne pogreške. Profesionalni prevoditelji u LINGUA EXPERTS d.o.o. specijalizirani su za ovakve vrste prijevoda, jamčeći njihovu vjerodostojnost i usklađenost sa zakonskim normama.U poslovnom svijetu, prevoditelj za španjolski jezik ključan je za komunikaciju s partnerima i klijentima na španjolskom govornom području. Pravilno prevedeni poslovni materijali, poput prezentacija, ponuda i marketinških materijala, ostavljaju profesionalan dojam i grade povjerenje s vašim poslovnim partnerima. Stručnjaci iz LINGUA EXPERTS d.o.o. osiguravaju da vaša komunikacija bude jasna, profesionalna i prilagođena kulturološkim razlikama.Prevoditelj za španjolski jezik također je neophodan za tehničke prijevode, poput uputa za upotrebu, tehničkih specifikacija ili priručnika. Ove vrste prijevoda zahtijevaju ne samo izvrsno poznavanje jezika već i razumijevanje specifične terminologije, što jamči točnost i pouzdanost prevedenih materijala.Osim poslovnih potreba, stručni prevoditelj potreban je i za osobne prijevode, poput prijevoda diploma, rodnih listova, vjenčanih listova ili drugih dokumenata potrebnih za studiranje, rad ili preseljenje u inozemstvo. U LINGUA EXPERTS d.o.o., svaki prijevod obavlja se s maksimalnom pažnjom kako bi zadovoljio zahtjeve međunarodnih institucija.Bez obzira na vrstu prijevoda, stručnost prevoditelja osigurava da su svi vaši dokumenti točni, jasno prevedeni i u skladu s izvornim značenjem. Uz to, profesionalni prevoditelji nude i usluge lekture, čime se dodatno provjerava kvaliteta prijevoda i uklanjaju eventualne nedosljednosti.U LINGUA EXPERTS d.o.o. iz Splita, tim profesionalnih prevoditelja za španjolski jezik nudi visoko kvalitetne usluge koje osiguravaju besprijekornu komunikaciju i precizno preneseno značenje u svim vrstama prijevoda. Bez obzira na to trebate li prijevod za poslovne, pravne ili osobne potrebe, stručni pristup i posvećenost detaljima čine razliku. Posjetite našu web stranicu.
Saznaj više
Sudski tumač za poljski jezik
Kako sudski tumač osigurava točnost u pravnim dokumentima
Pravni dokumenti su temelj svakog pravnog sustava, a točnost njihovog prijevoda od ključne je važnosti za valjanost pravnih procesa, ugovora i drugih službenih postupaka. U takvim slučajevima, uloga sudskog tumača ne može biti precijenjena. Sudski tumač za poljski jezik mr. sc. Sebastian Lucjan Matracki iz Zagreba donosi ključne aspekte o tome kako sudski tumač osigurava točnost u prijevodu pravnih dokumenata i zašto je njegova stručnost neophodna za pravno valjane prijevode.Sudski tumači imaju ovlasti koje im omogućuju prevođenje pravnih dokumenata s jamstvom točnosti i vjerodostojnosti. To znači da svaki prevedeni dokument nosi službeni pečat i potpis sudskog tumača, koji potvrđuju da prijevod u potpunosti odgovara izvorniku. Ta garancija ključna je za osiguranje da pravni dokumenti zadrže svoju zakonsku snagu i pravnu valjanost u bilo kojem pravnom postupku, bilo da se radi o sudskim procesima, javnim bilježnicima, poslovnim ugovorima ili imigracijskim postupcima.Točnost u prijevodu pravnih dokumenata zahtijeva od sudskog tumača dubinsko poznavanje oba jezika, kao i pravne terminologije i sustava u obje zemlje. Sudski tumač mr. sc. Sebastian Lucjan Matracki specijaliziran je za poljski jezik i hrvatski pravni sustav, što mu omogućuje precizno prevođenje složenih pravnih pojmova i fraza. Prilikom prevođenja, sudski tumač ne samo da prenosi riječi, već i interpretira značenje kako bi se pravni koncepti ispravno primijenili u kontekstu ciljnog jezika.Jedan od ključnih elemenata točnosti u pravnim prijevodima je dosljednost terminologije. Pravna terminologija može biti izuzetno specifična, a njezina pogrešna interpretacija može dovesti do ozbiljnih pravnih posljedica. Sudski tumači koriste svoje iskustvo i obrazovanje kako bi osigurali da svaka pravna fraza bude dosljedno prevedena na način koji zadržava njezinu izvorno pravno značenje. Sudski tumač Matracki redovito prati promjene u zakonodavstvu i terminologiji, čime osigurava da prijevodi uvijek budu usklađeni s najnovijim pravnim standardima.Uz točnost i dosljednost, sudski tumač osigurava i diskreciju i povjerljivost. Pravni dokumenti često sadrže osjetljive podatke, stoga je ključno da se s njima postupa s najvećom pažnjom i povjerljivošću. Sudski tumači su zakonski obvezani čuvati povjerljivost