Luxor usluge
Balotin prilaz 3, 10020 Zagreb
Knjigovodstvo za male i srednje poduzetnike, obrtnike, udruge građana i „freelancere“
Knjigovodstvo za male i srednje poduzetnike, obrtnike, udruge građana i „freelancere“
Objavljeno: 3.3.2023. 14:13
U Hrvatskoj, kao i u većini zemalja, osnivanje firme
zahtijeva nekoliko koraka i pripremu. U ovom članku ćemo raspraviti sve
potrebne korake i dokumente koje trebate imati kako biste uspješno osnovali
firmu u Hrvatskoj.
1.
Odaberite oblik poduzeća
Prvi korak u osnivanju firme u Hrvatskoj je odabir oblika
poduzeća koji najbolje odgovara vašim potrebama. Mogućnosti uključuju društvo s
ograničenom odgovornošću (d.o.o.), jednostavno društvo s ograničenom
odgovornošću (j.d.o.o.), obrt, trgovačko društvo (d.d.), javno trgovačko
društvo (j.t.d.) i drugo.
2.
Izradite poslovni plan
Nakon što odaberete oblik poduzeća, potrebno je izraditi
poslovni plan. To će vam pomoći da se usredotočite na vaše ciljeve, analizirate
tržište i odredite vaše financijske potrebe.
3.
Registrirajte vašu tvrtku
Kada imate poslovni plan i odabrali ste oblik poduzeća,
vrijeme je da registrirate vašu tvrtku. To se može obaviti online putem ili uz
pomoć javnog bilježnika.
4.
Zatražite NKD (Nacionalnu klasifikaciju
djelatnosti)
Nakon toga morate zatražiti NKD od Zavoda za statistiku. U
izabranoj poslovnoj banci, gdje ste
ranije na privremeni račun uplatili temeljni
kapital, otvarate poslovni račun. Tada banka prosljeđuje temeljni kapital na poslovni račun tvrtke.
Preporuka je izraditi pečat: Pečat nije potreban prilikom otvaranja
tvrtke, ali poštu u poštanskom uredu ne možete preuzeti bez pečata.
5.
Zaputite se do knjigovođe
Kada imate sve prethodno navedeno, odlazite u izabrani
knjigovodstveni ured.
U računovodstvenom uredu dajete punomoć računovodstvu za e-poreznu,
e-mirovinsko i e-zdravstveno, kako bi oni umjesto vas odradili sve potrebne
prijave (Porezna uprava, HZMO i HZZO).
Vrlo važno je znati da svaki poslovni subjekt mora imati
ugovor o najmu poslovnog prostora (osim taksi prijevoza i njemu sličnih djelatnosti).
Tada odlučujete želite li biti u sustavu PDV-a.
6.
Započnite s poslovanjem
Nakon što obavite sve prethodne korake, možete započeti s
poslovanjem.
Ako vam sve ovo zvuči previše komplicirano, možete se
odlučiti za pomoć računovodstvenog servisa koji će vam pomoći u postupku
registracije i pružiti savjetovanje u vezi s porezima, plaćanjem doprinosa i
drugim pitanjima vezanim uz poslovanje. Uz računovodstveni servis koji radi s
malim i srednjim poduzetnicima, možete se fokusirati na svoje poslovanje, a
istovremeno biti mirni kad se radi o administrativnim pitanjima.
Računovodstveni servis Luxor usluge nudi profesionalne usluge koje
uključuju vođenje poslovnih knjiga, izradu financijskih izvještaja i poreznih
prijava, savjetovanje o porezima i financijama te prilagođene usluge za vaše
poslovanje.
Uz njihovu pomoć, možete se usredotočiti na rast vašeg poslovanja i postizanje poslovnih ciljeva. Kontaktirajte ih i saznajte kako vam mogu pomoći u vođenju vašeg poslovanja.