Pula
19°C
Srijeda
12°C
19°C
Četvrtak
9°C
18°C
Petak
10°C
17°C
Sljedećih 90 dana
Uključite firmu/obrt
Pokreni svoj webshop
Video produkcija
Tražilica
Prijava korisnika
Prijava korisnika
Prijavi se kroz Facebook
Prijavi se kroz Google
Zapamti me
Prijavi me
Zaboravili ste lozinku?
Registriraj me
Košarica
Košarica je prazna
Pretražite mojkvart:
Pretraži
Uključite firmu/obrt
Pokreni svoj webshop
Početna stranica
Auto moto
Povratak na listu kategorija
Auspuh - servis
Auto dijelovi
Auto elektrika, alarm, audio oprema - prodaja
Auto elektrika, alarm, audio oprema - servis
Auto klima - servis
Autolimar, autolakirer
Auto mehaničar, auto mehanika
Auto otpad
Auto plin - servis
Autopraonica, auto praonica
Auto salon, rabljena vozila
Autoškola, auto škola
Auto staklo - servis
Motor, skuter - prodaja
Motor, skuter - servis
Rent a car, putnički prijevoz
Taxi služba
Tehnički pregled vozila
Vučna služba
Vulkanizer, autogume, motogume
Pula
Odaberi lokaciju ili klikni na gumb za geolociranje
Pronađi me
Cijela država
Osijek
Rijeka
Split
Zagreb
Bakar
Benkovac
Biograd n/m
Bjelovar
Buzet
Čakovec / Međimurje
Čazma
Đakovo
Daruvar
Donja Stubica
Drniš
Dubrovnik
Dugo Selo
Gospić
Imotski
Ivanić Grad
Jastrebarsko
Karlovac
Kaštela
Knin
Koprivnica
Kraljevica
Krapina
Križevci
Kutina
Labin
Makarska
Marija Bistrica
Metković
Nin
Nova Gradiška
Novalja
Novigrad
Omiš
Opatija
Oroslavje
Osijek
otok Brač
otok Hvar
otok Korčula
otok Krk
otok Pag
Pazin
Petrinja
Podstrana
Poreč
Požega
Pula
Rijeka
Rovinj
Samobor
Šibenik
Sinj
Sisak
Skradin
Slatina
Slavonski Brod
Solin
Split
Sukošan
Trogir
Umag
Varaždin
Velika Gorica
Vinkovci
Virovitica
Vodice
Vrbovec
Vukovar
Zabok
Zadar
Zagreb
Zaprešić
Županja
Auto moto - Pula
Istra Buggy
Saznaj više
Prikaži cijelu Hrvatsku
Zanimljivo
Centar glava motora Čukman
Sastavljanje i reparatura glava motora
Sastavljanje glava motora Svaku kupljenu glavu motora po želji kupca možemo sastaviti (kompletirati) za ugradnju. Iskustvo u popravcima glava motora, tehnički podaci i potrebna strojna aparatura omogućuje nam maksimalnu preciznost u obavljanju usluga sastavljanja glava motora. Po potrebi i na zahtjev ugrađujemo i ispravne polovne dijelove u vlasništvu kupaca. Praksa je pokazala da naši korisnici često žele iskoristiti ispravne polovne dijelove sa neispravnih glava motora, primjerice bregastu osovinu ili ventile. Reparatura glava motora Putem Obrta za specijalana zavarivanja i trgovinu Čukman vršimo reparatur glava motora, više informacija potražite na web stranicama obrta Čukman. Posjetite našu web stranicu.
Saznaj više
Autoškola Vatmar
Kako se pripremiti za vozački ispit uz Autoškolu Vatmar?
Polaganje vozačkog ispita predstavlja važan korak u životu svakog budućeg vozača. Uz pravilnu pripremu i odgovarajući pristup, taj proces može biti puno lakši i uspješniji. U Autoškoli Vatmar iz Zagreba, naši polaznici prolaze kroz temeljitu obuku koja im omogućuje da se osjećaju sigurno i spremno za polaganje vozačkog ispita.Prvi korak u pripremi za vozački ispit je temeljito usvajanje teorijskog znanja. Teorijski dio ispita obuhvaća prometna pravila, znakove i propise koje svaki vozač mora poznavati. U Autoškoli Vatmar, naši instruktori koriste najsuvremenije metode poučavanja, uključujući interaktivne alate i online testove, kako bi polaznici imali što bolje razumijevanje svih pravila. Redovito vježbanje na ovim testovima ključ je za uspjeh na teorijskom ispitu.Kada je riječ o praktičnom dijelu ispita, ključna je kvalitetna obuka s iskusnim instruktorom. Naši instruktori u Autoškoli Vatmar prilagođavaju se svakom polazniku, pomažući im da postupno savladaju sve potrebne vještine vožnje. Važno je redovito sudjelovati na satovima vožnje i kontinuirano raditi na svojim slabostima. S vremenom, kroz vožnju u različitim uvjetima, polaznici stječu sigurnost i sposobnost donošenja brzih i pravilnih odluka u prometu.Također, važno je ostati smiren i koncentriran tijekom priprema za ispit. Iako polaganje vozačkog ispita može biti stresno, mentalna priprema jednako je važna kao i fizička vještina vožnje. Autoškola Vatmar nudi podršku i savjete kako smanjiti stres i kako se pravilno pripremiti za ispitni dan. Polaznici su ohrabreni da pitaju sve što im nije jasno i da otvoreno komuniciraju s instruktorom o svojim strahovima ili nesigurnostima.Na kraju, redovito vježbanje i ponavljanje ključ je za uspjeh. U Autoškoli Vatmar polaznici imaju priliku dodatno uvježbavati vožnju u skladu s vlastitim potrebama, kako bi se osjećali potpuno spremno za ispitni dan. Naši instruktori su posvećeni pružanju sve potrebne podrške kako bi polaznici uspješno položili vozački ispit i postali odgovorni i sigurni vozači.Ako tražite autoškolu koja nudi kvalitetnu obuku i personalizirani pristup, Autoškola Vatmar iz Zagreba pravi je izbor. Naša misija je osigurati da svaki polaznik bude maksimalno spreman za vozački ispit i da s lakoćom postane siguran vozač na cesti. Posjetite našu web stranicu te nas također pratite na Facebooku i Instagramu.
