Zadar
5°C
Nedjelja
6°C
10°C
Ponedjeljak
6°C
9°C
Utorak
5°C
10°C
Sljedećih 90 dana
Uključite firmu/obrt
Pokreni svoj webshop
Video produkcija
Tražilica
Prijava korisnika
Prijava korisnika
Prijavi se kroz Facebook
Prijavi se kroz Google
Zapamti me
Prijavi me
Zaboravili ste lozinku?
Registriraj me
Košarica
Košarica je prazna
Pretražite mojkvart:
Pretraži
Uključite firmu/obrt
Pokreni svoj webshop
Početna stranica
Edukacija i obrazovanje
Povratak na listu kategorija
Autoškola, auto škola
Edukacija, obrazovanje za djecu
Instrukcije, pripreme, poduka
Knjižara, antikvarijat
Ljepota - profesionalna edukacija
Modna agencija, manekenska agencija, estradna agencija
Obrazovanje, seminari, tečajevi, coaching
Osnovna škola
Plesna škola, glazbena škola, umjetnička škola
Savjetovanje, porezno savjetovanje, financijsko savjetovanje, konzalting
Škola informatike
Škola sporta, Sportski klub
Škola stranih jezika
Srednja škola
Sveučilište, veleučilište, visoka škola, fakultet
Zadar
Jazine 2
Odaberi lokaciju ili klikni na gumb za geolociranje
Pronađi me
Cijela država
Osijek
Rijeka
Split
Zagreb
Bakar
Benkovac
Biograd n/m
Bjelovar
Buzet
Čakovec / Međimurje
Čazma
Đakovo
Daruvar
Donja Stubica
Drniš
Dubrovnik
Dugo Selo
Gospić
Imotski
Ivanić Grad
Jastrebarsko
Karlovac
Kaštela
Knin
Koprivnica
Kraljevica
Krapina
Križevci
Kutina
Labin
Makarska
Marija Bistrica
Metković
Nin
Nova Gradiška
Novalja
Novigrad
Omiš
Opatija
Oroslavje
Osijek
otok Brač
otok Hvar
otok Korčula
otok Krk
otok Pag
Pazin
Petrinja
Podstrana
Poreč
Požega
Pula
Rijeka
Rovinj
Samobor
Šibenik
Sinj
Sisak
Skradin
Slatina
Slavonski Brod
Solin
Split
Sukošan
Trogir
Umag
Varaždin
Velika Gorica
Vinkovci
Virovitica
Vodice
Vrbovec
Vukovar
Zabok
Zadar
Zagreb
Zaprešić
Županja
Cijeli grad
Arbanasi
Belafuža
Bili Brig
Brodarica
Crvene Kuće
Diklo
Donji Brig
Dražanica
Dražnice
Gaj
Gaženica
Gornji Bilig
Jazine 1
Jazine 2
Kolovare
Martinovo
Maslina
Mocire
Novi Bokanjac
Petrić
Plovanija
Poluotok
Puntamika
Ravnice
Ričina
Sinjoretovo
Skročini
Smiljevac
Špada
Stanovi
Stari Bokanjac
Višnjik
Voštarnica
Edukacija i obrazovanje - Jazine 2
Nema subjekata
Edukacija i obrazovanje - Jazine 2 - okolica
Nema subjekata
Prikaži cijeli grad
Zanimljivo
Prijevodi svih vrsta – LingoStar Split
Zašto odabrati ovlaštene sudske tumače za prevodilačke potrebe
U situacijama kada je potrebno prevesti pravne, službene ili važnije dokumente, ključno je osigurati da prijevod bude točan, precizan i pravno valjan. Ovlašteni sudski tumači igraju važnu ulogu u pružanju takvih usluga, jer su službeno ovlašteni od strane države da jamče točnost i vjerodostojnost prijevoda. LingoStar iz Splita, s dugogodišnjim iskustvom u pružanju prevoditeljskih usluga, nudi usluge ovlaštenih sudskih tumača kako bi svojim klijentima osigurao pouzdane i profesionalne prijevode.Sudski tumač je stručnjak za pravno prevođenje koji je ovlašten od strane nadležnih institucija za prevođenje i ovjeru službenih dokumenata. Sudski tumači ne samo da prevode tekst, već jamče da je prijevod potpuno vjeran izvorniku. To je posebno važno kod prijevoda pravnih dokumenata, kao što su ugovori, sudske presude, rodni listovi, diplome i drugi službeni akti, jer čak i najmanja pogreška može dovesti do pravnih komplikacija.Kada je potreban službeni prijevod za državne institucije, sudove ili međunarodne poslove, samo ovjereni prijevod sudskog tumača ima pravnu snagu. To znači da takvi prijevodi nisu samo jezično točni, već i pravno priznati. LingoStar iz Splita osigurava usluge ovlaštenih sudskih tumača koji zadovoljavaju sve zakonske uvjete i osiguravaju da prijevodi budu prihvaćeni u svim relevantnim institucijama, kako u zemlji tako i u inozemstvu.Sudski tumači također igraju ključnu ulogu u poslovnim pregovorima i međunarodnim transakcijama, gdje točnost prijevoda može imati izravne pravne i financijske posljedice. Prevođenje tehničkih ugovora, financijskih izvještaja i drugih specifičnih dokumenata zahtijeva stručnost, jer neprecizan prijevod može dovesti do nesporazuma i potencijalno ugroziti poslovanje. LingoStar nudi usluge ovlaštenih sudskih tumača koji imaju iskustvo u poslovnom i pravnom prevođenju, čime osigurava visoku razinu profesionalnosti i pouzdanosti u svim fazama poslovanja.Osim stručnosti u jeziku i pravu, sudski tumači moraju poštovati stroge standarde povjerljivosti. Kada su u pitanju osjetljivi dokumenti, poput pravnih spisa ili poslovnih ugovora, klijenti mogu biti sigurni da će njihove informacije ostati zaštićene i povjerljive. LingoStar iz Splita surađuje isključivo s ovlaštenim sudskim tumačima koji se pridržavaju najviših etičkih standarda, osiguravajući maksimalnu diskreciju i sigurnost podataka.Zaključno, odabir ovlaštenih sudskih tumača za prevodilačke potrebe ključan je za osiguravanje pravne valjanosti i točnosti prijevoda. Bez obzira na to je li riječ o službenim dokumentima, pravnim ugovorima ili poslovnim transakcijama, LingoStar iz Splita nudi vrhunske usluge ovlaštenih sudskih tumača koji jamče profesionalnost, pouzdanost i pravnu sigurnost. Posjetite našu web stranicu.