informacija kojima pristupaju tijekom prevođenja, čime osiguravaju zaštitu privatnosti klijenata i povjerljivih podataka.Osim stručnosti u jeziku i pravnoj terminologiji, preciznost u prevođenju pravnih dokumenata zahtijeva i veliku pažnju prema detaljima. Pravni dokumenti često sadrže specifične datume, brojeve, imena i druge informacije koje moraju biti točno prenesene. Sudski tumač mora biti izrazito oprezan kako bi svaki detalj bio točan, budući da i najmanja pogreška može promijeniti smisao dokumenta i imati dalekosežne pravne posljedice.Zaključno, sudski tumač osigurava točnost u pravnim dokumentima kroz visoku stručnost, odgovornost i posvećenost preciznosti. Sudski tumač za poljski jezik mr. sc. Sebastian Lucjan Matracki iz Zagreba jamči da svaki prevedeni pravni dokument zadržava svoju pravnu snagu i točnost, pružajući klijentima sigurnost i povjerenje u službene postupke. Angažiranjem sudskog tumača, osiguravate da su vaši pravni dokumenti vjerodostojni i pravno valjani, bez rizika od pogrešnog tumačenja ili nepreciznosti. Posjetite nas na našem Facebook profilu.
Saznaj više
Zanimljivo
ODVJETNIK DAMIR MIKIĆ
Savjeti za uspješno vođenje parnica: Što svaki klijent treba znati
Vođenje parnica može biti složen i izazovan proces, koji zahtijeva temeljitu pripremu i razumijevanje pravnog sustava. Odvjetnik Damir Mikić iz Zagreba donosi vam nekoliko ključnih savjeta kako bi vam pomogao da uspješno prođete kroz postupak parnice i osigurate najbolji mogući ishod.1. Priprema je ključnaa. Dokumentacija: Prikupite sve relevantne dokumente i dokaze koji će vam pomoći u vašem slučaju. To uključuje ugovore, račune, korespondenciju, fotografije i bilo koji drugi materijal koji može biti važan za vašu parnicu.b. Organizacija: Organizirajte svoje dokumente i informacije tako da budu lako dostupni tijekom cijelog postupka. Redoslijed i jasnoća mogu značajno doprinijeti uspjehu vašeg slučaja.2. Iskrenost s odvjetnikoma. Povjerljivost: Važno je biti potpuno iskren sa svojim odvjetnikom. Svi podaci koje podijelite ostaju povjerljivi, a vaša iskrenost omogućuje odvjetniku da bolje razumije vaš slučaj i pruži najbolju moguću pravnu pomoć.b. Konzistentnost: Održavajte dosljednost u svojim izjavama i informacijama koje pružate. Bilo kakva kontradiktornost može štetiti vašem slučaju.3. Razumijevanje pravnog postupkaa. Faze parnice: Upoznajte se s različitim fazama pravnog postupka, uključujući predraspravni postupak, raspravu i moguće žalbene postupke. Razumijevanje svakog koraka pomaže vam da budete bolje pripremljeni i manje anksiozni.b. Prava i obveze: Upoznajte se sa svojim pravima i obvezama tijekom parnice. Vaš odvjetnik će vam objasniti što se od vas očekuje u svakoj fazi postupka.4. Komunikacija s odvjetnikoma. Redoviti sastanci: Održavajte redovite sastanke i konzultacije sa svojim odvjetnikom. Ažuriranja i povratne informacije ključni su za uspješno vođenje parnice.b. Jasna pitanja: Ne ustručavajte se postavljati pitanja ako nešto nije jasno. Bolje je biti dobro informiran nego imati nesigurnosti koje mogu utjecati na vaš slučaj.5. Realistična očekivanjaa. Procjena ishoda: Svaka parnica nosi određene rizike i neizvjesnosti. Vaš odvjetnik će vam pomoći da realno procijenite moguće ishode i pripremi vas za različite scenarije.b. Troškovi: Budite svjesni potencijalnih troškova parnice, uključujući sudske troškove, odvjetničke naknade i druge povezane troškove. Jasno razumijevanje financijskih aspekata pomoći će vam u planiranju i izbjegavanju neugodnih iznenađenja.6. Strategija i taktikaa. Pravna strategija: Vaš odvjetnik će razviti pravnu strategiju temeljenu na specifičnostima vašeg slučaja. Sudjelujte u ovom procesu i dajte svoje uvide kako bi strategija bila što učinkovitija.b. Fleksibilnost: Budite spremni prilagoditi se i mijenjati pristup prema razvoju situacije. Pravna strategija može zahtijevati prilagodbe ovisno o reakcijama suprotne strane i sudskih odluka.Uspješno vođenje parnica zahtijeva temeljitu pripremu, učinkovitu komunikaciju i realističan pristup. Odvjetnik Damir Mikić iz Zagreba pruža stručnu pravnu pomoć i savjete kako bi vam pomogao da postignete najbolji mogući ishod u vašem pravnom postupku. Kontaktirajte nas za profesionalnu podršku i vođenje kroz svaki korak vaše parnice. Osigurajte pravnu sigurnost i uspjeh uz našu stručnu pomoć.