Saznaj više
Autolimarija i autolakirnica "Auto M. i D."
Top 5 savjeta za održavanje limarije i laka vozila prema preporuci AUTO M.i D. stručnjaka
Održavanje limarije i laka vozila ključno je za očuvanje izgleda i vrijednosti automobila. Pravilna njega može spriječiti koroziju i oštećenja koja nastaju zbog vremenskih uvjeta i svakodnevnog korištenja. Stručnjaci iz AUTO M.i D. iz Hrvatskog Leskovca donose savjete kako pravilno održavati limariju i lak, osiguravajući dugotrajan sjaj i zaštitu vašeg vozila.Prvi savjet je redovito pranje vozila, osobito tijekom zimskih mjeseci kada su na cestama prisutne sol i prljavština. Sol može izazvati koroziju limarije, stoga je važno temeljito isprati cijelo vozilo, uključujući donji dio i unutrašnjost blatobrana. Redovito pranje smanjuje rizik od trajnih oštećenja i pomaže u očuvanju sjaja laka.Drugi važan savjet je korištenje voska za zaštitu laka. Vosak stvara zaštitni sloj koji štiti površinu od ogrebotina, UV zraka i vremenskih uvjeta. Nanošenje voska barem dva puta godišnje, idealno u proljeće i jesen, može značajno produžiti vijek trajanja laka. Vosak pomaže i u održavanju sjaja, što vašem vozilu daje izgled kao da je upravo izašlo iz autolakirnice.Treći savjet je izbjegavanje agresivnih kemikalija i grubih spužvi prilikom pranja. Korištenje blagih sredstava za čišćenje i mekih krpa ili spužvi sprječava oštećenje laka i ogrebotine. Grube spužve mogu ostaviti sitne tragove koji s vremenom mogu postati vidljiviji, osobito na tamnim bojama.Četvrti savjet stručnjaka AUTO M.i D. je pravovremena popravka sitnih oštećenja i ogrebotina. Sitne ogrebotine, ako se ne saniraju, mogu postati veći problem jer omogućuju ulazak vlage koja dovodi do korozije. Pravovremeni popravci, poput poliranja manjih oštećenja ili saniranja ogrebotina, mogu spriječiti veće štete na limariji.Peti i posljednji savjet je redovito parkiranje u sjeni ili korištenje zaštitnih pokrova. Dugo izlaganje UV zrakama može uzrokovati blijeđenje i oštećenje laka. Ako nemate mogućnost parkirati u hladu, korištenje zaštitnog pokrova može pomoći u očuvanju boje i smanjenju utjecaja sunca na površinu vozila.Pravilna briga o limariji i laku vozila ključna je za njegov dugotrajan sjaj i zaštitu. Stručnjaci iz AUTO M.i D. preporučuju ove jednostavne korake za očuvanje kvalitete vašeg vozila i osiguravanje dugog vijeka trajanja, čime zadržavate i njegovu vrijednost. Posjetite našu web stranicu.