Saznaj više
Knjigovodstveni servis i Agencija za zapošljavanje
Projektno zapošljavanje: kako angažirati stručnjake za uspješne projekte
Projektno zapošljavanje omogućava poduzećima angažiranje specijaliziranih stručnjaka za specifične projekte, osiguravajući stručnost i fleksibilnost. Ovo je idealno rješenje za projekte koji zahtijevaju posebne vještine koje nisu trajno potrebne unutar poduzeća.Prednosti projektnog zapošljavanjaFleksibilnost:Privremeni angažman: Stručnjaci se angažiraju samo za trajanje projekta, što smanjuje troškove dugoročnog zapošljavanja.Brza prilagodba: Mogućnost brzog reagiranja na promjene i potrebe projekta.Stručnost:Specifične vještine: Omogućava angažiranje stručnjaka s potrebnim specifičnim vještinama za uspješno izvršenje projekta.Najnovija znanja: Donosi najnovije industrijske prakse i inovacije u projekt.Efikasnost:Fokus na rezultate: Stručnjaci su fokusirani na izvršenje specifičnih zadataka, što povećava efikasnost i kvalitetu rezultata.Smanjenje rizika: Pružanje specijaliziranih usluga smanjuje rizik od neuspjeha projekta.Kako angažirati stručnjake za projekteDefinirajte potrebe projekta:Jasne specifikacije: Definirajte potrebne vještine, iskustvo i trajanje angažmana.Planiranje budžeta: Osigurajte odgovarajući budžet za privremeno zapošljavanje stručnjaka.Koristite agencije za zapošljavanje:Brzi pristup stručnjacima: Agencije imaju bazu kvalificiranih stručnjaka spremnih za angažman.Selektivni proces: Agencije provode rigorozan proces selekcije kako bi osigurale kvalitetne kandidate.Evaluacija i selekcija:Provjera kvalifikacija: Temeljito provjerite kvalifikacije i iskustvo kandidata.Intervju: Provedite intervjue kako biste osigurali da kandidat odgovara kulturi i zahtjevima projekta.Knjigovodstveni servis i Agencija za zapošljavanje Teamwork: Vaš partner za projektno zapošljavanjeKnjigovodstveni servis i Agencija za zapošljavanje Teamwork u Zagrebu nudi sveobuhvatne usluge projektnog zapošljavanja, osiguravajući vam pristup vrhunskim stručnjacima za vaše projekte. Njihov tim stručnjaka osigurava brz i učinkovit proces zapošljavanja, omogućujući vam da se fokusirate na uspješno izvršenje vaših projekata.
Saznaj više
ADERA usluge - knjigovodstvene i druge poslovne usluge
Važnost transparentnosti u financijskom izvještavanju
Poduzeće Adera iz Zagreba posvećeno je pružanju vrhunskih financijskih usluga i savjeta, a jedno od ključnih načela u poslovanju je transparentnost u financijskom izvještavanju. Transparentnost nije samo zakonodavna obveza, već i temelj povjerenja između poduzeća i svih njegovih dionika, uključujući investitore, zaposlenike, klijente i širu javnost. U ovom članku istražit ćemo zašto je transparentnost u financijskom izvještavanju toliko važna i kako može koristiti vašem poduzeću.Transparentnost u financijskom izvještavanju podrazumijeva točno i pravovremeno prikazivanje svih relevantnih financijskih informacija. To uključuje bilancu stanja, račun dobiti i gubitka, izvještaj o novčanom toku i bilješke uz financijske izvještaje. Točnost i pravovremenost ovih informacija omogućuju dionicima da donose informirane odluke temeljene na stvarnom financijskom stanju poduzeća. Adera iz Zagreba pridržava se najviših standarda financijskog izvještavanja kako bi osigurala da sve informacije budu točne i ažurirane.Jedna od glavnih prednosti transparentnog financijskog izvještavanja je povećanje povjerenja investitora. Investitori žele biti sigurni da su njihova ulaganja sigurna i da poduzeće upravlja svojim resursima na odgovoran način. Transparentno izvještavanje omogućuje investitorima da jasno vide financijsko stanje poduzeća, njegove prihode, troškove, profitabilnost i dugove. To povjerenje može rezultirati većim ulaganjima i boljim uvjetima financiranja za poduzeće. Adera iz Zagreba posvećena je osiguravanju potpune transparentnosti kako bi privukla i zadržala povjerenje investitora.Transparentnost također igra ključnu ulogu u povećanju povjerenja zaposlenika. Zaposlenici žele raditi u poduzeću koje je stabilno i koje poštuje visoke etičke standarde. Pristup točnim financijskim informacijama omogućuje zaposlenicima da razumiju financijsko zdravlje poduzeća i njegove poslovne ciljeve. To može poboljšati moral i produktivnost zaposlenika, jer se osjećaju sigurnije i motiviranije kada rade u poduzeću koje cijeni transparentnost i integritet. Adera iz Zagreba nastoji održavati otvorenu komunikaciju sa svojim zaposlenicima kroz redovite financijske izvještaje i sastanke.Klijenti također imaju koristi od transparentnosti u financijskom izvještavanju. Povjerenje klijenata ključno je za dugoročni uspjeh svakog poduzeća. Transparentno izvještavanje omogućuje klijentima da procijene financijsku stabilnost i pouzdanost poduzeća s kojim surađuju. Klijenti su skloniji dugoročnoj suradnji s poduzećima koja su transparentna i odgovorna u svom poslovanju. Adera iz Zagreba posvećena je izgradnji i održavanju povjerenja svojih klijenata kroz jasno i otvoreno financijsko izvještavanje.Regulatorne agencije također zahtijevaju visoku razinu transparentnosti u financijskom izvještavanju. Usklađenost s propisima i standardima financijskog izvještavanja ključna je za izbjegavanje pravnih problema i sankcija. Transparentno financijsko izvještavanje osigurava da poduzeće ispunjava sve zakonske obveze i standarde, što doprinosi njegovom ugledu i stabilnosti. Adera iz Zagreba pridržava se svih relevantnih propisa i standarda, osiguravajući da njezini financijski izvještaji budu potpuno usklađeni s važećim zakonodavstvom.Zaključno, transparentnost u financijskom izvještavanju od vitalne je važnosti za izgradnju i održavanje povjerenja između poduzeća i njegovih dionika. Povećanje povjerenja investitora, zaposlenika i klijenata, kao i usklađenost s regulatornim zahtjevima, ključni su za dugoročni uspjeh i stabilnost poduzeća. Poduzeće Adera iz Zagreba posvećeno je pružanju najviših standarda transparentnosti u financijskom izvještavanju, osiguravajući povjerenje i zadovoljstvo svih svojih dionika. Posjetite nas i uvjerite se u našu predanost transparentnosti i odgovornom poslovanju. Za više informacija posjetite naš Facebook profil.
