U današnje vrijeme, mnogo pažnje se pridaje vizualnoj prezentaciji neke tvrtke jednako kao i izgledu i prezentaciji svih njezinih proizvoda i usluga. Budući da je reputacija vrlo važna, a klijenti je često ocjenjuju prema onome što su vidjeli, nikako se ne smije zanemariti vizualni identitet koji je ključan za dobru prezentaciju na tržištu.
Vizualni identitet sastoji se od različitih elemenata koji čine ukupnu vizualnu prezentaciju tvrtke ili proizvoda u različitim medijima i opisan je knjigom standarda.
Knjiga standarda je dokument koji se sastoji od nekoliko stranica, do desetaka ili stotina stranica, ovisno o kompleksnosti vizualnog identiteta. Što je tvrtka veća i što više primjenjuje vizuale to je knjiga standarda opsežnija.
Elementi koji čine vizualni identitet:
-
Logotip
-
Izbor boja
-
Tipografija (odabir fonta, primjena)
-
Ilustracije i ikona
-
Grafička sredstva (teksture, uzorci, dekoracije)
-
Fotografije
-
Vizuali u tisku, digitalnim medijima, prostoru, vozilima, odjeći (odijela, uniforme itd.)
-
Dizajn pakiranja proizvoda
-
Dizajn promotivnih materijala
Ako tvrtka ne koristi neke od navedenih medija, oni se mogu izostaviti iz knjige standarda. Budući da sadržaj knjige standarda varira ovisno o potrebama klijenta, također variraju i cijene.
Dobar i upečatljiv vizualni identitet odnosno kvalitetan korporativni dizajn
kreira sliku vaše tvrtke te, ako je dobar, dobiva povjerenje kupaca, a samim time povećava svjesnost o vašoj tvrtki i njenim proizvodima i uslugama. Temelj dobrog marketinga upravo je kvalitetna vizualizacija identiteta tvrtke zato što tako tvrtka direktno komunicira s kupcima.
Svaka tvrtka, bez obzira na veličinu, treba uložiti u dobro dizajniran logo jer on kasnije predstavlja tvrtku. Vizualni identitet je, isto tako, prvi dojam koji ostavljate potencijalnom klijentu i po kojem ste pamtljivi. Osobna iskaznica tvrtke ili organizacije koja ujedno predstavlja reputaciju tog brenda upravo je vizualni identitet.
Dizajn vizualnog identiteta izrađuju grafički dizajneri koji imaju potrebna znanja i iskustva ne samo s dizajnom logotipa, već i u specijaliziranim industrijama u kojima će se vizualni identitet koristiti.
Budući da je vizualni identitet presudni faktor koji gradi povjerenje kod potencijalnih kupaca, nemojte oklijevati već što prije kontaktirajte vrhunske stručnjake u RD DIGITAL - grafički studio i digitalni tisak koji će vašoj tvrtki omogućiti vizualni identitet i prepoznatljivost. Vrhunski grafički dizajneri u RD DIGITAL imaju pregršt iskustava i velik portfolio koji to dokazuje. Za više informacija posjetite
RD DIGITAL web stranicu,
Facebook stranicu,
Instagram stranicu i
LinkedIn.