Saznaj više
ILIJIĆ TRANS j.d.o.o. za prijevoz i usluge
Što učiniti ako vam se auto pokvari na cesti? Rješenje je jednostavno
Neplanirani kvar automobila na cesti može biti stresno iskustvo, posebno ako se dogodi na nepoznatoj lokaciji ili u gustoj prometnoj situaciji. Bez obzira na uzrok kvara – bilo da se radi o probušenoj gumi, kvaru motora, problemima s akumulatorom ili elektronikom – važno je ostati smiren i postupiti ispravno kako biste osigurali svoju sigurnost i što prije pronašli rješenje.Najbrži i najsigurniji način da riješite problem jest kontaktiranje pouzdane vučne službe koja će vaše vozilo brzo i sigurno prevesti do servisa ili željene lokacije.Prvi koraci nakon kvara na cestiAko osjetite da nešto nije u redu s vozilom, potrebno je odmah poduzeti odgovarajuće mjere. Prvi i najvažniji korak je zaustavljanje na sigurnom mjestu. Ako primijetite kvar dok se vozite, pokušajte se pomaknuti što bliže rubu ceste ili stati na zaustavnu traku. Uključite sva četiri pokazivača smjera kako biste upozorili ostale sudionike u prometu na svoj problem.Nakon što se sigurno zaustavite, važno je da vozilo bude vidljivo kako biste spriječili dodatne opasnosti. Postavite sigurnosni trokut na odgovarajuću udaljenost iza automobila – najmanje 30 metara na običnoj cesti, a 100 metara ako ste na autocesti. Ako imate reflektirajući prsluk, obavezno ga obucite prije nego što izađete iz vozila, osobito noću ili u uvjetima smanjene vidljivosti.Trebate li pokušati sami riješiti kvar?Kod manjih problema, poput probušene gume, možda ćete moći sami zamijeniti kotač ako imate odgovarajući alat i rezervni kotač. No, ako je riječ o ozbiljnijem kvaru, kao što su problemi s motorom, kvar elektronike ili istjecanje tekućina, najbolje je ne pokušavati popravak sami.Nestručno rukovanje vozilom može uzrokovati dodatnu štetu i povećati troškove popravka. Također, rad na vozilu uz cestu može biti opasan, osobito na prometnim dionicama ili autocesti. U takvim situacijama najbolje je odmah pozvati stručnu vučnu službu koja će vozilo prevesti na sigurno mjesto i omogućiti daljnje popravke bez dodatnih rizika.Zašto je važno imati kontakt pouzdane vučne službe?U trenutku kada dođe do kvara, ključno je brzo donijeti odluku i pozvati pouzdanu vučnu službu koja može brzo reagirati i osigurati siguran prijevoz vašeg vozila.Profesionalna vučna služba osigurava brz dolazak na lokaciju, siguran transport vozila do servisa ili željene destinacije, pomoć pri manjim kvarovima na licu mjesta ako je moguće, te dostupnost 24 sata dnevno.Pouzdana pomoć na cesti – Ilijić TransAko se vaš automobil pokvari na cesti, najbolje rješenje je obratiti se profesionalnoj vučnoj službi koja će brzo i sigurno preuzeti vaše vozilo. Ilijić Trans iz Nijemaca nudi pouzdanu i brzu uslugu pomoći na cesti, dostupnu 24 sata dnevno.Ne riskirajte dodatne probleme i nepotrebne troškove – u slučaju kvara, kontaktirajte Ilijić Trans i osigurajte si siguran nastavak puta. Više informacija pronađite na njihovom Facebook profilu.
Saznaj više
Autoispuh
Metalni vs. keramički katalizatori – zašto je metalna saća bolji izbor za starija vozila?
Katalizator je ključna komponenta ispušnog sustava koja smanjuje emisiju štetnih plinova i poboljšava učinkovitost rada motora. Kada je riječ o zamjeni katalizatora, vlasnici starijih vozila često se susreću s dilemom: metalni ili keramički katalizator? Iako oba imaju svoju ulogu u filtriranju ispušnih plinova, metalni katalizatori često se ističu kao bolji izbor, osobito za starija vozila.Metalna saća pruža veću otpornost i dugotrajniji vijek trajanja u usporedbi s keramičkom. Glavna razlika između ova dva tipa katalizatora leži u materijalu i strukturi unutarnje saće. Keramički katalizatori koriste mrežu keramičkih kanala za filtraciju plinova, no zbog svoje krhkosti skloni su pucanju pri naglim promjenama temperature ili udarcima. S druge strane, metalni katalizatori sadrže fleksibilnu i otpornu metalnu strukturu, koja može podnijeti veće temperaturne oscilacije i vibracije, što ih čini idealnim za vozila s većim brojem prijeđenih kilometara.Bolji protok ispušnih plinova još je jedan razlog zašto se metalni katalizatori preporučuju za starija vozila. Njihova tanja i čvršća struktura omogućuje brži protok ispušnih plinova, što rezultira poboljšanom učinkovitošću motora i manjom potrošnjom goriva. Osim toga, metalni katalizatori često imaju veći postotak plemenitih metala poput platine, paladija i rodija, što povećava njihovu sposobnost pročišćavanja ispušnih plinova.Starija vozila često imaju problem s pregrijavanjem katalizatora, osobito ako motor ne radi optimalno. Keramički katalizatori mogu se pregrijati i puknuti, dok metalni, zahvaljujući svojoj otpornosti na toplinu, mogu podnijeti ekstremne uvjete rada i dugotrajnije izlaganje visokim temperaturama bez gubitka učinkovitosti.Još jedna prednost metalnih katalizatora je otpornost na mehanička oštećenja. Starija vozila često prolaze kroz teže uvjete vožnje, a vibracije i udarci mogu lako oštetiti osjetljivu keramičku strukturu katalizatora. Metalna saća, s druge strane, znatno je otpornija na udarce i habanje, što osigurava dugotrajniju i pouzdaniju funkcionalnost.Iako su keramički katalizatori popularan izbor zbog nešto niže cijene, dugoročno ulaganje u metalni katalizator može se pokazati isplativijim. Veća izdržljivost, bolja učinkovitost i otpornost na ekstremne uvjete čine metalne katalizatore boljim rješenjem za vlasnike starijih automobila koji žele osigurati pouzdan rad svog ispušnog sustava.Ako razmišljate o zamjeni katalizatora i želite najbolje rješenje za vaše vozilo, posjetite Autoispuh iz Sesveta, gdje ćete pronaći široku ponudu metalnih i keramičkih katalizatora te stručne savjete koji će vam pomoći u odabiru optimalnog rješenja za vaš automobil.