Saznaj više
MOBY OPREMA I SERVIS MOBITELA
Vodič za zaštitu vašeg pametnog telefona: Najbolje futrole i stakla za ekran
Pametni telefoni postali su neizostavan dio svakodnevnog života, a njihova zaštita ključna je za dugotrajno korištenje bez oštećenja. S obzirom na osjetljivost modernih uređaja, kvalitetna zaštita ekrana i futrola mogu značajno produžiti vijek trajanja vašeg telefona. Moby oprema i servis mobitela iz Zagreba donosi vodič kroz najbolje futrole i stakla za ekran kako biste osigurali maksimalnu zaštitu za svoj uređaj.Zaštitna stakla za ekran prva su linija obrane od ogrebotina i pucanja. Ekrani pametnih telefona, iako izrađeni od kvalitetnih materijala, izloženi su svakodnevnim udarcima, padovima i ogrebotinama. Kaljeno staklo pruža čvrstu zaštitu ekrana, a istovremeno ne narušava osjetljivost na dodir niti kvalitetu prikaza. Moby oprema nudi širok asortiman zaštitnih stakala koja savršeno odgovaraju različitim modelima telefona, pružajući vrhunsku zaštitu bez kompromisa na funkcionalnosti.Futrole i maskice pružaju sveobuhvatnu zaštitu uređaja, čuvajući ne samo ekran, već i stražnji dio i rubove telefona. Futrole mogu biti izrađene od različitih materijala, uključujući silikon, plastiku, kožu i TPU, svaki s vlastitim prednostima. Silikonske maskice pružaju fleksibilnost i lako se prilagođavaju obliku telefona, dok TPU maskice nude čvrstoću i otpornost na udarce. Kožne futrole dodaju dozu elegancije i luksuza, dok istovremeno pružaju čvrstu zaštitu.Zaštita ekrana dodatnim slojem stakla nije samo korisna protiv ogrebotina, već i protiv lomova. Kaljeno staklo može apsorbirati udarac prilikom pada, čime se smanjuje rizik od pucanja samog ekrana. Također, zaštitno staklo lako se zamjenjuje i puno je jeftinije od popravka ili zamjene ekrana. Moby oprema osigurava da vaše zaštitno staklo bude savršeno postavljeno, bez mjehurića ili nepravilnosti.Futrole s dodatnim funkcijama postaju sve popularnije. Neke futrole imaju ugrađene držače za kartice ili stalke za lakše gledanje video sadržaja, dok su druge dizajnirane s povećanom zaštitom za osobe koje su sklone čestom ispuštanju uređaja. Futrole s vojnom zaštitom ili otpornije maskice s ojačanim rubovima mogu biti savršen izbor za one koji traže maksimalnu sigurnost.Estetika i funkcionalnost jednako su važni. Današnje futrole dolaze u širokom rasponu boja i dizajna, omogućujući vam da izrazite svoj stil, a da pritom ne žrtvujete zaštitu. Bilo da preferirate minimalistički dizajn, prozirne maskice koje ističu originalni izgled vašeg telefona, ili šarene, personalizirane dizajne, Moby oprema nudi sveobuhvatnu ponudu koja zadovoljava sve ukuse.Zaključno, zaštita pametnog telefona od ključne je važnosti za njegovo dugotrajno i sigurno korištenje. Kaljena stakla i futrole štite vaš uređaj od ogrebotina, udaraca i padova, a dodatne funkcije futrola mogu poboljšati praktičnost korištenja telefona. Moby oprema i servis mobitela iz Zagreba nudi vrhunske proizvode i profesionalnu uslugu, osiguravajući da vaš telefon ostane zaštićen i u savršenom stanju. Posjetite našu web stranicu te Facebook i Instagram profil.
Saznaj više
VBD KNJIGOVODSTVO
Uloga računovodstvenih konzultacija u strateškom planiranju
U suvremenom poslovnom okruženju, strateško planiranje je ključno za dugoročni uspjeh poduzeća. Računovodstvene konzultacije igraju vitalnu ulogu u ovom procesu, pružajući vrijedne uvide i savjete koji pomažu poduzećima u donošenju informiranih odluka. Poduzeće VBD KNJIGOVODSTVO iz Rijeke specijalizirano je za računovodstvene usluge i konzultacije, nudeći stručnu podršku koja je neophodna za uspješno strateško planiranje.Što su računovodstvene konzultacije?Računovodstvene konzultacije uključuju analizu financijskih podataka, savjetovanje o poslovnim strategijama i pružanje rješenja za optimizaciju poslovanja. Stručnjaci iz VBD KNJIGOVODSTVO koriste svoje znanje i iskustvo kako bi pomogli poduzećima u poboljšanju financijskog upravljanja i postizanju poslovnih ciljeva.Uloga računovodstvenih konzultacija u strateškom planiranju1. Analiza financijskog stanja: Računovodstveni konzultanti detaljno analiziraju financijsko stanje poduzeća, uključujući bilancu, račun dobiti i gubitka te izvještaj o novčanom toku. Ova analiza pruža jasnu sliku o financijskoj snazi i stabilnosti poduzeća, što je ključno za donošenje informiranih strateških odluka.2. Identifikacija ključnih pokazatelja uspješnosti: Konzultanti pomažu u identifikaciji ključnih pokazatelja uspješnosti (KPI), koji su bitni za praćenje napretka i ostvarenje poslovnih ciljeva. Praćenje KPI-a omogućava menadžmentu da pravovremeno reagira na promjene u poslovanju i prilagodi strategije prema potrebama.3. Planiranje i predviđanje: Strateško planiranje uključuje dugoročne projekcije i predviđanja. Računovodstveni konzultanti koriste financijske modele i analize kako bi predvidjeli buduće prihode, troškove i novčane tokove. Ova predviđanja pomažu poduzećima da se pripreme za buduće izazove i prilike.4. Optimizacija troškova: Jedan od ključnih ciljeva računovodstvenih konzultacija je optimizacija troškova. Konzultanti analiziraju strukturu troškova poduzeća i identificiraju područja gdje