OCIJENI

Manjim brojem zaposlenika do povjerenja klijenata

Objavljeno: 10.10.2017. 16:30

Zaposlenici su ili bi bar trebali biti ogledalo i duša svake tvrtke. Zadovoljni zaposlenici najbolja su promocija za svaku tvrtka. Važnost interne komunikacije je velika jer će samo zadovoljni radnici hvaliti svoju tvrtku. A kad je radniku dobro na poslu prenijeti će to na svoje najbliže. Ključno je da se oni koji ne rade žele zaposliti u Vašoj tvrtki.



Kvalitetnim kadrom zaposlenika postići ćete povjerenja klijenata s kojima surađujete. Radna atmosfera je važna jer utječe na volju svakog zaposlenika. Uz novčanu motivaciju postoji i ona unutarnja. Uvijek je potrebno raditi na međuljudskim odnosima na poslu. Ako su oni dobri poslovni ciljevi će sigurno biti ostvareni. A lančanom reakcijom ostvarenjem poslovnih ciljeva zadovoljnih radnika doprinosi i zadovoljstvu klijenata koji je svoju uslugu dobio u unaprijed definiranom roku. Zbog toga je potrebno posebnu pozornost dati internoj komunikaciji.

Interna komunikacija uključuje:

  • Razvijanje komunikacije u dva smjera- nadređeni s podređenima i podređeni s nadređenima
  • Slušanje svojih zaposlenika
  • Alate interne komunikacije- poslovne sastanke, oglasne ploče, intranet, zajedinički mailbox
  • Efikasno komuniciranje-jasne ciljeve poslovanja i selekcijske informacije



Razvojem interne komunikacije utječete i na zadovoljstvo klijenata jer je povjerenje glavna kvaliteta. Tek kad neki od Vaših zaposlenika pridobije povjerenje klijenta svoje poslovanje može nastaviti širiti. Omega računovodstvo primjer je tvrtke koja dugoročno ulaže u međusobne odnose svojih zaposlenika. Manjim brojem zaposlenika postižu zadovoljstvo i kvalitetu usluge. Individualno se posvećuju svojim klijentima te se prilagođavaju njihovim potrebama. Ako trebate poslovno savjetovanje o računovodstvenim i poreznim problemima nemojte se ustručavati obratiti Omega računovodstvu. Sa svojim klijentima ostvaruje uz poslovni i prijateljski odnos jer im je glavna promocija upravo zadovoljan klijent.



Uz klasične računovodstvene poslove u okviru projekta "Porezne Klinike" Omega se bavi  i organiziranjem i održavanjem seminara iz područja poreza i računovodstva. U korak s razvojem tehnologije razvili su i online računovodstvo koje se odnosi na podatke o obvezama i potraživanjima od kupaca i dobavljača, a važni su za naplatu i tekuću likvidnost svakog klijenta. Uz zadovoljne radnike i klijente svakodnevno šire svoje poslovanje. Prvenstveno prijatelji, a tek onda kolege. Međusobnim povjerenjem i  prijateljskim odnosom s klijentima Omega računovodstvo korak je ispred svoje konkurencije.

OCIJENI