Saznaj više
AUSPUH VRBAT
Nejednako trošenje guma? Rješenje je u balansiranju!
Primjećujete li da su vam gume istrošene neravnomjerno ili da volan vibrira pri višim brzinama? To su jasni znakovi da vašem vozilu treba balansiranje kotača. Nepravilno trošenje guma ne samo da smanjuje sigurnost vožnje, već može dovesti do povećane potrošnje goriva i skupih popravaka na ovjesu vozila.Ako želite osigurati udobnu i sigurnu vožnju, balansiranje kotača je ključan postupak koji biste trebali redovito obavljati. Ovaj postupak osigurava ravnomjernu raspodjelu težine kotača, sprječava vibracije te produljuje vijek trajanja guma i ovjesa.Zašto dolazi do nejednakog trošenja guma?Nejednako trošenje guma može biti uzrokovano različitim čimbenicima, a jedan od glavnih problema je nebalansiranost kotača. Kada težina nije ravnomjerno raspoređena po cijelom obodu kotača, dolazi do neravnomjernog pritiska na određene dijelove gume, što rezultira ubrzanim trošenjem i gubitkom performansi vozila.Osim nebalansiranih kotača, uzroci nejednakog trošenja guma mogu biti i:Neispravno podešen geometrija kotača (špur)Istrošeni dijelovi ovjesa i amortizeraNepravilan pritisak u gumamaAgresivna vožnja i često kočenjeAko se ne reagira na vrijeme, nejednako trošenje guma može smanjiti prianjanje vozila na cestu, povećati rizik od akvaplaninga i utjecati na stabilnost pri vožnji na većim brzinama.Kako balansiranje kotača rješava problem?Balansiranje kotača je precizan postupak kojim se ravnomjerno raspoređuje težina na kotačima kako bi se eliminirale vibracije i osiguralo glatko kotrljanje guma. Ovaj proces uključuje postavljanje malih utega na felge kako bi se izjednačila raspodjela težine.Pravilno balansirani kotači osiguravaju:Ravnomjerno trošenje guma, što produljuje njihov vijek trajanjaSmanjenje vibracija volana, osobito pri višim brzinamaPoboljšanu stabilnost i sigurnost vozilaSmanjenje opterećenja na ovjesu i amortizerimaBalansiranje kotača preporučuje se svakih 10.000 km ili prilikom zamjene guma kako biste osigurali optimalne performanse i udobnost vožnje.Kako znati da je vrijeme za balansiranje kotača?Ako osjetite vibracije u volanu ili primijetite nepravilno trošenje guma, vrijeme je da posjetite stručnjake. Također, balansiranje kotača potrebno je svaki put kada:Mijenjate gume ili felgePrimijetite pomicanje vozila u stranu tijekom vožnjeVozilo proizvodi neobične zvukove pri višim brzinamaOsigurajte sigurnu vožnju uz pravilno balansiranje kotačaNe dopustite da nebalansirani kotači smanje sigurnost i udobnost vaše vožnje. Ako primjećujete znakove nepravilnog trošenja guma ili osjećate vibracije tijekom vožnje, vrijeme je za balansiranje.Za profesionalno balansiranje kotača i provjeru stanja vaših guma, obratite se stručnjacima u Auspuh Vrbat u Zagrebu. Njihov tim iskusnih mehaničara osigurat će vam sigurnu i udobnu vožnju bez nepotrebnog trošenja guma i dijelova ovjesa.
Saznaj više
Proizvodnja opruga Jatić
Kako odabrati pravu oprugu za strojogradnju i industriju?