se mogu ostvariti uštede bez ugrožavanja kvalitete usluga ili proizvoda. Optimizacija troškova povećava profitabilnost i konkurentnost poduzeća.5. Porezno savjetovanje: Računovodstveni konzultanti pružaju stručne savjete o poreznim pitanjima, pomažući poduzećima da se usklade s poreznim propisima i iskoriste dostupne porezne olakšice. Pravilno porezno planiranje može značajno smanjiti porezne obveze i poboljšati financijsko stanje poduzeća.6. Podrška pri donošenju odluka: Strateško planiranje često uključuje donošenje ključnih poslovnih odluka, poput ulaganja u nove projekte, širenja poslovanja ili restrukturiranja. Računovodstveni konzultanti pružaju potrebne financijske analize i scenarije kako bi menadžment mogao donijeti najbolje odluke za budućnost poduzeća.Kako VBD KNJIGOVODSTVO može pomoćiPoduzeće VBD KNJIGOVODSTVO iz Rijeke nudi sveobuhvatne računovodstvene konzultacije koje su prilagođene specifičnim potrebama vašeg poslovanja. Naš stručni tim koristi najnovije metode i alate za analizu financijskih podataka, pružajući vam ključne uvide za strateško planiranje. Naše usluge uključuju:1. Detaljna financijska analiza kako biste dobili jasnu sliku o financijskom stanju vašeg poduzeća.2. Izrada financijskih modela i predviđanja za učinkovito planiranje budućnosti.3. Optimizacija troškova kako biste povećali profitabilnost.4. Porezno savjetovanje za usklađivanje s propisima i smanjenje poreznih obveza.5. Podrška pri donošenju ključnih poslovnih odluka za osiguranje uspjeha vašeg poduzeća.Računovodstvene konzultacije igraju ključnu ulogu u strateškom planiranju i dugoročnom uspjehu poduzeća. Precizna analiza financijskih podataka, optimizacija troškova, planiranje i porezno savjetovanje omogućavaju poduzećima da donose informirane odluke i ostvare svoje poslovne ciljeve. Poduzeće VBD KNJIGOVODSTVO iz Rijeke stoji vam na raspolaganju s vrhunskom stručnom podrškom kako biste osigurali financijsku stabilnost i uspješan rast vašeg poslovanja. Obratite nam se s povjerenjem i iskoristite prednosti računovodstvenih konzultacija za vaše strateško planiranje. Posjetite našu web stranicu, Facebook profil i Instagram profil.
Saznaj više
Apis - učilište za obrazovanje odraslih - (upis u radnu knjižicu) - (hobby tečajevi)
Voćarske tajne uspješnog uzgoja: naučite sve o optimalnom voćarstvu
Voćarstvo je umjetnost koja zahtijeva znanje, strpljenje i posvećenost. Za one koji žele usavršiti svoje vještine u uzgoju voća, Apis - učilište za obrazovanje odraslih iz Velike Gorice nudi tečaj koji pokriva sve aspekte voćarstva, od sadnje do berbe. Naučite tajne uspješnog uzgoja voća i postanite stručnjak u voćarstvu uz naš tečaj. Prvi korak su osnove voćarstva. Na tečaju ćete naučiti osnove voćarstva, uključujući povijest i značaj voćarstva u poljoprivredi. Polaznici će saznati koje su vrste voća najpogodnije za uzgoj u našim klimatskim uvjetima, kako odabrati odgovarajuće sorte i koje su specifične potrebe pojedinih vrsta voća. Zatim slijedi priprema tla. Pravilna priprema tla ključna je za uspješan uzgoj voća. Naučit ćete kako analizirati i pripremiti tlo, uključujući upotrebu gnojiva i drugih dodataka koji poboljšavaju plodnost tla. Obradit ćemo i metode pripreme tla za sadnju, kao što su oranje, kultiviranje i izravnavanje. Treće je sadnja voćaka. Sadnja je prvi korak ka uspješnom voćnjaku. Naučit ćete kako pravilno posaditi voćke, uključujući odabir sadnog materijala, pravilne tehnike sadnje i optimalne razmake između biljaka. Obradit ćemo i metode zaštite mladih biljaka od štetnika i bolesti. Četvrti je korak njega i održavanje voćnjaka. Redovita njega ključna je za zdrav i produktivan voćnjak. Na tečaju ćete naučiti sve o zalijevanju, rezidbi, gnojidbi i zaštiti od bolesti i štetnika. Obradit ćemo i metode kontrole korova te tehnike koje osiguravaju optimalne uvjete za rast i razvoj voćaka. Peti korak su berba i skladištenje. Pravilna berba i skladištenje voća ključni su za očuvanje kvalitete i svježine. Naučit ćete kako prepoznati trenutak kada je voće spremno za berbu, kako ga pravilno ubrati i skladištiti kako bi se zadržala njegova nutritivna vrijednost i okus. Zatim slijede praktične vježbe. Tečaj uključuje i praktične vježbe gdje ćete moći primijeniti naučeno znanje. Pod nadzorom naših stručnjaka, proći ćete sve korake uzgoja voća, od pripreme tla do berbe. Praktične vježbe omogućuju vam da steknete iskustvo i sigurnost u primjeni naučenih tehnika. Zadnji su korak savjeti i preporuke stručnjaka. Naši stručnjaci pružit će vam korisne savjete i preporuke za uspješan uzgoj voća. Naučit ćete kako prepoznati i riješiti probleme u voćnjaku, te kako unaprijediti svoje tehnike uzgoja za maksimalne prinose.Apis - učilište za obrazovanje odraslih iz Velike Gorice posvećeno je pružanju vrhunske edukacije i podrške za sve ljubitelje voćarstva. Naš tečaj prilagođen je svima, bilo da ste početnik ili već imate iskustva u voćarstvu.Za više informacija o našem tečaju, posjetite našu web stranicu. Pratite nas na Facebooku za najnovije vijesti i informacije o našim programima.Pridružite nam se i naučite sve tajne uspješnog uzgoja voća uz pomoć Apis - učilišta za obrazovanje odraslih iz Velike Gorice.
