OCIJENI

Otkrivamo kako vizitke mogu unaprijediti vaše poslovanje

Objavljeno: 18.3.2021. 9:42

U današnjem svijetu rijetko koji biznis je revolucionaran, a da bi se bilo koji brend probio potrebni su veliki napori. Često su prijeko potrebne intervencije marketinških stručnjaka, kao i dodatno uložen novac. Jedan od načina da svoje poslovanje učinite poznatim je i izrada reklamnih plakata, ali i vizitki, koje biste uvijek trebali imati uz sebe.

Za posao koji se tek pokreće, kao i za one koji stagniraju s probijanjem na tržište, vizitke su prijeko potrebne. Svaki prolaznik ili osoba s kojom se nađete u društvu vaš je potencijalni klijent. Nakon ugodnog razgovora u kojem zainteresirate osobu o poslovanju kojim se bavite, podijelite svoje vizitke i osigurajte si nove klijente ili promociju poslovanja.
 

Što sadrži vizitka?

Vizitke obično sadrže ključne podatke o tvrki o kojoj se radi, a trgovci su ih učinili učinkovitim alatom za privlačenje kupaca upravo zato što u kratkom vremenu potencijalnom klijentu omogućuju pristup ključnim podacima. Kontakt prilikom razmjene vizitki također igra veliku ulogu u dojmu koji ćete ostaviti o tvrtki. Nekoliko lijepih riječi, šala i osmijeha stvorit će toplu atmosferu i dobar dojam koji će potencijalnog klijenta zadržati.

Ako osoba kojoj ste dali vizitku možda neće odmah biti kupac ili klijent, ne znači da neće pričati o vama ili se sjetiti vas i vaših usluga kada nađe ovaj mali podsjetnik u novčaniku. Osim osnovnih podataka, na podsjetnicama, ovisno o dizajnu, možete podijeliti vaše vještine ili vještine vašeg poslovanja. Ako vaša posjetnica potencijalnom klijentu ili kupcu daje do znanja vaše vještine, pomoći ćete u stvaranju preporuka. Primatelj bi vaše vještine mogao preporučiti onome tko ih traži.
 

Osim osnovnih podataka o biznisu, vizitke sadrže dizajn koji ih čini vizualno privlačnima. Svaki element dizajna poput boje, slova, prostora, slike, logotipa i tome slično, ima svoju svrhu. Kvaliteta vaše vizitke govori puno o vašoj tvrtki, stoga se potrudite ostaviti dojam visoke kvalitete i profesionalnosti usluga. Dojam koji vizitke i vizuali koji se na njima nalaze, ostavljaju, unatoč tehnološkim dostignućima je nezamjenjiv.

Vizitke = osnova brendiranja

Ove male kartice dio su brendiranja oko kojeg se poduzetnici trude kako bi nadmašili konkurenciju, a istraživanje je pokazalo da čak 72% ljudi svoje mišljenje o tvrtki formira na temelju kvalitete posjetnica.
 

Ova mala kartica stoga ima veliku moć - može stvoriti, ali i razoriti vaš biznis. Od iznimne je važnosti da pogodite savršenu veličinu, oblik i dizajn. Vizualnom atraktivnošću i dobro osmišljenim dizajnom vaša vizitka će upadati u oči i stvoriti dobar dojam o poslu, a vaš će brend učiniti prepoznatljivim.

Zahvaljujući snazi osobnog umrežavanja, vizitke će vam stvoriti više poslovnih prilika. Čvrstim mrežnim planom, vaše poslovanje može stvoriti identitet prave robne marke, a posjetnice su idealne za to!

Svaku vašu zamisao, odraz profesionalnosti i jasnu poruku o visokoj kvaliteti usluga, prenijet ćemo u stvarnost. Copy centar Mali Ivica nudi usluge dizajna vizitki ili obrade donesenog predloška te izradu crno-bijelih ili vizitki u boji. Osim toga, postoji mogućnost plastifikacije vizitki sjajnim ili mat folijama.

Vaša ideja je naša misija, a kvaliteta je zagarantirana.

Foto: Freepik

OCIJENI