Opruge su ključni dijelovi u mnogim industrijskim i strojogradnjskim sustavima, gdje igraju vitalnu ulogu u apsorpciji opterećenja, prijenosu energije i održavanju stabilnosti. Bez obzira radi li se o teškoj industriji, preciznoj mehanici ili transportnoj opremi, pravilan odabir opruge osigurava pouzdanost, dugotrajnost i optimalan rad sustava.S obzirom na široku primjenu opruga u industriji, važno je razumjeti kako odabrati odgovarajuću vrstu opruge koja će zadovoljiti specifične zahtjeve vašeg stroja ili proizvodnog procesa.Ključni faktori pri odabiru oprugeOdabir prave opruge ovisi o nekoliko ključnih faktora, uključujući tip opterećenja, radne uvjete i materijal od kojeg je opruga izrađena. Prije odabira potrebno je uzeti u obzir sljedeće:Vrsta opruge – Ovisno o funkciji, opruge mogu biti tlačne, vlačne, torzijske ili oblikovane prema specifičnim zahtjevima stroja.Materijal – Opruge izrađene od visokokvalitetnog čelika, nehrđajućeg čelika ili legiranih materijala pružaju otpornost na trošenje i koroziju.Radni uvjeti – Temperatura, vlažnost i kemijska izloženost mogu značajno utjecati na performanse opruge i njezin vijek trajanja.Nosivost i elastičnost – Svaka opruga mora imati odgovarajuću snagu povrata i otpornost na deformacije kako bi ispunila svoju funkciju.Vrste opruga za industrijsku primjenuOpruge dolaze u različitim oblicima i dizajnima, a najčešće korištene vrste u industriji uključuju:Tlačne opruge – Koriste se za apsorpciju udara i kontrolu sile u strojogradnji, transportnoj industriji i mehaničkim sustavima.Vlačne opruge – Nalaze primjenu u sustavima koji zahtijevaju povratnu silu nakon istezanja, poput poljoprivrednih strojeva i medicinske opreme.Torzijske opruge – Dizajnirane su za kontrolu rotacijskog gibanja i često se koriste u vratima, bravama i preciznoj mehanici.Specijalne opruge – Izrađuju se prema specifičnim zahtjevima, uključujući automobilske, električne i građevinske industrije.Zašto je kvaliteta izrade opruga presudna?Industrijski strojevi i sustavi često rade pod velikim opterećenjem i zahtjevnim uvjetima, stoga je kvaliteta opruge od presudne važnosti. Slaba ili neadekvatna opruga može dovesti do prekomjernog trošenja, smanjenja učinkovitosti i povećanih troškova održavanja.Kvalitetno izrađene opruge osiguravaju preciznost, otpornost i dugotrajnu funkcionalnost, čime smanjuju rizik od kvarova i poboljšavaju ukupnu produktivnost strojeva.Pouzdana proizvodnja opruga u HrvatskojAko tražite visokokvalitetne opruge za industriju i strojogradnju, Proizvodnja opruga Jatić iz Zagreba specijalizirana je za izradu različitih vrsta opruga prema specifičnim zahtjevima kupaca. Njihova stručnost, korištenje vrhunskih materijala i precizna izrada osiguravaju dugotrajne i pouzdane proizvode za industrijske primjene.Bilo da vam trebaju tlačne, vlačne, torzijske ili specijalne opruge, Proizvodnja opruga Jatić nudi rješenja prilagođena vašim potrebama, uz garanciju kvalitete i trajnosti.Za više informacija i narudžbu opruga, posjetite njihovu web stranicu i saznajte kako odabrati optimalnu oprugu za vaše industrijske potrebe.
Saznaj više
Olimpija
Kada je vrijeme za zamjenu autodijelova na vašem Chevrolet vozilu?
Redovito održavanje vašeg Chevrolet vozila ključno je za njegovu dugotrajnost i sigurnost na cesti. Iako su Chevrolet automobili poznati po svojoj pouzdanosti, s vremenom neki dijelovi postaju podložni trošenju te ih je potrebno zamijeniti kako bi se osigurale optimalne performanse vozila. Olimpija iz Zagreba donosi vam nekoliko ključnih znakova koji ukazuju na to da je vrijeme za zamjenu autodijelova.Jedan od najočitijih pokazatelja da su kočnice spremne za zamjenu je škripanje ili škrgutanje prilikom kočenja. Ako primijetite da vaš automobil treba dulji put za zaustavljanje ili da kočnice djeluju slabije nego prije, vrijeme je za pregled i zamjenu kočnih diskova ili pločica. Sigurnost je prioritet, stoga nemojte odgađati ovaj ključni zahvat.Gume su još jedan važan dio automobila koji se s vremenom troši. Dubina profila guma ne bi smjela biti manja od zakonskog minimuma od 1,6 mm, no preporučuje se zamijeniti gume čim dubina profila padne ispod 3 mm. Gubitak prianjanja, vibracije tijekom vožnje ili nejednako trošenje guma jasni su znakovi da je potrebno obratiti pažnju na stanje guma.Amortizeri imaju ključnu ulogu u udobnosti i sigurnosti vožnje. Ako primijetite da automobil lošije apsorbira neravnine na cesti ili se ljulja tijekom vožnje, to može biti znak da su amortizeri istrošeni. Amortizeri se obično mijenjaju nakon pređenih 80.000 do 100.000 kilometara, ovisno o uvjetima vožnje.Zamjena akumulatora također je često potrebna nakon nekoliko godina. Ako vaš Chevrolet teško pali, svjetla su slabija ili ako akumulator brzo gubi energiju, vjerojatno je vrijeme za zamjenu. Većina akumulatora ima vijek trajanja između 3 i 5 godina, stoga je dobro pratiti njegovu funkcionalnost.Remeni i lanci motora podložni su trošenju, a njihovo pucanje može prouzročiti ozbiljnu štetu na motoru. Ako čujete škripanje ili zujanje iz motora, vrijeme je za pregled. Zamjena remena ili lanca preporučuje se prema preporukama proizvođača, obično nakon pređenih 100.000 kilometara.Ako primijetite curenje tekućina ispod vozila, kao što su ulje, rashladna tekućina ili kočiona tekućina, to je jasan znak da nešto nije u redu i da su možda potrebni popravci ili zamjena oštećenih dijelova.U Olimpiji iz Zagreba, naš tim stručnjaka osigurava kvalitetne autodijelove i profesionalnu uslugu za vaš Chevrolet. Redoviti pregledi i pravovremena zamjena dijelova osigurat će dugovječnost vašeg vozila te sigurnost vas i vaših suputnika. Ako niste sigurni kada je vrijeme za zamjenu određenog dijela, slobodno nas posjetite i prepustite brigu o vašem vozilu našim stručnjacima.Ne zaboravite, pravovremena zamjena dijelova produžuje vijek trajanja vašeg vozila i osigurava maksimalnu sigurnost na cesti.