Saznaj više
KD-Info
Kako osigurati sigurnost svojih podataka: Vodič za privatne i poslovne korisnike
U današnjem digitalnom dobu, sigurnost podataka postala je ključno pitanje kako za privatne korisnike, tako i za poslovne subjekte. S obzirom na sve veće prijetnje u obliku cyber napada, krađe identiteta i gubitka podataka, važno je poduzeti odgovarajuće mjere kako bi se osigurala zaštita osjetljivih informacija. KD-Info iz Varaždina donosi vam vodič s ključnim savjetima za osiguranje sigurnosti vaših podataka, bilo da ih koristite u osobne ili poslovne svrhe.Prvi korak u osiguravanju podataka je redovito ažuriranje softvera. Ažuriranja operativnog sustava, antivirusnih programa i drugih aplikacija često sadrže sigurnosne zakrpe koje zatvaraju ranjivosti koje bi zlonamjerni softver mogao iskoristiti. Redovitim ažuriranjem softvera smanjujete rizik od napada i povećavate zaštitu svojih podataka. KD-Info preporučuje automatsko podešavanje ažuriranja kako biste osigurali da vaš sustav uvijek bude zaštićen najnovijim sigurnosnim rješenjima.Drugi ključni korak je upotreba snažnih lozinki i višefaktorske autentifikacije. Lozinke trebaju biti složene, jedinstvene za svaki račun i redovito mijenjane. Višefaktorska autentifikacija dodatno osigurava vaše račune zahtijevajući drugi oblik potvrde identiteta, poput SMS koda ili biometrijskog podataka. Ovo dodatno složenost štiti vaše račune od neovlaštenog pristupa, čak i ako netko uspije doći do vaše lozinke.Redovito sigurnosno kopiranje podataka još je jedan važan korak u zaštiti. Bez obzira na to koristite li računalni sustav za osobne ili poslovne potrebe, važno je redovito izrađivati sigurnosne kopije svih važnih podataka. U slučaju napada ransomwarea, kvara sustava ili slučajnog brisanja podataka, sigurnosne kopije omogućuju vam da brzo vratite izgubljene informacije bez većih posljedica. KD-Info nudi usluge automatiziranog sigurnosnog kopiranja koje osiguravaju da su vaši podaci uvijek sigurno pohranjeni i dostupni kad god ih zatrebate.Šifriranje podataka još je jedna ključna strategija u zaštiti osjetljivih informacija. Šifriranje podataka osigurava da se oni ne mogu pročitati ili koristiti bez odgovarajućeg ključa za dešifriranje. Ova metoda zaštite posebno je važna za poslovne korisnike koji svakodnevno rade s povjerljivim informacijama. KD-Info pruža rješenja za šifriranje podataka koja su jednostavna za korištenje, a istovremeno pružaju visoku razinu sigurnosti.Edukacija korisnika o sigurnosnim prijetnjama također je ključna. Bilo da se radi o privatnim ili poslovnim korisnicima, važno je biti svjestan najnovijih prijetnji poput phishinga, zlonamjernih e-poruka i drugih oblika socijalnog inženjeringa. Redovita edukacija i svijest o sigurnosnim prijetnjama pomažu u prepoznavanju potencijalnih napada i smanjenju rizika od gubitka podataka. KD-Info nudi programe edukacije i savjetovanja kako bi korisnici bili dobro informirani i spremni na zaštitu svojih podataka.Zaključno, sigurnost podataka ključna je za zaštitu osobnih i poslovnih informacija od sve prisutnijih cyber prijetnji. Redovitim ažuriranjem softvera, upotrebom snažnih lozinki, sigurnosnim kopiranjem, šifriranjem podataka i edukacijom korisnika možete značajno smanjiti rizik od gubitka podataka i osigurati dugoročnu zaštitu. KD-Info iz Varaždina stoji vam na raspolaganju s kompletnim rješenjima za sigurnost podataka, pružajući vam mir i sigurnost u digitalnom svijetu. Posjetite našu web stranicu te Facebook profil.
Saznaj više
LINGO LAB, vl. Christina Sekereš
Kako mentorski program "English for Success" pomaže profesionalnom razvoju
U svijetu poslovanja, gdje je komunikacija ključna, znanje engleskog jezika često postaje nezaobilazna stavka za daljnji profesionalni napredak. No, savladavanje jezika na visokoj poslovnoj razini zahtijeva više od samog tehničkog znanja – potrebno je izgraditi samopouzdanje, razumjeti poslovni kontekst i razviti mindset uspjeha. Upravo tu dolazi mentorski program English for Success, kojeg vodi Christina Sekereš, a koji pruža sveobuhvatan pristup profesionalnom i osobnom razvoju.Što program nudi?English for Success je grupni online program poslovnog engleskog i mindseta obilja koji se u cijelosti provodi uz stručnu podršku mentora. Ovaj mentorski program osmišljen je kako bi maksimalno osnažio tvoje znanje, razumijevanje i vještine te ti pomogao u vođenju lakšeg i prirodnijeg razgovora na engleskom jeziku. Cilj je da stekneš više samopouzdanja, koje ti omogućuje da napreduješ, rasteš i prihvaćaš nove poslovne prilike s lakoćom.Program se fokusira na unapređenje komunikacijskih vještina koje su ključne za poslovne susrete, pregovore i svakodnevnu interakciju. Kroz mentorske sesije, sudionice se uče kako prevladati jezične barijere i izraziti se jasno i samouvjereno na engleskom, neovisno o kompleksnosti situacije.Mindset obilja i financijska slobodaOsim jezičnih vještina, English for Success program ulazi dublje u teme koje se tiču financijskog uspjeha. Christina Sekereš uvodi sudionice u svijet novčanih navika i strategija uspješnih i imućnih ljudi. Ovaj dio programa inspirira žene da primijene te strategije u svom životu, kako bi ne samo napredovale u karijeri, nego i ostvarile financijsku slobodu.Razumijevanje novca, njegove vrijednosti i načina na koji ga uspješni ljudi koriste, pomaže ženama da prepoznaju i stvore vlastite prilike za financijsku neovisnost. Ovaj aspekt programa usmjeren je na razvijanje mentalnog sklopa koji podupire rast i blagostanje.Prijave su otvorene do 23. rujna 2024. godineProgram je ekskluzivno namijenjen ženama koje žele unaprijediti svoje poslovne vještine i izgraditi uspješan profesionalni i financijski put. Nova grupa započinje s radom 3. listopada 2024. godine, a prijave su otvorene do 23. rujna 2024. godine. Ovaj mentorski program pruža ne samo jezične, već i osobne alate koji pomažu ženama da preuzmu kontrolu nad svojim poslovnim uspjehom i financijskom budućnošću.Uz podršku mentora i sudjelovanje u ovom programu, stvorit ćeš temelje za uspjeh koji nadilazi poslovni engleski jezik – razviti ćeš samopouzdanje, financijsku neovisnost i snagu da iskoristiš sve prilike koje ti se pružaju.Ako si spremna za promjenu i želiš unaprijediti svoje jezične vještine i mindset uspjeha, English for Success je program koji će ti otvoriti vrata novim poslovnim prilikama i financijskoj slobodi. Prijavi se na vrijeme i iskoristi priliku za rast i razvoj pod vodstvom Christine Sekereš, mentorice koja svojim znanjem i iskustvom može pomoći u ostvarenju tvojih ciljeva. Za više informacija posjeti i naš Facebook i Instagram profil!
