GOART DIZAJN
Majstorska ulica 5 Savica Šanci, 10000, Zagreb
Svjetleće reklame, izrada 3d slova, oslikavanje vozila i LCD display
Svjetleće reklame, izrada 3d slova, oslikavanje vozila i LCD display
Objavljeno: 10.5.2023. 9:56
U današnjem ubrzanom svijetu tehnologije i dizajna, neonske
reklame ostaju jedan od najupečatljivijih načina privlačenja pažnje. Od svojih
skromnih početaka u ranom 20. stoljeću do sofisticiranih LED rješenja koja
danas krase naše gradove, neonske reklame su prošle kroz značajnu evoluciju u
svom dugom postojanju. U ovom ćemo članku istražiti povijest i razvoj neonskih
reklama, ističući ključne prekretnice koje su oblikovale ovaj fascinantni oblik
oglašavanja.
Kako su neonske
reklame evoluirale?
Neonske reklame su dio urbanih pejzaža širom svijeta. Ove
svjetleće reklame su postale simbol noćnog života, a danas su popularne ne samo
u barovima i klubovima, već se koriste i u trgovinama, restoranima i drugim
komercijalnim prostorima.
Rani dani svjetlećih
reklama i njihova evolucija
Prve neonske reklame su se pojavile krajem 19. stoljeća, a
bile su jednostavne i prilično skupe. Početkom 20. stoljeća , proizvodnja
neonskih cijevi je postala pristupačnija, a reklame su postale sve popularnije.
Međutim, neonske reklame su tada bile prilično ograničene u smislu dizajna i
boja, jer je bilo teško proizvesti nijanse drugih boja osim crvene, plave i
bele.
Neonski vrhunac
Tijekom 1920-ih i 1930-ih, neonske reklame su doživjele
procvat u Sjedinjenim Američkim Državama. Bile su popularne u oblastima zabave,
poput kina i kasina, a koristile su se i u reklamne svrhe trgovina. Ove reklame
su se uglavnom sastojale od jednostavnih slova i simbola u osnovnim bojama.
Neonske reklame
osvajaju europske ulice i gradski prijevoz
Tijekom 1940-ih, neonske reklame su postale sve popularnije
u Europi, posebno u Velikoj Britaniji, gdje su se koristile u reklamne svrhe u
trgovine i na javnom prijevozu. Također su se pojavile reklame sa slovima u
stilu art dekora.
Razigrane neonske
reklame 1950-ih i 1960-ih
Tijekom 1950-ih i 1960-ih, neonske reklame su se prilagodile
novim trendovima i modama. Postale su popularne reklame s natpisima u stilu
"gothic", "script" i "bubble" slova. Također su
se pojavile reklame s višebojnim slovima i animirane reklame, koje su se
pokretale i mijenjale boje.
Od trgovina do tržnih
centara
Tijekom 1970-ih i 1980-ih, neonske reklame su postale još
popularnije. Koristile su se u različitim vrstama prostora, od malih trgovina
do velikih tržnih centara. Tada su se pojavile i reklame s neonskim likovima i
simbolima, kao što su srca, zvijezde i strelice.
Neonski minimalizam
Tijekom 1990-ih i 2000-ih, neonske reklame su se prilagodile
novim trendovima u dizajnu i reklamiranju. Postale su popularne reklame s
modernim i minimalističkim dizajnom, kao i reklame s digitalnim prikazom i
animiranim efektima.
Neonske reklame i dalje ostaju popularne i često se koriste
u reklamne svrhe. Međutim, sada se sve više pažnje posvećuje njihovoj
održivosti i ekološkoj svesti. Neke kompanije su počele koristiti LED rasvjetu
umjesto neonskih cijevi, što je efikasnije i manje štetno.
Može se reći da su neonske reklame evoluirale od
jednostavnih slova i simbola do modernih i inovativnih oblika reklamiranja. U
današnje vrijeme, kompanije poput Goart
dizajn-a prate trendove i koriste napredne tehnologije kako bi pružili
svojim klijentima najbolje moguće usluge u oblasti
svjetlećih reklama, izrade 3D slova, oslikavanja vozila i LCD displeja. Goart dizajn nalazi se na adresi Maksimirsko naselje IV – 31 u Zagrebu, a na njihovoj
stranici možete pronaći sve dodatne informacije o uslugama koje nude.