Saznaj više
Servis Žugčić
Zašto je punjenje auto klime važno za dugotrajan rad sustava?
Ispravan klima uređaj u automobilu nije samo pitanje komfora, već i sigurnosti vožnje. Punjenje auto klime ključan je korak u održavanju klimatizacijskog sustava, jer osigurava optimalan rad, sprječava kvarove i produljuje vijek trajanja kompresora i ostalih komponenti. Bez dovoljno rashladnog plina, klima uređaj gubi svoju učinkovitost, a dugotrajno zanemarivanje ovog problema može dovesti do ozbiljnih i skupih kvarova.Kako klima uređaj u automobilu funkcionira?Auto klima funkcionira na principu kruženja rashladnog plina kroz zatvoreni sustav. Plin se komprimira, hladi i potom pretvara u tekućinu, koja prolazi kroz isparivač, hladi zrak i smanjuje vlagu u kabini. Ovaj proces omogućuje ugodnu temperaturu u vozilu, ali s vremenom dolazi do postepenog gubitka rashladnog plina, što smanjuje učinkovitost sustava.Zašto je važno redovito punjenje auto klime?Gubitak rashladnog plina normalna je pojava, a procjenjuje se da godišnje može nestati 5-10% plina iz sustava. Ako se klima ne puni na vrijeme, može doći do preopterećenja kompresora, povećane potrošnje goriva i oštećenja vitalnih dijelova sustava. Redovitim punjenjem klima uređaja osigurava se bolja učinkovitost hlađenja, smanjuje rizik od kvarova i poboljšava energetska efikasnost vozila.Osim punjenja plina, prilikom servisiranja klime provodi se i provjera nepropusnosti sustava, što pomaže u otkrivanju eventualnih curenja i sprječavanju većih kvarova. Također, redovita izmjena ulja za podmazivanje kompresora ključna je za dugotrajan i nesmetan rad cijelog sustava.Kako prepoznati da je vrijeme za punjenje auto klime?Postoji nekoliko znakova koji ukazuju da je klima uređaj u vozilu potrebno napuniti ili servisirati. Ako primijetite da klima hladi slabije nego prije, ako iz ventilacijskih otvora dolazi topao zrak ili ako se tijekom rada čuju neuobičajeni zvukovi, vjerojatno je došlo do smanjenja količine rashladnog plina ili problema u radu kompresora. Također, neugodni mirisi mogu ukazivati na nakupljanje vlage i bakterija u sustavu, što može utjecati na kvalitetu zraka u kabini.Koliko često treba puniti klimu?Preporučuje se punjenje auto klime svake dvije godine ili ranije ako primijetite smanjenje učinkovitosti hlađenja. Redovit servis uključuje ne samo dopunjavanje rashladnog plina, već i čišćenje sustava, provjeru curenja te zamjenu filtera i ulja za podmazivanje kompresora. Pravovremenim servisiranjem osiguravate dugotrajnost sustava i optimalne performanse tijekom ljetnih mjeseci.Profesionalni servis auto klime u ZagrebuZa siguran i učinkovit rad klima uređaja u vozilu, važno je povjeriti njegovo punjenje i održavanje iskusnim stručnjacima. Servis Žugčić iz Zagreba nudi stručne usluge punjenja i servisa auto klima, uz detaljnu provjeru sustava i korištenje kvalitetnih rashladnih plinova.Redovitim održavanjem kod provjerenih servisera možete spriječiti kvarove, poboljšati rad klime i osigurati dugotrajan vijek sustava. Ako primjećujete znakove slabog hlađenja ili je prošlo više od dvije godine od posljednjeg servisa, posjetite Servis Žugčić i osigurajte optimalan rad svog klimatizacijskog sustava.