Saznaj više
UHY HB EKONOM - Revizija, računovodstvo i savjetovanje
Kako pravilno pripremiti poslovanje za prijavu na EU fondove
Pristup sredstvima iz EU fondova može značajno unaprijediti poslovanje, omogućiti nove projekte i osigurati rast i razvoj tvrtke. No, kako biste uspješno iskoristili ovu priliku, važno je pravilno pripremiti svoje poslovanje za prijavu. UHY iz Splita donosi ključne savjete kako se uspješno pripremiti za prijavu na EU fondove i osigurati najbolju moguću šansu za dobivanje bespovratnih sredstava.Prvi korak u pripremi je detaljna analiza poslovanja i identifikacija potreba. Potrebno je jasno definirati koji projekt ili investicija zahtijevaju financiranje te kako će doprinositi daljnjem razvoju tvrtke. Bilo da se radi o tehnološkom unapređenju, edukaciji zaposlenika ili proširenju kapaciteta, važno je imati jasan plan i strategiju. UHY može vam pomoći u procjeni vaših potreba i odabiru optimalnog projekta koji odgovara kriterijima natječaja.Nakon identifikacije projekta, važno je osigurati da poslovanje ima potrebnu dokumentaciju i stabilne financijske izvještaje. EU fondovi postavljaju visoke standarde u pogledu transparentnosti i financijske stabilnosti prijavitelja. Stoga je potrebno unaprijed pripremiti sve relevantne dokumente, poput financijskih izvještaja, poslovnog plana i projekcija, kako bi se osigurala transparentnost i kredibilitet prijave.Jasno definiran poslovni plan ključan je za uspjeh prijave. Potrebno je jasno opisati ciljeve projekta, metode i aktivnosti koje će se provoditi te očekivane rezultate. Prijava treba pokazati kako će projekt pridonijeti konkurentnosti, inovacijama ili održivosti poslovanja. UHY nudi stručnu pomoć u izradi kvalitetnog poslovnog plana koji će odgovarati zahtjevima natječaja i povećati šanse za dobivanje sredstava.Također je važno istražiti i razumjeti kriterije i uvjete natječaja. Svaki natječaj ima specifične zahtjeve, rokove i kriterije koje je potrebno ispuniti. Prije nego što podnesete prijavu, detaljno proučite uvjete kako biste osigurali da vaša tvrtka ispunjava sve tražene kriterije. UHY nudi savjetovanje i podršku u analizi natječaja, kako biste bili sigurni da vaša prijava zadovoljava sve uvjete.Pravilno upravljanje projektom nakon dobivanja sredstava također je ključno za uspjeh. EU fondovi postavljaju stroge uvjete vezane uz praćenje i izvještavanje o napretku projekta. Potrebno je osigurati da imate jasne planove za provedbu projekta, kao i sustav praćenja kako biste izvještavali o postignutim rezultatima u skladu s odobrenim sredstvima. UHY nudi podršku u upravljanju projektom, kako biste osigurali da se sredstva koriste na način koji je predviđen u prijavi.Zaključno, priprema poslovanja za prijavu na EU fondove zahtijeva pažljivo planiranje, jasnu strategiju i točno ispunjavanje kriterija natječaja. Uspješna prijava ne samo da osigurava financijska sredstva za razvoj, već može značajno unaprijediti konkurentnost i održivost tvrtke. UHY iz Splita pruža stručnu podršku u svakom koraku pripreme i prijave na EU fondove, pomažući vam da iskoristite ovu priliku za rast i razvoj vašeg poslovanja. Posjetite našu web stranicu te Facebook profil.
Saznaj više
BAJER d.o.o.
