OCIJENI

Administrativna podrška u poslovanju

Objavljeno: 7.1.2025. 16:11

Svaki poduzetnik se u svom poslovanju susreće sa poslovima i zadacima koje je nemoguće izbjeći, koji oduzimaju vrijeme i resurse i sprječavaju ih posvetiti se u potpunosti onome zbog čega su započeli sa poslovnom idejom – da, govorimo o “administraciji”. Ukoliko niste u mogućnosti, ne želite ili jednostavno još niste stvorili uvjete zaposliti osobu (ili više njih) koja bi se bavila “sporednim stvarima” (administrativnim i logističkim zahtjevima), ili jednostavno hoćete smanjiti troškove, rješenje je  nekoj od naših administrativnih usluga:

  • Upravljanje poslovnom dokumentacijom (document management)
  • Pisanje i slanje poslovne korespondencije (dopisa, upita i sl.)
  • Priprema dokumentacije za tvrtke koje provode projekte financirane od strane EU
  • Izrada tablica i izračuna (Excel)
  • Priprema i vođenje dokumentacije za vanjsko knjigovodstvo
  • Organiziranje intervjua za posao i testiranja
  • Izrada izvještaja na osnovu dobivenih inputa
  • Izrada pisanih sadržaja (članaka, tekstova, objava i sl.)
  • Tematska istraživanja
  • Ispunjavanje zahtijeva u domeni administrativno-financijskog poslovanja kao i davanje preporuka za efikasno vođenje uredskog poslovanja

OCIJENI