Saznaj više
Odvjetnički ured Ivan Močić
Što trebate znati prije kupnje ili prodaje nekretnine?
Kupnja ili prodaja nekretnine jedan je od najvažnijih financijskih poteza u životu. Bez obzira na to jeste li kupac koji traži svoj idealni dom ili investitor koji želi pametno plasirati kapital, svaki korak u tom procesu nosi pravne, financijske i administrativne izazove. Kako biste izbjegli potencijalne probleme i osigurali sigurnu i zakonitu transakciju, ključno je pravovremeno se informirati i angažirati stručnjake koji će vas voditi kroz cijeli proces.Provjera pravnog stanja nekretninePrije nego što se odlučite na kupnju, važno je provjeriti pravni status nekretnine. To podrazumijeva uvid u vlasnički list (Zemljišnoknjižni izvadak) kako biste bili sigurni da je prodavatelj zakonski vlasnik nekretnine i da nema tereta, hipoteka ili sudskih sporova koji bi mogli otežati prijenos vlasništva.Jednako tako, treba provjeriti katastarski izvadak i posjedovni list, kako biste osigurali da su svi podaci o nekretnini ispravno upisani i da ne postoje nesuglasja između zemljišnih knjiga i katastra.Ako se radi o stanu u zgradi, važno je saznati i je li zgrada etažirana te postoji li zajednički suvlasnički ugovor, što može utjecati na vaša prava i obveze kao vlasnika.Kupoprodajni ugovor i važne klauzuleNakon što ste se uvjerili da nekretnina nema pravnih prepreka za kupnju, sljedeći korak je sastavljanje kupoprodajnog ugovora. Ugovor mora biti jasno i precizno definiran te sadržavati sve važne odredbe, poput:Podataka o prodavatelju i kupcuOpisa nekretnine (adresa, broj čestice, površina)Kupoprodajne cijene i uvjeta plaćanjaRokova za primopredaju nekretnineOdgovornosti za eventualne pravne nedostatke ili dugove vezane uz nekretninuKako biste bili sigurni da su sve odredbe ugovora u vašem najboljem interesu, preporučljivo je da ga sastavi ili pregleda odvjetnik specijaliziran za nekretninsko pravo.Porezi i troškovi pri kupoprodaji nekretnineKupnja nekretnine sa sobom nosi i određene porezne obveze. U Hrvatskoj kupci koji kupuju prvu nekretninu za rješavanje stambenog pitanja mogu biti oslobođeni poreza na promet nekretnina, dok svi ostali plaćaju porez u visini od 3% kupoprodajne cijene.Ako kupujete stan u novogradnji od investitora, u cijenu je već uključen PDV, pa u tom slučaju ne plaćate dodatni porez na promet nekretnina.S druge strane, ako prodajete nekretninu, trebali biste znati da se na ostvareni prihod može obračunati porez na kapitalnu dobit ako nekretninu prodajete unutar dvije godine od kupnje.Upis u zemljišne knjige i prijenos vlasništvaNakon potpisivanja kupoprodajnog ugovora i plaćanja kupoprodajne cijene, potrebno je izvršiti prijenos vlasništva u zemljišnim knjigama. To se obavlja podnošenjem prijedloga za upis (tabularna izjava) nadležnom sudu, uz priložene potrebne dokumente poput ugovora i dokaza o plaćenom porezu.Važno je napomenuti da se prijenos vlasništva ne smatra završenim sve dok kupac nije službeno upisan kao novi vlasnik u zemljišne knjige. Stoga je ovaj korak ključan za pravno osiguranje vlasničkih prava.Kako osigurati siguran i zakonit postupak?Bilo da kupujete ili prodajete nekretninu, važno je imati pravno stručno vodstvo kako biste izbjegli moguće probleme i osigurali da je transakcija provedena u skladu sa zakonima. Pravne nesigurnosti, pogreške u ugovorima, skrivene obveze i nejasni vlasnički odnosi mogu uzrokovati dugotrajne sudske sporove i financijske gubitke.Angažiranjem iskusnog odvjetnika za nekretninsko pravo, možete biti sigurni da će svi aspekti kupoprodaje biti pravilno regulirani i da će vaša prava biti u potpunosti zaštićena.Ako trebate pravni savjet ili pomoć u postupku kupnje ili prodaje nekretnine, obratite se odvjetniku Ivanu Močiću iz Splita, koji svojim dugogodišnjim iskustvom osigurava sigurne i zakonite nekretninske transakcije.