Važnost redovitog praćenja financijskih izvještaja za pravne osobe
Redovito praćenje financijskih izvještaja ključno je za uspješno poslovanje pravnih osoba. Financijski izvještaji pružaju ključne informacije o financijskom stanju, operativnoj učinkovitosti i likvidnosti poduzeća. Poduzeće Bajer d.o.o. iz Koprivnice, specijalizirano za računovodstvene i financijske usluge, naglašava važnost redovitog praćenja financijskih izvještaja te donosi ključne razloge zašto je to od presudne važnosti.1. Održavanje financijske transparentnostiRedovito praćenje financijskih izvještaja osigurava transparentnost u poslovanju. Financijski izvještaji kao što su bilanca stanja, račun dobiti i gubitka te izvještaj o novčanom toku pružaju jasan pregled financijskog zdravlja poduzeća. Transparentnost je ključna za povjerenje investitora, vjerovnika i ostalih dionika.2. Donošenje informiranih poslovnih odlukaFinancijski izvještaji omogućuju menadžmentu donošenje informiranih poslovnih odluka. Analizom financijskih podataka menadžeri mogu identificirati profitabilna područja, prepoznati neučinkovitosti i razviti strategije za poboljšanje poslovanja. Bez redovitog praćenja financijskih izvještaja, donošenje takvih odluka bilo bi teško i nepouzdano.3. Praćenje poslovne učinkovitostiRedovito praćenje financijskih izvještaja omogućuje praćenje poslovne učinkovitosti kroz različite financijske pokazatelje. Ključni pokazatelji kao što su bruto marža, neto profitna marža, povrat na imovinu (ROA) i povrat na kapital (ROE) pružaju uvid u uspješnost poslovanja i pomažu u postavljanju ciljeva za budući rast.4. Upravljanje rizicimaFinancijski izvještaji pomažu u prepoznavanju i upravljanju financijskim rizicima. Redovitim pregledom financijskih podataka moguće je identificirati potencijalne prijetnje, kao što su problemi s likvidnošću, visoki dug ili nestabilni prihodi. Pravovremena identifikacija rizika omogućuje poduzimanje preventivnih mjera za zaštitu poslovanja.5. Usklađenost s pravnim propisimaPravne osobe obvezne su pridržavati se zakonskih propisa vezanih uz vođenje poslovnih knjiga i financijsko izvještavanje. Redovito praćenje financijskih izvještaja osigurava usklađenost s relevantnim zakonodavstvom i standardima, čime se izbjegavaju kazne i pravni problemi. Bajer d.o.o. pruža stručnu podršku u osiguravanju usklađenosti s propisima.6. Povećanje povjerenja investitora i vjerovnikaFinancijska stabilnost i transparentnost ključni su za privlačenje i zadržavanje investitora i vjerovnika. Redovito praćenje i objavljivanje financijskih izvještaja povećava povjerenje ulagača i financijskih institucija, olakšavajući pristup kapitalu i kreditima potrebnim za rast i razvoj poslovanja.7. Planiranje i budžetiranjeFinancijski izvještaji temelj su za učinkovito planiranje i budžetiranje. Analizom prošlih financijskih podataka i projekcijom budućih prihoda i troškova, poduzeća mogu razviti realistične planove i budžete. To omogućuje bolje upravljanje resursima i postizanje poslovnih ciljeva.8. Kontrola troškovaRedovito praćenje financijskih izvještaja pomaže u kontroli troškova. Identifikacijom područja s visokim troškovima i analizom uzroka, menadžment može implementirati mjere za smanjenje troškova i povećanje profitabilnosti. Bajer d.o.o. nudi usluge analize troškova i savjetovanje za optimizaciju poslovanja.Redovito praćenje financijskih izvještaja od presudne je važnosti za uspješno poslovanje pravnih osoba. Transparentnost, informirano donošenje odluka, praćenje poslovne učinkovitosti, upravljanje rizicima, usklađenost s pravnim propisima, povećanje povjerenja investitora, planiranje, budžetiranje i kontrola troškova ključni su razlozi zašto svako poduzeće treba redovito pratiti svoje financijske izvještaje. Poduzeće Bajer d.o.o. iz Koprivnice pruža stručne računovodstvene i financijske usluge koje osiguravaju da vaša poslovna odluka bude temeljena na točnim i pravovremenim informacijama. Obratite nam se s povjerenjem i osigurajte financijsku stabilnost i uspjeh vašeg poslovanja. Posjetite nas na našoj Facebook stranici.
Saznaj više
Zanimljivo
Prijevodi svih vrsta – LingoStar Split
Zašto odabrati ovlaštene sudske tumače za prevodilačke potrebe
U situacijama kada je potrebno prevesti pravne, službene ili važnije dokumente, ključno je osigurati da prijevod bude točan, precizan i pravno valjan. Ovlašteni sudski tumači igraju važnu ulogu u pružanju takvih usluga, jer su službeno ovlašteni od strane države da jamče točnost i vjerodostojnost prijevoda. LingoStar iz Splita, s dugogodišnjim iskustvom u pružanju prevoditeljskih usluga, nudi usluge ovlaštenih sudskih tumača kako bi svojim klijentima osigurao pouzdane i profesionalne prijevode.Sudski tumač je stručnjak za pravno prevođenje koji je ovlašten od strane nadležnih institucija za prevođenje i ovjeru službenih dokumenata. Sudski tumači ne samo da prevode tekst, već jamče da je prijevod potpuno vjeran izvorniku. To je posebno važno kod prijevoda pravnih dokumenata, kao što su ugovori, sudske presude, rodni listovi, diplome i drugi službeni akti, jer čak i najmanja pogreška može dovesti do pravnih komplikacija.Kada je potreban službeni prijevod za državne institucije, sudove ili međunarodne poslove, samo ovjereni prijevod sudskog tumača ima pravnu snagu. To znači da takvi prijevodi nisu samo jezično točni, već i pravno priznati. LingoStar iz Splita osigurava usluge ovlaštenih sudskih tumača koji zadovoljavaju sve zakonske uvjete i osiguravaju da prijevodi budu prihvaćeni u svim relevantnim institucijama, kako u zemlji tako i u inozemstvu.Sudski tumači također igraju ključnu ulogu u poslovnim pregovorima i međunarodnim transakcijama, gdje točnost prijevoda može imati izravne pravne i financijske posljedice. Prevođenje tehničkih ugovora, financijskih izvještaja i drugih specifičnih dokumenata zahtijeva stručnost, jer neprecizan prijevod može dovesti do nesporazuma i potencijalno ugroziti poslovanje. LingoStar nudi usluge ovlaštenih sudskih tumača koji imaju iskustvo u poslovnom i pravnom prevođenju, čime osigurava visoku razinu profesionalnosti i pouzdanosti u svim fazama poslovanja.Osim stručnosti u jeziku i pravu, sudski tumači moraju poštovati stroge standarde povjerljivosti. Kada su u pitanju osjetljivi dokumenti, poput pravnih spisa ili poslovnih ugovora, klijenti mogu biti sigurni da će njihove informacije ostati zaštićene i povjerljive. LingoStar iz Splita surađuje isključivo s ovlaštenim sudskim tumačima koji se pridržavaju najviših etičkih standarda, osiguravajući maksimalnu diskreciju i sigurnost podataka.Zaključno, odabir ovlaštenih sudskih tumača za prevodilačke potrebe ključan je za osiguravanje pravne valjanosti i točnosti prijevoda. Bez obzira na to je li riječ o službenim dokumentima, pravnim ugovorima ili poslovnim transakcijama, LingoStar iz Splita nudi vrhunske usluge ovlaštenih sudskih tumača koji jamče profesionalnost, pouzdanost i pravnu sigurnost. Posjetite našu web stranicu.
