Mjeseci su već prošli otkad je pandemija koronavirusa promijenila svijet u 2020. godini. Uz velike gospodarske turbulencije, javno društvena ograničenja i utjecaja na psihofizičko zdravlje, 2020. godina predstavlja apsolutan izazov za svakog poduzetnika.
No, iako se bliži kraj godine, to ne znači da će doći i kraj izazovima. U prijevodu, poduzetnici će morati iskazati svoju poduzetnost. Stoga vam donosimo marketinške opcije uz koje bi, usprkos brojnim ograničenjima pri radu, pomogle vašem poslovnom subjektu za daljnji uspješan rad.
1. Kreirajte webshop/online trgovinu
Online trgovina, iliti webshop može donijeti brojne prednosti za vaše poslovanje jer će vaši proizvodi će biti vidljiviji i dostupniji puno većem broju ljudi. Online kupovina je iznimnno popularna i jednostavna, a ove godine i izrazito potrebna zbog ograničenja fizičkog kretanja. Stoga je puno veća vjerojatnost da će vaši proizvodi do kupaca doći online nego fizičkim putem. Osim toga, izrada webshopa je jednostavna, financijski vrlo prihvatljiva, a vi ćete analitikom moći bolje upoznati svoje kupce. Ako vas muči kako pokrenuti webshop,
na portalu MojKvart vrlo jednostavno i brzo možete imati svoj webshop, a uz vas će uvijek biti korisnička podrška portala koja vam može pomoći oko svih nedoumica.
2. Uredite i ažurirajte svoju web stranicu
Zbog velike digitalizacije koja se kontinuirano događa godinama, a ove godine je u „petoj brzini“, brzina učitavanja stranice i korisnički doživljaj posjetitelja na web stranici neizostavni su dio dobrog digitalnog marketinga. Ako posjetitelj u prvih nekoliko sekundi nije zadovoljan web stranicom, odustat će i posjetiti druge stranice, bez obzira koliko kvalitetnu uslugu ili ponudu vi imali. Stoga svakako obratite pozornost na kvalitetu sadržaja na vašem webu te otklonite sve tehničke poteškoće.
3. Osmislite božićne popuste
Vrijeme Adventa simbolično postaje razdoblje izrazite kupovine i materijalizacije osjećaja. Kupovinom božićnih poklona i ukrasa, uživanjem u jelu, piću te proizvodima i uslugama kojih smo se klonili cijele godine, dajemo si malo oduška prije donošenja novogodišnjih odluka. Pod utjecajem SAD-a, već popustima u sklopu popularnog Black Fridaya počinju pripreme za adventsku „shopping sezonu“. Stoga nemojte zaostajati za trendom i osmislite popuste ili kampanje kojima možete svoje proizvode ili usluge približiti korisnicima. Osim popusta, možete pokrenuti nagradnu igru ili božićno darivanje. Uz navedene ideje, korisnicima ćete biti draži zbog financijske isplativosti te ćete zadobiti njihovo povjerenje. Za predstavljanje svojih kampanja poželjno je koristiti i Google oglase, a za kreiranje Google oglasa svakako se posavjetujte sa
stručnjacima.
4. Pokrenite poslovnu stranicu na društvenim mrežama
Marketinške ideje i kampanje gotovo su uzaludne ako ih ne promovirate na pravim kanalima. Prisutnost na društvenim mrežama, promoviranjem svojih proizvoda i usluga te predstavljanjem vašeg brenda bolje se povezujete sa svojim korisnicima, što u krajnosti utječe i na vaše poslovanje. Iako je oglašavanje na društvenim mrežama jednostavno, učinkovito i jeftino, za maksimalnu isplativost poželjno je osmisliti kampanju te poznavati sve tajne algoritama i komunikacije na društvenim mrežama. Pri tome vam svakako mogu pomoći
stručnjaci za društvene mreže.
Nadamo se da smo vam uz ove četiri ideje stavili bubicu u uho koliko je važno razmišljati o (digitalnom) marketingu i u kriznim vremenima te vam dali ideje kako možete unaprijediti svoje poslovanje. Za više informacija uvijek nas možete kontaktirati putem maila: info@idoneus.hr.
Foto: freepik