Saznaj više
Taho servis - Agram, obrt za popravak i održavanje tahografa
Kako pravilno arhivirati i čuvati podatke s tahografa
Pravilno arhiviranje i čuvanje podataka s tahografa ključno je za usklađenost s propisima te osiguranje sigurnosti i transparentnosti u cestovnom prijevozu. Podaci s tahografa bilježe vrijeme vožnje, brzinu i odmore vozača, a njihovo čuvanje od velike je važnosti za prijevoznike i vozače. Taho servis - Agram iz Zagreba donosi vodič o tome kako pravilno arhivirati i čuvati tahografske podatke kako bi osigurali poštivanje zakonskih obveza i izbjegli potencijalne kazne.Zakonodavni okvir nalaže redovito preuzimanje i arhiviranje podataka s digitalnih tahografa. Prema važećim pravilima, podaci s digitalnih tahografa trebaju se preuzimati s vozačke kartice svakih 28 dana, dok se podaci s tahografa u vozilu trebaju preuzeti svakih 90 dana. Nepoštivanje ovih rokova može dovesti do novčanih kazni i problema prilikom inspekcija.Digitalni podaci s tahografa trebaju se čuvati najmanje godinu dana, a neki propisi zahtijevaju i dulje razdoblje čuvanja, osobito u slučaju vozača zaposlenih u međunarodnom prometu. Čuvanje podataka važno je ne samo zbog zakonske obveze već i zbog mogućnosti retrospektivne analize vožnje i potencijalnih inspekcijskih kontrola.Sigurnost podataka od iznimne je važnosti. Podaci s tahografa trebaju biti pohranjeni na siguran način, uz redovite sigurnosne kopije kako bi se izbjegao gubitak ili oštećenje podataka. Taho servis - Agram preporučuje korištenje pouzdanih softverskih rješenja za arhiviranje podataka, koja omogućuju jednostavno preuzimanje, analizu i čuvanje podataka u skladu s propisima.Automatizacija procesa preuzimanja podataka može olakšati cjelokupni postupak arhiviranja. Postoje napredni softverski alati koji omogućuju automatsko preuzimanje podataka s tahografa putem daljinskog upravljanja, čime se smanjuje mogućnost ljudske pogreške i osigurava pravovremeno preuzimanje podataka. Ovakva rješenja omogućuju jednostavno upravljanje velikim količinama podataka te njihovu sigurnu pohranu.Redovita analiza podataka ključna je za praćenje usklađenosti i sigurnosti. Arhivirani podaci trebaju se redovito pregledavati kako bi se osiguralo da vozači poštuju zakonski propisana vremena vožnje i odmora. Ova analiza može pomoći u prepoznavanju potencijalnih problema prije nego što dođe do inspekcijskih kontrola ili nezgoda.Zaključno, pravilno arhiviranje i čuvanje podataka s tahografa ključan je dio odgovornog poslovanja u cestovnom prijevozu. Poštivanje rokova za preuzimanje podataka, njihova sigurna pohrana i redovita analiza osiguravaju usklađenost s propisima te povećavaju sigurnost na cesti. Taho servis - Agram iz Zagreba nudi stručnu podršku u arhiviranju i čuvanju podataka s tahografa, koristeći najnovije tehnologije kako bi se osiguralo sigurno i učinkovito upravljanje podacima. Posjetite našu web stranicu te Facebook profil.
Saznaj više
Zanimljivo
Centar glava motora Čukman
Sastavljanje i reparatura glava motora
Sastavljanje glava motora Svaku kupljenu glavu motora po želji kupca možemo sastaviti (kompletirati) za ugradnju. Iskustvo u popravcima glava motora, tehnički podaci i potrebna strojna aparatura omogućuje nam maksimalnu preciznost u obavljanju usluga sastavljanja glava motora. Po potrebi i na zahtjev ugrađujemo i ispravne polovne dijelove u vlasništvu kupaca. Praksa je pokazala da naši korisnici često žele iskoristiti ispravne polovne dijelove sa neispravnih glava motora, primjerice bregastu osovinu ili ventile. Reparatura glava motora Putem Obrta za specijalana zavarivanja i trgovinu Čukman vršimo reparatur glava motora, više informacija potražite na web stranicama obrta Čukman. Posjetite našu web stranicu.
Saznaj više
Autoškola Vatmar
Kako se pripremiti za vozački ispit uz Autoškolu Vatmar?
