OCIJENI

Diesel pumpa

Objavljeno: 23.11.2022. 12:19

Kao i kod injektora, najveći uzrok kvara na pumpama je loše gorivo. Mogući simptomi su nemogućnost pokretanja (startanja) vozila (mehanički kvar, „curenje goriva“), indikacija greške na instrumentnoj ploči, gubitak snage u vožnji (eng. Safe Mode). Način rada dizel motora temelji se na samozapaljenju goriva ubrizganog u komprimirani zrak u prostoru izgaranja pomoću visokotlačne pumpe, bilo da se radi o starijim sustavima ili tzv. common-rail sustavu. Stoga se kaže da je pumpa „srce“ dizel motora. Moderni dizel motori koriste isključivo izravno ubrizgavanje goriva u cilindar.

U kratkom vremenu treba ubrizgati potrebnu količinu goriva prema injektorima, izmiješati ju sa zrakom te postići da se cijela smjesa pravovremeno zapali. U našem servisu vršimo cjelikupnu uslugu demontaže, montaže i popravka (reparacije) osobnih automobila, kamionskog programa, radnih strojeva i ostaloga. Statički se prilagođava kako bi se osigurao optimalan rad i dugi vijek trajanja pumpe. Rad se temelji na tehničkim uputama i normama koje je odredio proizvođač
(BOSCH, DELPHI, DENSO, SIEMENS).

Posjetite našu web stranicu za više informacija. 

OCIJENI