Novi mobitel ili servis starog: Donosimo razloge za lakši odabir

Objavljeno: 26.1.2021. 16:12

Svaki mobilni uređaj, neovisno radi li se o starom uređaju ili o mobitelu kojeg ste kupili nedavno, može pokazati određene nepravilnosti. Ponekad te nepravilnosti nastaju zbog neispravnog i nespretnog rukovanja uređajima, a ponekad je to zbog greške proizvođača (događa se i najboljima i najskupljima!).

Ponekad možete postati dio statistike - onih koji su kupili mobitel s greškom. Platili ste nemalu svotu za uređaj kojem se primjerice baterija napuhala ili se sam od sebe prestane puniti jer su se određeni konektori, koje ne znati niti gdje su, opustili. Ovakvi slučajevi bi trebali biti pokriveni jamstvom, no što je s onima koji nisu?

Koliko puta vam je srce zastalo jer je mobitel pao na pločice? U slučaju da je staklo puklo, koliko mahnito ste provjeravali radi li ekran? Svima nam se dogodilo slično jer su to najčešći razlozi za promjenu, kupnju novoga ili servis. Često, nakon takvih padova, ne primijetimo odmah probleme, nego nas oni zaskoče kod prvog poziva u kojem ne čujete sugovornika, ili taman pred spavanje kad je potrebno staviti mobitel na punjenje baterija se ne puni, nema ni b od dotične. Ili vas mobitel ne probudi u jutro jer se ispraznio na punjaču, odnosno nije se uspio napuniti.

Vjerojatno najgori primjer je kad vam taj novi, novcati, mobitel padne u vodu. U kupaonici, na moru, brodu ili dok ispijate kavu kraj fontane. Nebitno je. Prva pomoć može biti riža koja će brzo upiti vodu, no ako je klor blizu, bolje potražiti drugo rješenje jer jamstvo taj slučaj ne pokriva. Posljedica je često oksidacija unutrašnjosti mobitela jer voda uništi skoro sve.

Vjerujemo da vam te i slične poteškoće uzrokuju nervozu i nemir jer mobitel ne reagira više brzo i efikasno kao što vam je potrebno, ili je jednostavno „mrtav“.

Kada dođe do određenih kvarova, kako dolazite do odluke - treba li kupiti novi mobitel ili servisirati stari?


Kupnja novog mobitela
  • Kupnja novog mobitela iziskuje velike neplanirane financijske troškove, no imat ćete na raspolaganju potpuno novi mobitel s najnovijim softverom i jamstvom
  • Za kupnju novog mobitela potrebno vam je vrijeme da nađete mobitel koji vam savršeno odgovara
  • Provjera i prebacivanje podataka sa starog mobitela također će vam uzeti određeno vrijeme, kako ne biste izgubili sve podatke koje ste imali na starom mobitelu
Servis mobitela
  • Servis mobitela odlična je opcija ako vam mobitel funkcionira odlično, ali vam se desio “peh” koji se može otkloniti
  • Određeni servisi nude besplatnu dijagnostiku – provjerit će vam gdje je točno problem i koji dio ili dijelove je potrebno zamijeniti
  • Provjerite sa servisom je li moguće odraditi servis uz jamstvo
  • Raspitajte se o cijeni dijelova i preporukama prije nego ostavite mobitel na popravku jer nemaju svi servisi jednak cjenik usluga i dijelova, originalnih ili zamjenskih
  • Servis mobitela će vas koštati manje od kupnje novog mobitela, a imat ćete uporabljiv mobitel s kojim više nećete imati problema
  • Proces servisiranja je jednostavan i brz - čim se mobitel pokvari, odnesete ga na servis i problem je riješen u najkraćem roku, najčešće između jednog i tri dana
  • U dogovoru sa servisom je moguće „vratiti podatke“ – prvi korak bilo kojeg servisa je da vrati vaš uređaj na tvorničke postavke, a time se brišu svi podaci koje ste imali na njemu. Raspitajte se o mogućnosti spremanja podataka i unaprijediti određenih značajki.

Naravno, pri odluci su važni i drugi čimbenici, poput izbora kvalitetnog servisa u koji možete imati povjerenja i koji će se maksimalno potruditi kako biste izvukli najbolje iz ove situacije. Netko tko iza sebe ima iskustvo rada sa sličnim uređajima. Kao i s bilo kojom drugom elektronikom, novi uređaji brzo izlaze na tržište i treba hvatati korak s hardverom i softverom. U konačnici, satovi su nam postali pametni, a teško ćete servisirati smart watch kod urara.
Servis mobitela oko centra u Zagrebu

Ponekad je i lokacija ključna jer dobar servis blizu kuće, posla ili na putu prema doma možda znači da ćete uspjeti popraviti uređaj i popiti kavu dok prođe gužva na Slavonskoj ako je Zagreb u pitanju.

Nađete li se kojim slučajem na zagrebačkom Vrbiku, potražite Mobifrend. Besplatno savjetovanje i procjenu rade neovisno o uređaju. Saznali smo da nisu samo servis mobitela, tableta i pametnih satova, već rade i backup, odnosno sigurnosnu pohranu podataka te otkup neispravnih pametnih uređaja. Stručnjaci su za Apple, Huawei, Samsung, Sony i Xiaomi uređaje, tako da ne morate brinuti jesu li kvalificirani za upravo vaš uređaj. Kontaktirati ih možete vrlo jednostavno putem telefona na broj 097 6551611.