Polaganje vozačkog ispita predstavlja važan korak u životu svakog budućeg vozača. Uz pravilnu pripremu i odgovarajući pristup, taj proces može biti puno lakši i uspješniji. U Autoškoli Vatmar iz Zagreba, naši polaznici prolaze kroz temeljitu obuku koja im omogućuje da se osjećaju sigurno i spremno za polaganje vozačkog ispita.Prvi korak u pripremi za vozački ispit je temeljito usvajanje teorijskog znanja. Teorijski dio ispita obuhvaća prometna pravila, znakove i propise koje svaki vozač mora poznavati. U Autoškoli Vatmar, naši instruktori koriste najsuvremenije metode poučavanja, uključujući interaktivne alate i online testove, kako bi polaznici imali što bolje razumijevanje svih pravila. Redovito vježbanje na ovim testovima ključ je za uspjeh na teorijskom ispitu.Kada je riječ o praktičnom dijelu ispita, ključna je kvalitetna obuka s iskusnim instruktorom. Naši instruktori u Autoškoli Vatmar prilagođavaju se svakom polazniku, pomažući im da postupno savladaju sve potrebne vještine vožnje. Važno je redovito sudjelovati na satovima vožnje i kontinuirano raditi na svojim slabostima. S vremenom, kroz vožnju u različitim uvjetima, polaznici stječu sigurnost i sposobnost donošenja brzih i pravilnih odluka u prometu.Također, važno je ostati smiren i koncentriran tijekom priprema za ispit. Iako polaganje vozačkog ispita može biti stresno, mentalna priprema jednako je važna kao i fizička vještina vožnje. Autoškola Vatmar nudi podršku i savjete kako smanjiti stres i kako se pravilno pripremiti za ispitni dan. Polaznici su ohrabreni da pitaju sve što im nije jasno i da otvoreno komuniciraju s instruktorom o svojim strahovima ili nesigurnostima.Na kraju, redovito vježbanje i ponavljanje ključ je za uspjeh. U Autoškoli Vatmar polaznici imaju priliku dodatno uvježbavati vožnju u skladu s vlastitim potrebama, kako bi se osjećali potpuno spremno za ispitni dan. Naši instruktori su posvećeni pružanju sve potrebne podrške kako bi polaznici uspješno položili vozački ispit i postali odgovorni i sigurni vozači.Ako tražite autoškolu koja nudi kvalitetnu obuku i personalizirani pristup, Autoškola Vatmar iz Zagreba pravi je izbor. Naša misija je osigurati da svaki polaznik bude maksimalno spreman za vozački ispit i da s lakoćom postane siguran vozač na cesti. Posjetite našu web stranicu te nas također pratite na Facebooku i Instagramu.
Saznaj više
Autolimarija i autolakirnica "Auto M. i D."
Top 5 savjeta za održavanje limarije i laka vozila prema preporuci AUTO M.i D. stručnjaka
Održavanje limarije i laka vozila ključno je za očuvanje izgleda i vrijednosti automobila. Pravilna njega može spriječiti koroziju i oštećenja koja nastaju zbog vremenskih uvjeta i svakodnevnog korištenja. Stručnjaci iz AUTO M.i D. iz Hrvatskog Leskovca donose savjete kako pravilno održavati limariju i lak, osiguravajući dugotrajan sjaj i zaštitu vašeg vozila.Prvi savjet je redovito pranje vozila, osobito tijekom zimskih mjeseci kada su na cestama prisutne sol i prljavština. Sol može izazvati koroziju limarije, stoga je važno temeljito isprati cijelo vozilo, uključujući donji dio i unutrašnjost blatobrana. Redovito pranje smanjuje rizik od trajnih oštećenja i pomaže u očuvanju sjaja laka.Drugi važan savjet je korištenje voska za zaštitu laka. Vosak stvara zaštitni sloj koji štiti površinu od ogrebotina, UV zraka i vremenskih uvjeta. Nanošenje voska barem dva puta godišnje, idealno u proljeće i jesen, može značajno produžiti vijek trajanja laka. Vosak pomaže i u održavanju sjaja, što vašem vozilu daje izgled kao da je upravo izašlo iz autolakirnice.Treći savjet je izbjegavanje agresivnih kemikalija i grubih spužvi prilikom pranja. Korištenje blagih sredstava za čišćenje i mekih krpa ili spužvi sprječava oštećenje laka i ogrebotine. Grube spužve mogu ostaviti sitne tragove koji s vremenom mogu postati vidljiviji, osobito na tamnim bojama.Četvrti savjet stručnjaka AUTO M.i D. je pravovremena popravka sitnih oštećenja i ogrebotina. Sitne ogrebotine, ako se ne saniraju, mogu postati veći problem jer omogućuju ulazak vlage koja dovodi do korozije. Pravovremeni popravci, poput poliranja manjih oštećenja ili saniranja ogrebotina, mogu spriječiti veće štete na limariji.Peti i posljednji savjet je redovito parkiranje u sjeni ili korištenje zaštitnih pokrova. Dugo izlaganje UV zrakama može uzrokovati blijeđenje i oštećenje laka. Ako nemate mogućnost parkirati u hladu, korištenje zaštitnog pokrova može pomoći u očuvanju boje i smanjenju utjecaja sunca na površinu vozila.Pravilna briga o limariji i laku vozila ključna je za njegov dugotrajan sjaj i zaštitu. Stručnjaci iz AUTO M.i D. preporučuju ove jednostavne korake za očuvanje kvalitete vašeg vozila i osiguravanje dugog vijeka trajanja, čime zadržavate i njegovu vrijednost. Posjetite našu web stranicu.
Saznaj više