Saznaj više
Knjigovodstveni servis i Agencija za zapošljavanje
Projektno zapošljavanje: kako angažirati stručnjake za uspješne projekte
Projektno zapošljavanje omogućava poduzećima angažiranje specijaliziranih stručnjaka za specifične projekte, osiguravajući stručnost i fleksibilnost. Ovo je idealno rješenje za projekte koji zahtijevaju posebne vještine koje nisu trajno potrebne unutar poduzeća.Prednosti projektnog zapošljavanjaFleksibilnost:Privremeni angažman: Stručnjaci se angažiraju samo za trajanje projekta, što smanjuje troškove dugoročnog zapošljavanja.Brza prilagodba: Mogućnost brzog reagiranja na promjene i potrebe projekta.Stručnost:Specifične vještine: Omogućava angažiranje stručnjaka s potrebnim specifičnim vještinama za uspješno izvršenje projekta.Najnovija znanja: Donosi najnovije industrijske prakse i inovacije u projekt.Efikasnost:Fokus na rezultate: Stručnjaci su fokusirani na izvršenje specifičnih zadataka, što povećava efikasnost i kvalitetu rezultata.Smanjenje rizika: Pružanje specijaliziranih usluga smanjuje rizik od neuspjeha projekta.Kako angažirati stručnjake za projekteDefinirajte potrebe projekta:Jasne specifikacije: Definirajte potrebne vještine, iskustvo i trajanje angažmana.Planiranje budžeta: Osigurajte odgovarajući budžet za privremeno zapošljavanje stručnjaka.Koristite agencije za zapošljavanje:Brzi pristup stručnjacima: Agencije imaju bazu kvalificiranih stručnjaka spremnih za angažman.Selektivni proces: Agencije provode rigorozan proces selekcije kako bi osigurale kvalitetne kandidate.Evaluacija i selekcija:Provjera kvalifikacija: Temeljito provjerite kvalifikacije i iskustvo kandidata.Intervju: Provedite intervjue kako biste osigurali da kandidat odgovara kulturi i zahtjevima projekta.Knjigovodstveni servis i Agencija za zapošljavanje Teamwork: Vaš partner za projektno zapošljavanjeKnjigovodstveni servis i Agencija za zapošljavanje Teamwork u Zagrebu nudi sveobuhvatne usluge projektnog zapošljavanja, osiguravajući vam pristup vrhunskim stručnjacima za vaše projekte. Njihov tim stručnjaka osigurava brz i učinkovit proces zapošljavanja, omogućujući vam da se fokusirate na uspješno izvršenje vaših projekata.
Saznaj više
ADERA usluge - knjigovodstvene i druge poslovne usluge
Važnost transparentnosti u financijskom izvještavanju
Poduzeće Adera iz Zagreba posvećeno je pružanju vrhunskih financijskih usluga i savjeta, a jedno od ključnih načela u poslovanju je transparentnost u financijskom izvještavanju. Transparentnost nije samo zakonodavna obveza, već i temelj povjerenja između poduzeća i svih njegovih dionika, uključujući investitore, zaposlenike, klijente i širu javnost. U ovom članku istražit ćemo zašto je transparentnost u financijskom izvještavanju toliko važna i kako može koristiti vašem poduzeću.Transparentnost u financijskom izvještavanju podrazumijeva točno i pravovremeno prikazivanje svih relevantnih financijskih informacija. To uključuje bilancu stanja, račun dobiti i gubitka, izvještaj o novčanom toku i bilješke uz financijske izvještaje. Točnost i pravovremenost ovih informacija omogućuju dionicima da donose informirane odluke temeljene na stvarnom financijskom stanju poduzeća. Adera iz Zagreba pridržava se najviših standarda financijskog izvještavanja kako bi osigurala da sve informacije budu točne i ažurirane.Jedna od glavnih prednosti transparentnog financijskog izvještavanja je povećanje povjerenja investitora. Investitori žele biti sigurni da su njihova ulaganja sigurna i da poduzeće upravlja svojim resursima na odgovoran način. Transparentno izvještavanje omogućuje investitorima da jasno vide financijsko stanje poduzeća, njegove prihode, troškove, profitabilnost i dugove. To povjerenje može rezultirati većim ulaganjima i boljim uvjetima financiranja za poduzeće. Adera iz Zagreba posvećena je osiguravanju potpune transparentnosti kako bi privukla i zadržala povjerenje investitora.Transparentnost također igra ključnu ulogu u povećanju povjerenja zaposlenika. Zaposlenici žele raditi u poduzeću koje je stabilno i koje poštuje visoke etičke standarde. Pristup točnim financijskim informacijama omogućuje zaposlenicima da razumiju financijsko zdravlje poduzeća i njegove poslovne ciljeve. To može poboljšati moral i produktivnost zaposlenika, jer se osjećaju sigurnije i motiviranije kada rade u poduzeću koje cijeni transparentnost i integritet. Adera iz Zagreba nastoji održavati otvorenu komunikaciju sa svojim zaposlenicima kroz redovite financijske izvještaje i sastanke.Klijenti također imaju koristi od transparentnosti u financijskom izvještavanju. Povjerenje klijenata ključno je za dugoročni uspjeh svakog poduzeća. Transparentno izvještavanje omogućuje klijentima da procijene financijsku stabilnost i pouzdanost poduzeća s kojim surađuju. Klijenti su skloniji dugoročnoj suradnji s poduzećima koja su transparentna i odgovorna u svom poslovanju. Adera iz Zagreba posvećena je izgradnji i održavanju povjerenja svojih klijenata kroz jasno i otvoreno financijsko izvještavanje.Regulatorne agencije također zahtijevaju visoku razinu transparentnosti u financijskom izvještavanju. Usklađenost s propisima i standardima financijskog izvještavanja ključna je za izbjegavanje pravnih problema i sankcija. Transparentno financijsko izvještavanje osigurava da poduzeće ispunjava sve zakonske obveze i standarde, što doprinosi njegovom ugledu i stabilnosti. Adera iz Zagreba pridržava se svih relevantnih propisa i standarda, osiguravajući da njezini financijski izvještaji budu potpuno usklađeni s važećim zakonodavstvom.Zaključno, transparentnost u financijskom izvještavanju od vitalne je važnosti za izgradnju i održavanje povjerenja između poduzeća i njegovih dionika. Povećanje povjerenja investitora, zaposlenika i klijenata, kao i usklađenost s regulatornim zahtjevima, ključni su za dugoročni uspjeh i stabilnost poduzeća. Poduzeće Adera iz Zagreba posvećeno je pružanju najviših standarda transparentnosti u financijskom izvještavanju, osiguravajući povjerenje i zadovoljstvo svih svojih dionika. Posjetite nas i uvjerite se u našu predanost transparentnosti i odgovornom poslovanju. Za više informacija posjetite naš Facebook profil.
Saznaj više