Saznaj više
Ured ovlaštene arhitektice Lea Lončarević Žibret
Građevinska dozvola: Što sve trebate znati o postupku dobivanja
Građevinska dozvola ključan je dokument koji je potreban za započinjanje gradnje bilo kojeg objekta, bilo da se radi o kući, poslovnoj zgradi ili industrijskom objektu. Dobivanje građevinske dozvole može biti složen postupak, ali pravilno vođenje kroz sve korake može ga znatno olakšati. U Uredu ovlaštene arhitektice Lea Lončarević Žibret iz Zagreba, pružamo stručnu pomoć kroz cijeli proces dobivanja građevinske dozvole, osiguravajući da vaš projekt bude realiziran bez zastoja.Građevinska dozvola je službeni dokument koji izdaje nadležno tijelo i kojim se odobrava izvođenje građevinskih radova. Bez ovog dokumenta, gradnja ne može legalno započeti. Dozvola se izdaje na temelju projektne dokumentacije koju mora izraditi ovlašteni arhitekt ili inženjer, a njome se potvrđuje da projekt udovoljava svim zakonskim propisima i uvjetima gradnje.Postupak dobivanja građevinske dozvole započinje izradom glavnog projekta, koji mora sadržavati sve tehničke podatke i nacrte potrebne za gradnju. U ovom koraku ključna je suradnja s ovlaštenim arhitektom kako bi projekt bio u skladu s propisima i urbanističkim planovima. Nakon što je projekt gotov, potrebno ga je predati nadležnom upravnom tijelu koje izdaje dozvolu.Tijekom postupka, nadležno tijelo provjerava da li projekt udovoljava svim zakonskim i tehničkim uvjetima, uključujući prostorne planove, tehničke norme, sigurnosne standarde i zaštitu okoliša. Ovisno o složenosti projekta, postupak može potrajati, a ponekad je potrebno prikupiti i dodatne suglasnosti drugih institucija (npr. vodovod, elektrodistribucija).Za dobivanje građevinske dozvole, potrebno je predati niz dokumenata, uključujući:Glavni projekt izradila ovlaštena osoba,Lokacijsku informaciju ili urbanistički plan za područje gradnje,Dokaz o vlasništvu zemljišta,Suglasnosti i uvjete nadležnih tijela (npr. komunalne usluge, promet),Izjavu projektanta o usklađenosti projekta s propisima.U Uredu ovlaštene arhitektice Lea Lončarević Žibret, naši stručnjaci pomažu vam u prikupljanju i predaji svih potrebnih dokumenata te vas vode kroz cijeli proces kako biste što prije dobili građevinsku dozvolu.Vrijeme potrebno za dobivanje građevinske dozvole varira ovisno o složenosti projekta i brzini prikupljanja suglasnosti. U prosjeku, postupak može trajati nekoliko mjeseci, ali uz pravovremeno pripremljenu dokumentaciju i stručnu podršku, proces se može znatno ubrzati.Ako planirate gradnju i trebate stručnu pomoć pri dobivanju građevinske dozvole, obratite se Uredu ovlaštene arhitektice Lea Lončarević Žibret iz Zagreba. Naš tim pružit će vam potrebnu podršku i osigurati da vaš projekt bude realiziran u skladu s propisima i u najkraćem mogućem roku. Posjetite našu web stranicu.
Saznaj više